joi, 14 ianuarie 2010

Internetul Din Complex - SOLUTII

...pe care nu o sa le ia nimeni in seama.

Dupa articolul precedent in care atrageam atentia ca incompetenta si impostura este la ea acasa in UPT, unii comentatori au cerut solutii. Iata solutiile:

1. Consultarea celor implicati in Internetul din Complex (Administratori de retea din Complex) atunci cand vine vorba de achizitii sau schimbari. Nu doar consultarea, ci si luarea in seama a celor spuse de catre acestia.

2. Renuntarea la "Consultantul cel mai renumit si bine platit din Galaxie" care habar nu are de ceea ce inseamna Internet in Complex. Este o bataie de joc la adresa celor indreptatiti sa administreze Reteaua din Complex ca in momentul luarii unor decizii sa fie intrebati cu totul alti oameni decat ei. Acesta e si unul din motivele pentru care lucrurile stau cum stau acum.

3. Achizitia de SERVERE specializate pentru caminele din Complex, nu PC-uri la fel celor din secretariate. Se baga pe gat de fiecare data imensele "investitii" in reteaua din Complex. In ce au constat investitiile acestea? In faptul ca s-au alocat Complexului 10 PC-uri din cele aproape 200 cumparate la un momentdat pentru dotarea laboratoarelor si secretariatelor din UPT. Nesimtire sfidatoare sa te astepti ca sute de studenti sa utilizeze un internet administrat prin niste PC-uri pe care se joaca Solitaire secretarele.

4. Procurarea de Licente ANTIVIRUS pentru studentii UPT asemeni initiativei MSDN (Soft Gratis Microsoft). Este imperios necesar ca acest lucru sa se puna in aplicare. Indiferent ce solutii se vor adopta pentru upgrade-ul retelei din Complex, problema virusilor va exista mereu.

5. Treptat, achizitionarea de switch-uri gigabit cu management pentru fiecare palier din fiecare camin UPT. Intr-adevar este un pas pe cat de important pe atat de costisitor si probabil in aceste vremuri foarte greu de realizat. Sa nu uitam, insa, ca odata au existat si bani, dar au lipsit niste creiere care sa ii cheltuiasca asa cum trebuie.


***Acum ni se arunca in fata raspunsul: Nu sunt bani. In ce a constat extraordinarul management facut de catre Nicolae Robu? In faptul ca a primit saci de bani de la Guvernul PNL pe care i-a cheltuit dupa cum i-a poftit inima?

Un manager adevarat nu e cel care cheltuie niste bani pe care ii primeste, ci e cel care atrage bani. Acum ca nu mai pompeaza guvernul bani in UPT, unde e Managerul Robu? Unde sunt aplaudacii gen Bodin Florin si alti lingai de frunte care preaslaveau realizarile marelui Rector? Acum de ce s-au blocat toate? Ah, pentru ca nu mai este PNL la guvernare. Am inteles. Nu s-a auzit in UPT de proiectele europene prin care se pot atrage bani pentru dezvoltare? E mai usor sa ti se bage in buzunar decat sa castigi.

Exista posibilitati chiar de sponsorizare. Cine incaseaza banii in urma afisarii imensului Banner de pe Caminul 8? Ce se face cu acei bani? Exista posibilitati nemarginite prin care o institutie precum UPT poate atrage bani, insa lipsesc oamenii competenti care sa si gandeasca astfel de posibilitati. Cand ani de zile ai fost invatat sa ti se pompeze bani din Cer este normal ca s-a atrofiat orice abilitate de a produce sau atrage bani. S-au dezvoltat, in schimb, abilitatile de cheltuire cu nemiluita. Asa e cand nu dai de la tine.

38 de comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa zicem ca un antivirus gratis gen: Microsoft Security Essentials, Avira, AVG, avast, etc. ar face o treaba buna daca windows-urile noastre ar fi cu update-urile la zi.

