miercuri, 12 ianuarie 2011

"Scînteia 2011"

Probabil putini dintre voi stiti ce a fost candva "Scînteia". Dupa cum puteti citi si daca dati click pe link, "Scînteia" a fost ziarul Partidului Comunist Roman sub titlul caruia statea scris "Organ Al Comitetului Central Al Partdului Comunist".

Pentru ca unele obiceiuri raman in sangele unora, iar daca au avut parinti securisti si turnatori sau bine infipti in conducerea Partidului Comunist e greu sa fie prea diferiti, avem si in ziua de azi niste demni urmasi au comunistilor care duc in continuare stindardul "Scînteii" de altadata. Micutii rosii ai zilelor noastre sunt niste indivizi adunati in Ligile Studentesti care ar face cinste oricarui membru de partid comunist.

Iata o fiţuica publicata de cativa lingai de la Facultatea de Automatica si Calculatoare, pusa in paralel cu "Scînteia" originala din anii comunismului:

Avem anunturile triumfaliste cu privire la marile realizari:

2011:

1986:

Avem înfierarea actelor care contravin "ordinii si disciplinei":

2011:

1900 toamna:
Si cireasa de pe tort; va rugam sa faceti loc pentru imaginea idilica a "Conducatorului Iubit". Daca o sa va uitati bine la sfarsitul articolului o sa vedeti si culmea lingismului - sa pupi pe cineva in fund, dupa care sa ii si multumesti pentru ca ti-a oferit prilejul:

2011:
Anii '70:


***Responsabili pentru aceasta atrocitate publicistica si sfidare a bunului simt sunt: Iapa Catalin, Cocalarla Andrei, Oros Valentin, Minnim Manuela, Draghici Alex si alti cativa. Iapa Catalin este, ca de obicei, fruntas cand vine vorba de mizerii sinistre, el fiind si semnatarul limbii in fund aplicata pe o intreaga pagina "Întâiului Conducător Al Poltehnicii".

Felicitari "Echipei redactionale" care a arătat o data in plus cat de dărâmată este reprezentarea studenteasca si cat pupincurism poate exista intr-o Universitate de Stat din Romania. In caz ca inca va mai intrebati de ce merg lucrurile prost la noi in tara, imaginati-va ca astfel de personaje sunt cele care avanseaza in functii si ne vor decide viitorul.

24 de comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare! :D

De cand imi doream sa ma simt ca in anii '70. Uite ca mi s-a oferit ocazia.

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Letcă spunea...

Am incercat sa te inteleg, sa ma pun in locul tau, dar din pacate nu am reusit. E imposibil sa cobor la nivelul la care te afli acum. NU contest ca ai anumite calitati, ca esti bun in ceva, dar pe langa toate astea ai ramas cu o trauma, si anume, LIGIILE. Nu iti stiu povestea, nu stiu cum ai ajuns sa suferi atat, dar te compatimesc, MAI AI SCAPARE ?
Pe langa faptul ca ziarul e chiar reusit, e facut voluntar, mai gasesti pe ici pe colo o informatie utila tu tot i-ai gasit ceva de care sa te legi...SINCER, IMI PARE RAU ! GET A LIFE

unumic spunea...

Oricui i-ar placea sa aiba toate "Ligiile"...sa fim seriosi, atatea femei.

Gata cu ironia, sa trecem la subiect. Se stie clar ca peste tot in lume nu exista presa independenta, toti scriu pentru cineva. Ziarul asta nu iese din tipar. Tot acel ziar promoveaza exact ce s-a promovat de atata timp de lingai peste tot: SuperROBU si MegaUPT. Pana si acolo am intalnit fazele alea cu "restaurant european", "25% din senat", "pierdut tabere gratis de o luna la mare/munte pe banii altora". Dar nu vad niciun articol pe acolo "Legea Educatiei - Pro si Contra", ci doar marea problema din legea educatiei...lingaii "au pierdut" 25% din senat. In rest legea e "perfecta", dupa cum vedeti si voi tot ce a mai ramas din educatie e cantitatea si cresterea ei exponentiala.

