vineri, 6 februarie 2009

Ai o Parere, Ai o Problema


"Tanarul este in pericol sa nu mai termine cursurile unei facultati din Capitala, pentru ca si-a postat pe internet parerile despre dascalii sai.
Profesorii s-au suparat si vor sa-l dea afara, iar noi avem o intrebare pentru vremurile pe care le traim: cat si mai ales ce putem scrie pe un blog?" (SURSA: stirileprotv.ro)

Blogul despre care se face discutie este "romanianbigspender.blogspot.com" in cazul in care doriti sa aprofundati problema.

***Blogul "complextm" ar trebui sa se simta vizat? Probabil ca nu, pentru ca (inca) ne bucuram de "protectia anonimatului".
Cu aceasta ocazie speram ca si cei cu creierul cat aluna au inteles de ce nu ne dam numele si seriile de buletin aici pe Blog. In schimb le dam pe ale celor care ne reprezinta. De ce? Pentru ca ei pot fi chemati in biroul Rectorului sau al Decanului dintr-un singur motiv: sa fie batuti amical pe spate si felicitati pentru inactivitatea lor in folosul studentilor.

8 comentarii:

daimon spunea...

Am vazut si la Zoso mentionat.

E.. trist ca se poate intampla asa ceva. Defapt, unii oameni au senzatia ca meriti respectat DOAR daca esti profesor universitar. Uita ca mai trebuie si morala, si demnitate, si multe alte ingrediente.

Pentru ca altfel, de prea mult respect, ajungem sa le pupam iar poala ca la popi.

Sincer, si mie mi-e oleaca teama. Un google cu numele meu complet reveleaza rapid blogul, unde am mai scris de cateva ori "de bine" despre universitatea mea. Doar ca n-am dat nume.

Anonim spunea...

& acuma cine-i de vina?
DEMOCRATIA???
imi pare rau ca noi(cetatenii unei tari care a adoptat acest sistem de conducere..) ne bucuram doar de o libertate de fatzada...imi pare rau ca este acceptat ca "o vedeta" sa apara la TV intr-o emisiune de rahat,mai mult dezbracata decat imbracata sa dea "lectii de satisfacere a partenerului/ei" (nu stiu ora de difuzare,da` nu cred yo ca era dupa 0:00)..imi pare rau ca prin "exprimare libera" se intelege ca "ai voie" sa folosesti cuvinte indecente in lumea mass-media...da` cand vine vorba de ADEVAR(adevarul care pe multi ii supara) se considera ca ar fi CALOMNIE...

Anonim spunea...

jos palaria in fata tipului, asta da sange in el, nu lasi care se baga in "spatele anonimatului"

daca chiar crezi ca te poti ascunde, am sa iti arat ca te inseli amarnic, dar nu acum ceva mai tarziu, o sa iti intru in camera in timp ce esti logat si postezi, sa te vad atunci daca mai ai coaie asa de tari

Dorin spunea...

Pt anonimu' de la 14:28 - cu siguranta are "coaie asa tari", dar in caz ca nu ai observat, nu ii vorba nicaieri de forta fizica sau concurs de injuraturi fata in fata in particular. Daca ai ceva de zis de blog, de ce nu zici aici? Si daca crezi ca ai "coaie" si stii toti anonimii, hai intra si peste mine, mai ales ca deja imi stii prenumele... si daca te uiti la postarile mele o sa afli aproximativ si unde stau. Desi daca o luam cu "lasi din "spatele anonimatului"", ai putea macar sa treci un nume acolo, anti-ipocrizie.

ktx spunea...

jos comunishtii!

Anonim spunea...

Nu vreau sa fac referire la cazul respectiv pt ca nu-l cunosc indeajuns. Insa vreau sa atrag atentia ca din prea multa libertate de exprimare, se poate ajunge la calomnie. Nu de alta... dar maine, poimaine ne trezim cu numele noastre pe blog-urile unor tampiti plictisiti.
Atat timp cat iti faci publice gandurile (fie si pe internet), trebuie sa iti asumi responsabilitatea pentru ceea ce spui. Daca vrei sa critici pe cineva, esti liber s-o faci, insa trebuie impuse anumite limite. Ca, zic eu, de asta ne numim civilizati.
O alta problema ar fi acuzele nefondate. Pe nenumarate bloguri (chiar si pe cel actual) sunt o multime de astfel de incriminari.
Sunt destul de hilare, prin naivitatea abordarii, prin sustinerea acuzarii si nu in ultimul rand, prin limbajul vulgar pe alocuri (folosit din dorinta de a iesi in evidenta si probabil pentru a compensa lipsa de dovezi).
Pana la urma e vorba doar de educatie(sau de lipsa ei). Mai mult nu e de comentat.

PS: nu a fost un mesaj pro-cenzura, ci anti-nesimtire.

Anonim spunea...

Acuze nefondate? Probabil multi dintre noi am fost/suntem colegi cu cei care sunt subiect de discutie pe aici si stim cine sunt.

Si sa nu uitam ca de multe ori am fost facut profesor, profesor grevist (acuze nefondate?), pedelist-o-pesedist (jignire de-a dreptul), etc. doar pentru ca mi-am spus si eu parerea legata de un anumit subiect. Acele acuze SF cu profesori au rasarit tot din lipsa de dovezi sau din limitarile anumitor persoane.

Poezia cu educatia te rog sa o reciti si pe la ligi, multi de acolo nu stiu ce e si cu ce se mananca.

Anonim spunea...

http://www.liga.mec.upt.ro/cics/OIRMS_prezentare.php