marți, 14 septembrie 2010

Cazarea In Caminele UPT si UVT 2010

CAZAREA STUDENTILOR IN CAMINELE UNIVERSITATII "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA SE VA FACE INCEPAND CU DATA DE 23.09.2010 INTRE ORELE 10:00 - 18:00.


ACTE NECESARE:

- Buletin de identitate / Carte de identitate;
- Copie xerox dupA certificatul de nastere ;
- 2 (doua) poze color tip buletin;
- Studentii cu parinti cadre didactice pentru a putea beneficia de scutirea taxei de camin trebuie sa prezinte copie xerox dupa prima si ultima fila a cartii de munca operata la zi si adeverinta de la locul de munca vizata de Inspectoratul Scolar judetean;

LISTELE CU REPARTITIA STUDENTILOR DIN ANUL I ADMISI IN SESIUNEA IULIE 2010 VOR FI AFISATE LA SEDIUL DIRECTIEI SOCIALE DIN COMPLEXUL STUDENTESC (CAMINUL 4/C).

Taxele pentru cazare in caminele UPT vor ramane neschimbate.


Graficul pentru cazarea studentilor de la Universitatea de Vest din Timisoara:

17 septembrie – repartizarea locurilor de cazare facultatilor;

26 septembrie – afisarea de catre BEC, la facultati, a listelor cu studentii care au primit drept de cazare;

27 septembrie – contestatii;

28 septembrie - 1 octombrie – eliberarea dispozitiilor de cazare si cazarea efectiva pe baza listelor cu studentii care au primit dreptul de cazare;

4 octombrie, ora 15:00 – anularea tuturor dispozitiilor de cazare ale studentilor care nu s-au cazat, prin considerarea depasirii termenului de valabilitate al acestora;

4 octombrie, ora 20:00 – raportarea, de catre BEC, a locurilor ramase libere, catre facultati;

5 octombrie, ora 9:00 – eliberarea dispozitiilor de cazare catre studentii care nu au primit dreptul de cazare, in ordinea punctajului obtinut; dispozitiile de cazare eliberate incepand cu aceasta data sunt valabile 48 de ore;

15 octombrie, ora 15:00 – redistribuirea locurilor ramase libere catre alte facultati.


***Pentru alte informatii si nelamuriri nu ezitati sa sunati, in cazul studentilor de la POLI, la Serviciul Social (daca tot se castiga acolo zeci de milioane, macar sa aiba o utilitate): 0256/404321 sau 0256/404322.

Studentii de la Vest au urmatorul numar de telefon de la Departamentul Social-Administrativ: 0256/592277.

16 comentarii:

Anonim spunea...

pai un 27 incepe scoala si ei abea in 26 imi zic daca am sau nu loc in camin ?

Anonim spunea...

Daca te referi la UVT, anul universitar incepe in data de 4 octombrie. ;)

Anonim spunea...

listele cu ce-i de anu 1 master cand se afiseaza?stie cineva?

Anonim spunea...

Eu am sunat astazi la social si doamna de acolo mi-a spus ca cei de anul intai trebuie sa mearga personal la facultate sau la rectorat si sa intrebe de locul lor in camin si de acolo vor afla daca au intrat in camin de 2 sau 4 dupa care merg la social sa fie repartizati

Anonim spunea...

nu a-ti putea pune listele cu cei cazati din anul intai pe site? caci suntem mai multi din alte localitati, sa nu mai traim in suspans pana joi cand mergem acolo

dbC spunea...

pentru cei din anu 1, multa rabdare si nervi de fier, atat pot zice, sistemu e nasol...

Anonim spunea...

ZI-MI TE ROG CEI DIN ANUL 2 CAND TREBUIE SA MEARGA SA SE CAZEZE?

Dorin spunea...

@Anonimul cu CAPS LOCK:

De joi, 23 Septembrie incep cazarile la toti anii in afara de I. Desi daca camera in care ai precazare a fost libera pe vara si administratoare/administratorul e la camin poate reusesti si mai repede.

master spunea...

daca sunt anul 1 la master si am primit loc in camin de 2, pana cand pot confirma locul? ms!

Anonim spunea...

Dorin, de ce zici ca de joi incep cazarile pentru toti anii in afara de 1? Pentru cei din primul an cand incep?

Dorin spunea...

Pentru ca atata stiu sigur... intotdeauna anul I a fost tratat mai special si cazarile pt ei au fost organizate altfel, prin urmare habar n-am cand si cum se pot caza cei din anul I, in schimb sunt ferm convins ca pt restul anilor de la licenta din 23 pot sa se mute in nou vitoarea lor camera.

Anonim spunea...

pana cand se pot face cazari ?

adrian spunea...

din cate stiu eu, cazarile se pot face pana luni la ora 18:00

Mihai spunea...

Stie cineva EXACT pana cand se pot face cazari?Nu pot ajunge decat luni dar sa stiu ora.Multumesc.

Anonim spunea...

sall... as vrea sa stiu si eu in ce "data" si "unde" se afiseaza listele cu cei din anul 1 cazati la camine????

Alexandra spunea...

As avea si eu o intrebare daca imi poate raspunde cineva. Dosarul pentru scutirea totala a taxei de camin ce trebuie sa contina si care este termenul limita de depunere? Am intrebat la secretariatul facultatii si nu au stiut sa-mi spuna nimic. Nimeni nu are nici un raspuns