Ca sa nu mai vorbim de shaormariile din complex, gandaci, sobolani, etc, etc. Probleme de altfel reale ale studentilor.

Bafta la printat!

Ka spunea...

Totusi, unde ai demonstrat tu ca avem de a face cu o "atrocitate publicistica"? Tot ce ai facut e sa pui in "paralel" cateva pagini din ACCes si Scanteia si ne-ai lasat pe noi sa tragem "concluzia". Da-mi ziarul preferat si iti fac si eu un colaj de asta, profesionist.. sa vedem ce concluzii mirifice se pot trage.
Zi si tu.. articolul asta minte.. articolul asta e prost aliniat.. fac epilepsie cand ma uit la poza aia.. feedback-ul e apreciat, insultele gratuite doar put.

Poate ne auzim la numarul urmator. Pana atunci.. spala-te pe dinti!

Anonim spunea...

Dar draga frate, poti sa trimiti si tu articole la ziar ca noi sa le postam apoi. Ne trimiti, corectam sa fie cu diacritice, fara greseli de exprimare si daca nu se potriveste unui punct de vedere cat de cat obiectiv, trimitem inapoi sa rescrii. Crezi ca e rau?
Inteleg ca ai pocit numele oamenilor din liga dar ce au facut ei ca sa iti faca rau? Sunt niste oameni pasnici. Nu ar omori o musca.
Dar chiar te invit sa trimiti un articol la acces@ligaac.ro Oamenii au nevoie de informare si chiar au fost profesori care au aflat ca trebuie si prezentarea 3 la distribuite. Cine a castigat aici? Lingaii din ligi si sistemul sau Studentul? Apoi, ziarul nu a fost corectat de catre profesori, totul a fost munca redactiei si, de acord, nu era ok sa multumim la interviu dar nu stiam ca acesta trebuie evitat din punct de vedere jurnalistic. Acum stim. :)

Multumesc pentru timpul acordat citirii romanului de mai sus si daca ai intrebari, poti sa ma intrebi linistit ca iti raspund la oricare, ca om si student, ca si tine.

Cu drag, "un alt cativa".

Vasile spunea...

despre intalnirea cu robu cand o sa aflam ceva ?

Nu am auzit decat discutia despre licenta (de la colegi), dar sunt curios cum a decurs/ce s-a mai discutat/hotarat

Anonim spunea...

sincer, imi doresc foarte mult sa te intalnesc... sa vad cat esti de complexat in toata "splendoarea" ta(dupa cum spune si numele blogului tau)

Anonim spunea...

Mai frate, asta nu-i complexat, asta e bolnav psihic sub medicamentatie asa cum zicea pe-aici de mai multe ori o studenta de la psiho sau chiar doua parca.

Anonim spunea...

Nu-l mai judecati, acapareaza si el 2-3 adepti care simt ca mor de plictiseala si oftica pe sistemul romanesc, si dau in stanga si in dreapta ca sunt neindreptatiti. Nu-i vad sensul comenturilor negative, va considera "Hateri" sau na, poate am gresit termenul apropriat. El va schimba ceva, cu siguranta. Iti vand un pont: incearca sa-ti faci o alianta sau ceva, un partid/ong sau orice altceva sa te faci auzit. Ai mult mai multe de castigat cand vei fii in prim plan si vei spune "of-ul" plebei :)))) jalnic si patetic. Ti-as da like pentru toate posturile care le-ai facut daca as putea :))) esti un comediant desavarsit. Nu-mi pot explica de ce nu te-a asaltat mass-media, cârcotaș echitabil nu alta. Te invidiez sincer, esti un simbol pentru noi toti ca ne relatezi atat de bine problemele adevarate ale studentilor. Care erau alea ? aaaa da, e ceva neinregula cu shaorma ~X( stiu, sunt in aceasi situatie.. nu o sa-mi mai pot satisface nevoile fizionomice, nu-mi pot atinge numarul de 391031 kilocalorii implicit imi pic anul universitar !! tragedie!! te rog, sufera in particular in camera ta obscura, impreuna cu o shaorma si nu mai regurgita tampenii. Apropo, mai pune mana pe carte agramatule, esti in sesiune.
PS. Critica-mi diacriticile :))
PS2. Arata-mi cat esti de penibil si sterge-mi comentariul :))

