duminică, 25 ianuarie 2009

Interzis Bursierilor

***Mai multe detalii AICI.

5 comentarii:

Anonim spunea...

cum se face ca la POLI 90% din studenti nu au ce cauta la facultate pentru ca au o cultura mediocra nu e de mirare cu campania asta. iei numai 5 pe linie? da-o naiba de faculta... sper ca avioanele lor sa fie proiectate de dinaia cu 5 pe linie !

Anonim spunea...

Fac pariu ca ii oferta unica pentru Romania. Numa' la noi poate sa existe atata prostie.

- pt anonimul de la 19:34 din 25 ianuarie
Vrei sa zici 90% din cati termina Poli... macar ii cineva care ma aproba cand zic ca din punct de vedere educational POLI ii mai jos decat prevede legea (sau decat ar trebui sa prevada legea).

Anonim spunea...

nu stiu alte facultati cum sunt, dar cel putin la facultatea mea din cadrul UPT se pierd 4 ani (pana acum 5) efectiv degeaba. sunt aproape convins ca peste tot e la fel. profesori pe care nu ii intereseaza absolut nimic ce tine de actul educativ, laboratore si proiecte facute de mantuiala. la ce ne incalzeste ca s-au cumparat tot felul de chestii daca pe profu de laborator il doare in cur de materia lui si freaca timpul sa treaca ora cat mai repede.
e de cacat ma tot si nimeni nu face nimic.

Anonim spunea...

Daca-i cum spuneti de ce nu va transferati la o scoala mai buna? Va convine sa va pierdeti 5 sau 4 ani sa luati diploma de la o astfel de scoala? Sau de fapt voi "sunteti mai jos decat prevede legea", "de cacat" etc. Eu sunt in anul 4 si sunt angajat de la sfarsitul anului 3 intr-o multinationala unde n-aveam cum s-ajung daca nu-nvatam ce-am invatat in anii 1-3 (mai ales 2-3).

Anonim spunea...

Eu sunt la Poli in anul 3 si am media pe primii 2 ani peste 9.50 iar pe sem I an III am luat 10 pe linie. Pt unul ca mine scoala asta se vede total diferit de cum o vedeti voi cei ce-o ponegriti. Nu-s multumit de toti profii dar majoritatea sunt OK, destui chiar grozavi. Oricum e o scoala serioasa si am prieteni care-au terminat si-au fost unii prin Germania, altii prin Franta si Italia si mi-au spus ca UPT e la acelasi nivel. Dar cand ai note proaste n-o sa recunosti ca ti se datoreaza tie cand e mai simplu sa le justifici dand vina pe scoala ca nu-i interesanta, ca-i slaba etc. Eu stiu un lucru: e plin de transnationale care merg bine in Timisoara si toate lucreaza cu sute sau mii de ingineri de la Poli si nu de pe Marte! Concluziile le trage fiecare... dupa posibilitati.