Byty a venit cu o solutie pentru managementul update-urilor la nivel local, dar se pare ca nimeni nu l-a bagat in seama. Deh, a cerut prea mult...un comp ca sa puna serverul de update-uri.

tty spunea...

Asa e cand se vrea a se face ceva bun si fara o remuneratie, ceva moca din partea unor studenti, fosti studenti, viitori studenti etc.

Nu e bine ca se face munca voluntara si cu idei bune care vor avea un minim de garantie , in schimb conform MENTALITATII UPT trebuie sa se faca munca pe bani multi si fara nici cel mai mic rezultat scontat si anume o retea buna de la A la Z.

Dar asa e in Romania cu romanii ei.

Anonim spunea...

Mefisto = un biet bolnav

Anonim spunea...

Da, e un biet bolnav dar e clar ca aici e o lupta politica, acest sau acesti bolnavi sunt inrolati in pdl si se tot iau de Robu pt. ca e pnl-ist si de noi ligile pt. ca avem o relatie buna cu Robu.

Am mai scris si altadata aici ca eu am fost in multe universitati din tara si chiar in strainatate si am putut vedea diferenta dintre ce a facut Robu in UPT si ce au facut alti rectori, in UPT s-aun facut lucruri extraordinare, precum si diferenta dintre cum sunt tratati studentii in alta parte si cum sunt tratati in UPT de catre Robu. Pai Robu a facut minuni si statutul pe care-l avem noi in UPT este invidiat de orice student din tara asta.
In aceeasi perioada in care nu a fot criza Robu a facut un milion de lucruri si altii mai nimic. Dar Robu a inaugurat sala de sport de la UPT dupa o mare reparatie si in timp de criza in 2009. N-am auzit ca si altii sa fi facut lucruri similare. Iar la noi la arhitectura conditiile pe care ni le-a facut in 2008 si 2009 sunt excelente, nu ne vine sa credem ca e adevarat.

Anonim spunea...

Extraordinarul management facut de Nicolae Robu?
1. investitii si modernizari mai mari decat in orice universitate din Romania facute cu bani atrasi pe proiecte si nu primiti cum spui tu
2. in 2009 a castigat cel mai mare proiect din tara pe fonduri europene sa faca acel Institut de cercetari pt. energii regenarabile, noua ne-a vorbit la curs si despre asta si despre altele si era f. mandru de aceasta realizare, spunea ca incepe in curand constructia in valoare de zeci de milioane de euro (daca am retinut bine).
3. L-am auzit la TV ca anul acesta va aduce 50 miliarde lei (probabil vechi) pt. continuarea lucrarilor la biblioteca UPT.
Asta-i Robu, ba fraiere, nu cum spui tu!

Anonim spunea...

pai si atunci de ce pula calului nu se poate reface infrastructura retelei din complex?

Byty spunea...

4. Procurarea de Licente ANTIVIRUS pentru studentii UPT asemeni initiativei MSDN (Soft Gratis Microsoft).

Raspunsul de la rectorat a fost " te vom contacta"

Si acum ca un semnal de atentie!
Licentele care le primiti de la Microsoft de MSDNAA sunt cel putin oficial valabile doar pentru facultatea de Automatica si Calculatoare.

!! Pentru oferirea de licente pentru Toti Studentii unei facultati( licentele sunt separat AC,ETC,MEC,...) + pentru toate calculatoarele aceli facultati costa ENORMA SUMA DE 500$ ( da cinci sute de dolari ) prin programu MDSNAA.
Intrbarea e: cate licente s-au cumparat cu noile calculatoare si cat au costa!