Anonim spunea...

iar incepe ala cu psiholoaga lui. bah frate spune-i la prietena ta sa se puna serios cu burta pe carte ca altfel nu trece anul. cu atitudinea aia josnica si neprofesionista o sa ajunga vanzatoare la alimentara. poate i-ar prinde bine niste sedinte de orientare in cariera.

Sorin spunea...

Mergeti la Life Pub cu super oferta de la FunDeal Timisoara? http://www.fundeal.ro/timisoara/
Eu deja mi-am luat. Oferta e foarte tare! Speciala pentru bautorii de bere. :D Nu trebuie ratata!

Anonim spunea...

Mouse pt counter http://profitshare.emag.ro/click.php?ad_client=c3628c013dbe87297b3fa6bb6f8f1fbb&add_id=70037&redirect=mouse/mouse-laser-mionix-naos-5000--pNaos5000%3Fref%3Dhp_rec_1

Anonim spunea...

Mouse

Abc Sjf spunea...

Ce bă, nu mai se egzistă Răspândacu' Tehnic?
Chiar îmi plăcea când eram student, era amuzant.

piani spunea...

Ai murit ma? De ce nu ai mai postat din ianuarie?

Anonim spunea...

hihi, robu e celebruuu!
http://catavencu.ro/politica-trece-prin-fotbal-44128

Anonim spunea...

Copile, tu chiar esti complexat de multe chestii. Dupa cum te vad eu esti un mini-maxi-cocalar, care sta intr-un camin de 2 persoane, retras, retardat, care nu face decat sa asculte manele si sa bage 125533 shaorme in fiecare zi.

GET A LIFE !

Anonim spunea...

mai scrie mai omule ceva

Vasile spunea...

Hmm, daca nu te mai ocupi de site ai putea sa scri asta...

unu spunea...

AHAHAHAHA a murit :) de 4 ani am asteptat asta. in sfarsit s-a intamplat

Anonim spunea...

Oare de ce ai asteptat asta de 4 ani?
Sa fie oare din cauza faptului ca e adevarat tot ceea ce s-a scris in acesti 4 ani?
Ca ligile sunt formate doar din niste pupincuristi care isi urmaresc propria bunastare prin lingerea poponetelor a celor mari,dar spunand ca ei sunt cei care contribuie la bunastarea studentilor?
Cu totii stim adevarata fata,dar multora nu le pasa sau va injura in gand.
Duceti-va si spalati-va pe bot ca miroase cand deschideti gura.

unumic spunea...

haha, ce tare e aia cu Robu si biletele. nu demult urla Robu pe facebook ca el vrea ca Poli sa primeasca bani de la stat. pai domnilor, Poli primeste o caruta de bani de la stat, aprox 2.5mil Euro, dar in acelasi timp are datorii mai mari de atat. pai cum e posibil asa ceva?

Poli e firma lu' Iancu, nu a mea sau a lu' Robu. de ce sa primeasca ala cadou de la stat tot? Robu nu vede ca in Timisoara sunt sute de institutii/locuri publice ce ar putea beneficia de acei bani in folosul tuturor, daca tot sunt bani de la stat?

Primaria nu mai subventioneaza partial izolarea blocurilor vechi, dar are bani de donat la Poli...si Robu sustine asta.

sunt si alte moduri in care Poli poate fi ajutata. de exemplu sa le faca stadion nou, sa il inchirieze lor cat si altor echipa si din banii adunati sa faca strazi, spitale, subventii la izolarea cladirilor vechi, etc, etc...

bafta!

Anonim spunea...

www.erepublik.com
hai sa ajutam romania macar virtual