In POLI există multe probleme. Asta o stim cu totii si am aflat-o incă din momentul in care ne-am inscris la această Universitate. Comunicarea este una dintre deficientele majore care există in UPT. Nu stie nimeni nimic. Nu stiu studentii ce vor profesorii, nu stiu profesorii ce vor studentii, nu stie Conducerea UPT ce vor studentii, nu stiu profesorii ce vrea Conducerea UPT, s.a.m.d. Putem să luăm aceste 3 entităţi si să le combinăm oricum, mereu va lipsi canalul de comunicare eficientă dintre ele.
Cineva s-a gândit si la asta, bineinteles. Astfel a luat naştere un Departament din cadrul Rectoratului UPT: Centrul de Informare si Consiliere a Studenţilor. Cu acesta se spera să se rezolve problemele in care interveneau studentii, de comunicarea dintre Conducerea UPT si angajatii UPT se ocupa domnul Rector Robu personal, dupa cum am observat intr-un articol anterior.
In Romania, insă, ideile bune au de cele mai multe ori finalizari proaste, sau in cel mai bun caz nefericite. Astfel, de informarea studentilor a fost pus sa se ocupe un fost presedinte de liga studentească - Florin BODIN. Teoretic, alegerea putea fi una inspirată: să numesti ca om de legatură cu studentii un fost reprezentant al acestora. Dar cine e acest "ales"? Bodin? Adică cel mai slugarnic presedinte de liga din câţi au existat in UPT? Da.
Iată, deci, cum toată ideea de legatură a UPT cu studenţii s-a dus de râpă la modul cel mai lamentabil cu putinţă. De ce toata lumea se face ca nu vede? Simplu. Cei care l-au promovat pe acest Bodin sunt nişte persoane cu un caracter mult prea slab ca sa aiba puterea de a recunoaşte ca au greşit, iar cei "mai mici" nu au curajul sa ridice problema. In vremuri ca acestea cine işi pune in primejdie postul doar pentru a se plange de incompetenţa unui coleg? Rişti sa te plangi tocmai protectorului său, atunci sa vezi probleme. In plus, Rectoratul UPT nu este chiar locul in care sa dea competenţa pe dinafară (eufemistic vorbind).
Am pus titlul acestui articol "Bazinul de Inot De La Baza 2" pentru ca tot ceea ce se leagă de această facilitate demonstrează o deosebit de proastă comunicare din partea Politehnicii. In primul rând nu exista nicăieri pe o pagina oficială UPT un ORAR al Bazinului de Inot (cel putin noi nu am găsit cu ajutorul lui google). In al doilea rând, cei care doresc să afle modalitatea de acces la acest bazin, in cazul in care nu sunt studenti sau angajati UPT, nu au nici o sursa pentru a se informa. Cum află studentii informatii despre Bazin? Intreabă in stanga si in dreapta sau merg pur si simplu pană la Baza Sportiva Nr. 2 si citesc niste afise pe niste usi. Asta in cazul fericit in care se descurcă să ajungă in fata usilor care trebuie, lucru deloc usor avand in vedere pozitionarea.
Exista, in schimb, in stil pur Ceauşist tot soiul de poze si filmari din incinta Bazinului in care ne sunt infatişate conditiile extraordinare oferite de catre UPT. La ce ne folosesc acele poze? Sa il lăudăm pe SuperRectorul Robu si să-i facem statuie? OK. Este cel mai bun Rector, cel mai frumos, inteligent, politician, cântăreţ, etc. Am inteles. Pe langă alimentarea cultului personalitatii, probabil că studentii asteaptă de la Rectorul lor si ceva util pentru ei. Vrem să folosim ceea ce este construit din banii nostri pentru noi, nu sa contemplăm tâmp cu saliva atârnându-ne in colţul gurii "realizările măreţe".