PS: din an in pasti mai scriu si eu pe aici :)

Me spunea...

anonimule de la 23:43...De ce nu imi spui personal ca sunt bolnav? Banuiesc ca ma cunosti daca zici de mine ca's bolnav...Pai daca ma cunosti de ce nu imi spui in fatza ca's bolnav? Poate pentru ca esti un retardat trist umilit de viata.
Vad ca robu are pe aici multi sustinatori. Aveam impresia ca studentii au ligi ale studentilor...nu robu ligi ale upt...da' acuma la moda nu mai e sa ii reprezinti pe studenti, ci pe sefi.

Angelus spunea...

Anonimul...cel care ai vorbit despre alte facultati si UPT; si ca tu ai fost in "heaven" sau viata ta stie unde...se vede ca nici macar in afara granitei nu ai fost...se vede din mentalitatea ta proasta. Iti spun eu tu ce ai facut pana acuma, prin sponzorizarea pretenului vostru (N. Robu) te-ai dus GRATIS in tabere; stai la afcultate de la 8 dimi pana la 12 noaptea in cusca voastra de oameni incompetenti (pe scurt LIGA) si te joci Super Mario (daca nu e prea complicat si asta pt tine) sau te uiti la filme! Asta numesti tu experienta? Stii cum ii "Daca taceai, filozof ramaneai", din vorbele tale se vede ca tu nu stii altceva numai sa lingi fruntea conducatorilor, defapt asta inseamna LIGA, sa reprezinti pe ei, NU? Stai sa-ti stric ziua "Nu exista Mos Craciun"...oricat de amara ar fi, treaba voastra e sa reprezentati STUDENTII si NU conducatorii! Asa ca, pana nu faceti asta Nu ai drept sa vorbesti...traieste si tu democratia asta controlata ce traim si noi cei care NU LINGEM FRUNTEA celor mai incompententi oameni!

Anonim spunea...

Angelus omule tu confunzi o liga cu un sindicat de docheri care are ca singur rost sa lupte cu patronii. Noi nu vrem sa luptam ci sa colaboram si nu facem circ sa ne aflam in treaba atunci cand gasim intelegere cu vorba buna. Tu si Mefisto si altii (daca nu cumva e vorba de una si aceeasi persoana) vreti doar scandal. Nu va puneti problema ca poate de aia suntem in ligi noi cei cu alte comportamente si nu voi "razboinicii"?

Angelus spunea...

Ce comic esti! Lasa tu pe Mefisto(parerea mea despre el, ca omul are mare dreptate in anumite chestii)! Voi credeti ca numai el vede ce NU faceti voi, mai sunt si altii dar ori sunt fraieri si nu deschid gura, ori pur si simplu vad ca pana nu plecati voi, scoala asta nu are viitor...daca ai fost afara (daca esti aceasi anonim)...ai vazut ca acolo ligile nu sunt adanaturi de studenti cu media 6 asa cum se face la noi; acolo cine conduce liga, intrerupe studiile si numai cu conducere se ocupa...acolo nu se pune studentul in liga ca sa zica la cel mai apropiat examen profului ca nu a putut invata ca apara dreptul tuturor studentilor de la fac si gata proful da cel putin 9...nu am nimic cu voi ca si persoane, insa impreuna NU SUNTETI BUN PT NIMIC! In afara de party nu puteti sa organizati nimic...uita-ta in istoria complexului...cand am avut si noi o LIGA ca lumea, unde au fost swaormariile, ce drepturi aveau oamenii, ce organizati am fost...si uita-te unde am ajuns! Ori de cate ori trec pe la ligi...in afara de messenger, filme, jocuri...NU VAD altceva...chiar asa mai? Sau tot timpul nimeresc sa merg cand aveti pauza? =)) ...sa fim realisti! Nu poti sa zici ca nu, pt ca ani de zile asta vad, urmaresc cu mare atentie ce NU faceti voi, in fiecare an cu speranta ca vine cineva compentent...stiu ca nu e usor, sunt constient...dar voi nici macar un semn de revenire nu aratati! De ce crezi ca studentii nu va sprijina...si posteaza tot feluri de com la adresa voastra? Crezi ca numai Mefisto-ul vostru vede lucrulile asa cum vede?! De ce crezi ca la intalnirile cu pretenul vostru numai voi sunteti si nici un student? Ai pus vreodata aceste intrebari...sau numai din alea: cand vin taberele, cand apare o varianta noua de solitaire etc.? Pana acuma ligile au ajutat studentii unde si cand au putut, au promovat facultatea, au mers si au stat de vorba cu elevi, si ceea ce este mai important ca s-au tinut de promisiuni, pe langa alte multe chestii! Intreb eu, unde sunteti voi...?

Me spunea...

Comentariul urmator contine un limbaj licentios :))

Ba anonimu asta nu stiu cine pula mea e...in complex nu sta sigur...da' asa e el de chuck norris de nici nu are coaiele sa isi zica numele. Pai ba pula...daca tu esti marele superman reprezentantu pulii mele...spune-ti ba numele. Sau voi va spuneti numele numa' cand pupati in cur si trageti beneficii intr'un fel sau altu?
Da...sunt SI oameni ok in ligi...nu zic nu...din pacate ori nu au nici o influenta acolo...ori incet incet se prostesc si ei.
Si de ce nu sunt eu si altii cu aceleasi pareri ca si ale mele intr'o liga? Uita'te ba in juru tau si o sa iti dai seama de ce. Eu oriunde ma duc ma uit in juru meu si prietenii mei sunt oameni cu personalitate si cu creier in cap...tu te uiti in juru tau si vezi numa' pupatori in cur si imbecili. Cum am putea noi sa fim de aceeasi parte a baricadei? Logic.
Pe bune...mie imi pare rau ca din ligile studentesti se afirma pe aici si nu numai tot oameni de rahat care practic ii fac de cacat pe toti cei din ligi. Nu mai departe de vineri am vazut niste oameni care (chiar daca erau si ei "din ligi") erau ok si nu cred ca erau prosti ca astia care caca din tastaturi niste comentarii de iti vine sa emigrezi.
Luati-va un responsabil de PR pentru toate ligile si lasati'l sa'i trimita dupa semintze pe brontozaurii astia care dau cu mucii in fasole cu fiecare ocazie.

Anonim spunea...

Internetul e de proasta calitate. Imi aduc aminte ce bine mergea acum 5 ani si nu erau atatea restrictii. Din pacate upt-ul a uitat sa faca investitii in momentele in care avea bani de cheltuit cacalau.
La capitolul antivirus se poate folosi si unul gratuit: avira, avg free, avast home edition, ar trebui incurajata folosirea SO de tip linux pentru cei ce folosesc calculatorul doar pentru surfing.

Anonim spunea...

Ia uite ce zice unu pe topicul "O Privire Aruncata la Intalnirea Dintre Robu Si "Studenti"":

"Tocmai am venit de la Cluj unde am fost sa-mi vizitez prietena si am stat 4 zile. Oameni buni, nu ne comparam cu ei. Au si ei cateva laboratoare super dar la noi totu-i nou si de varf. Si vreau sa va spun ca destui studenti stiau ce rector grozav avem noi in persoana d-lui Robu. Am avut toate motivele sa ma simt mandru ca sunt student al UPT."

Anonim spunea...

la noi unde? ETC? AC? vezi ca la Poli nu exista doar ETC si AC. si daca robu a cumparat calculatoare aia nu inseamna ca cei de la constructii sau mpt au laboratoare.

Anonim spunea...