Cineva s-a gândit si la asta, bineinteles. Astfel a luat naştere un Departament din cadrul Rectoratului UPT: Centrul de Informare si Consiliere a Studenţilor. Cu acesta se spera să se rezolve problemele in care interveneau studentii, de comunicarea dintre Conducerea UPT si angajatii UPT se ocupa domnul Rector Robu personal, dupa cum am observat intr-un articol anterior.
In Romania, insă, ideile bune au de cele mai multe ori finalizari proaste, sau in cel mai bun caz nefericite. Astfel, de informarea studentilor a fost pus sa se ocupe un fost presedinte de liga studentească - Florin BODIN. Teoretic, alegerea putea fi una inspirată: să numesti ca om de legatură cu studentii un fost reprezentant al acestora. Dar cine e acest "ales"? Bodin? Adică cel mai slugarnic presedinte de liga din câţi au existat in UPT? Da.
Iată, deci, cum toată ideea de legatură a UPT cu studenţii s-a dus de râpă la modul cel mai lamentabil cu putinţă. De ce toata lumea se face ca nu vede? Simplu. Cei care l-au promovat pe acest Bodin sunt nişte persoane cu un caracter mult prea slab ca sa aiba puterea de a recunoaşte ca au greşit, iar cei "mai mici" nu au curajul sa ridice problema. In vremuri ca acestea cine işi pune in primejdie postul doar pentru a se plange de incompetenţa unui coleg? Rişti sa te plangi tocmai protectorului său, atunci sa vezi probleme. In plus, Rectoratul UPT nu este chiar locul in care sa dea competenţa pe dinafară (eufemistic vorbind).
Am pus titlul acestui articol "Bazinul de Inot De La Baza 2" pentru ca tot ceea ce se leagă de această facilitate demonstrează o deosebit de proastă comunicare din partea Politehnicii. In primul rând nu exista nicăieri pe o pagina oficială UPT un ORAR al Bazinului de Inot (cel putin noi nu am găsit cu ajutorul lui google). In al doilea rând, cei care doresc să afle modalitatea de acces la acest bazin, in cazul in care nu sunt studenti sau angajati UPT, nu au nici o sursa pentru a se informa. Cum află studentii informatii despre Bazin? Intreabă in stanga si in dreapta sau merg pur si simplu pană la Baza Sportiva Nr. 2 si citesc niste afise pe niste usi. Asta in cazul fericit in care se descurcă să ajungă in fata usilor care trebuie, lucru deloc usor avand in vedere pozitionarea.
Exista, in schimb, in stil pur Ceauşist tot soiul de poze si filmari din incinta Bazinului in care ne sunt infatişate conditiile extraordinare oferite de catre UPT. La ce ne folosesc acele poze? Sa il lăudăm pe SuperRectorul Robu si să-i facem statuie? OK. Este cel mai bun Rector, cel mai frumos, inteligent, politician, cântăreţ, etc. Am inteles. Pe langă alimentarea cultului personalitatii, probabil că studentii asteaptă de la Rectorul lor si ceva util pentru ei. Vrem să folosim ceea ce este construit din banii nostri pentru noi, nu sa contemplăm tâmp cu saliva atârnându-ne in colţul gurii "realizările măreţe".
***Dacă sunteţi interesaţi de orice informaţie legată de Baza Sportiva 2 a UPT, Bazinul de Inot, Sala de Sport, Terenurile de Tenis, etc. puteţi suna la numărul 0256/499152 pentru a obţine detaliile necesare.
2 comentarii:
De curand exista si un site al departamentului de educatie fizica si sport http://www.efs.upt.ro/index.php, insa informatiile legate de orele la care se poate folosi bazinul pt studenti nu se specifica.
Cred ca bazinul este mai mult pt angajatii Politehnicii si "colaboratorii substantiali" cum scrie si in regulamentul postat pe site.
Asta cautam acum...informatii despre abonament ca si colaborator,sunt fosta studenta
Multumesc frumos!
Mi-ai fost de ajutor
Trimiteți un comentariu