La facultatea de chimie unele laboratoare sunt de toata jena, chiar risti sa-ti rupi gatul. Sa nu-mi zica mie cineva ca UPT este universitate ca ii rad in fata, dupa 7 ani petrecuti in acesta universitate am decis sa nu o mai recomand nimanui. Singurul avantaj al acestei universitati este ca ofera cazare in camine. Fara acest lucru ar fi o universitate de ca oricare alta. Am uitat sa zic ca UPT de vreo 5 ani este mai slab cotata decat UVT la capitolul cercetare, dotari, etc. Fata de UBB Cluj este o ceapa degerata. UPT este pe 786 in Europa si 2085 in lume. UBB este pe locul 427 in Europa si 1034 in lume. Il anunt pe ala de zicea ca UPT e cea mai cea sa taca dracu si il informez ca cea maitare universitate din tara este Univ. Al. I. Cuza din Iasi , cu locul 265 in Europa, 601 in lume si 1 pe tara ( fata de 14 la UPT, 4 la UBB). Vedeti si voi diferentele..., cu putin noroc Univ. A. I. Cuza o sa ajunga in magnificul top 500 si atunci avem si noi universitati ca vecinii nostri unguri si bulgari.

Anonim spunea...

Bai desteptule care te pricepi la clasificarea universitatilor, hai habar dupa ce criterii sunt facute clasamentele despre care vorbesti? Iti spun eu, dupa cat de frecvent apare in accesele pe Internet fara sa conteze daca apare de bine sau de rau. Cat de buna este o universitate se vede din cum se realizeaza absolventii ei iar aici UPT n-are concurent in Timisoara, si intre politehnici isi disputa locurile 1-2 cu Politehnica din Bucuresti, oricine stie asta.
Eu sunt acum in anul 4 si-ti spun eu ca parintii mei au facut ambii Politehnica din Timisoara la fel si fratele meu mai mare si toti s-au realizat cum stiu ca ma voi realiza si eu pt. ca eu am invatat nu ca voi care va ocupati doar de barfe.

Anonim spunea...

Ai dreptate partial cu chimia, la noi intr-adevar mai sunt si laboratoare nasoale dar majoritatea sunt totusi OK. Probabil tu esti in an mic dar cand o sa cresti vei vedea.

Anonim spunea...

Eu nu stiu ce laboratoare au aia de la Ac si ETC dar stiu ca la noi la Mecanica iti cad plombele. Pe bune.

Anonim spunea...

Cine dracu-i Mefisto asta de-i tot apare numele pe-aici? Chiar asa important e? Te pomenesti c-o fi vreun geniu ne-nteles!

Dorin spunea...

1. Cum drac sa ii faci pe studenti sa ia Windows nepiratat, sa-si puna antivirus si sa faca si update cand in scoala 90% din compuri is virusate (un laborator are si virusi si Deep Freeze pe compurile de-acolo... sa nu cumva sa ii piarda) sau softurile folosite in scoala sunt fara licenta ("crackuite" cum se spune in rongleza moderna)?

2. Daca ar fi un singur clasament care Poli iese prost ar fi ceva... hai 2 sau 3, da' sunt multe... doar prezentate in presa din Romania in care Poli iese jalnic. Nu ar trebui cineva din conducere sa isi puna niste intrebari? sau e prea ocupat la Senat? Ii in opozitie si asta ii ocupa tot timpul.

3. Apropo de laboratoare, nu ma incalzeste cu nimic ca avem mii de calculatoare (vorbesc de ETc aici) daca nu are cine sa le foloseasca. Nivelul de pregatire profesorilor si al asistentilor e jenant de slab (exista si exceptii dar nu vorbesc de ele). Avem echipamente noi care ori nu sunt folosite ca nu o citit nimeni manualu' ori de frica ca se strica. Nu ii normal sa ma uit la o placa pe care nu am voie sa o alimentez la laborator de microcontrolere.

4. Unde-i mai bine ca in Cluj? pt anonimii care ridica in slavi Timisoara si eu am parinti care au terminat Poli, dar am si o sora care a terminat si Poli si UBB in Cluj si nu se compara: internet nelimitat (in afara de torrenti.. si merge mai bine ca aici), schimburi de experienta si practici in strainatate pt masteranzii cu medii mari (adica cei cu mediile cele mai mari sunt selectati si intrbati daca vor sa faca asa ceva, nu afla ligile si spun la restu' la 2 zile dupa ce se termina inscrierea) mai nou Texas Instruments ofera practica pt studentii din anul 2 in sus pe baza de medie nu pe baza de inscriere. Revin la laboratoare: cel putin la ETc la Cluj sunt noi... si au voie sa le si foloseasca. Deci in nici un caz nu is in urma UPT.

Ce mai si trenu' ajunge mai nou greu in Timisoara. Daca acum 4 ani stiam ca asa va ajunge coltu' asta de tara nu as fi venit aici.

Nici nu mai vreau sa intru in discutii despre Complex ca nu am vazut in Cluj sau in Iasi (nu are rost sa zic de Irlanda) shaormerie langa camin. Nu o avut sora-mea gandaci sau igrasie in camera niciodata, desi caminul nu fusese renovat de 5 ani cand a inceput si nici dupa ce a terminat. Nu stau 6 in camera... da 5 am auzit ca se practica si in Cluj, dar nu 6.

Singurele poze mai jalnice ca in caminele din TM am vazut de prin caminele din Bucuresti (da' nici noi nu suntem departe).

Dragi reprezentanti si conducere, daca exista sau se poate si mai rau nu inseamna ca acuma e bine. Nu mergeti pe principiu "mie sa-mi fie bine, ca de restu' nu-mi pasa", ganditi-va ca daca la toata lumea ii e bine va e bine si voua... si asemenea bloguri sau alte manifestari nu ar exista.

Anonim spunea...

"Ai dreptate partial cu chimia, la noi intr-adevar mai sunt si laboratoare nasoale dar majoritatea sunt totusi OK. Probabil tu esti in an mic dar cand o sa cresti vei vedea."
Prietene sunt in UPT din anul 2003. Pe "Bocsei" cum chiar si laboratorul unde se fac lucrarile la materiile decanului arata jalnic. Am facut acolo 3 ani intr-un laborator in care culmea scaunele erau mai inalte ca masa (pe bune!). cele de pe bd Parvan sunt mai ok..asta e adevarat, dar cele de pe bocsei sunt varza cu exceptia lab de la demisol

grigoras spunea...

ala care nu stii cine e mefisto o sa termini facultatea degeaba. de fapt tu oricum esti degeaba :=)) cum te cheama pe tine stii? spune-ne si noua sa ne demonstrezi ca stii

Anonim spunea...

Asa e cu laboratoarele de pe Bocsei dar eu ma refeream la cele de pe Parvan si spuneam ca nu e totul negru, ca s-au facut dotari serioase si la Chimie fata de ce era cand eram eu in anul I. Daca Guvernul de acum nu mai da bani aproape de loc pt. dotari si investitii cum ne-a spus dl. Robu la intalnire cine-i de vina?

Anonim spunea...

Ce constat eu e ca Dorin se detaseaza aici ca cel mai tampit, desi face pe atoatestiutorul. Se vede clar ca sta prost cu inteligenta si probabil de aceea este si complexat si se ia de toata lumea. Mai dar e tampit rau de tot! Ma-ntreb ce fata ar putea suporta unul ca asta?

Dorin spunea...

Bine ca esti tu destept!

Te rog frumos sa iti argumentezi afirmatiile... de ce is tampit? si cand m-am declarat atotstiutor?

O semnatura ar fi frumos, ca anonim poti fi cat de zmeu vrei mai ales de la tastatura. Sfat: daca vrei sa spui ceva si nu ai argumente, pune la final "dupa pareara mea" sau incepe cu "eu cred ca" ca sa fie clar ca asa ti se pare tie.

Anonim spunea...

Anonimul ce se leaga de inteligenta lu' Dorin si de femeia lui e un retard specific ligilor, oare care o fi? :)).

Bovine!!!! Ti-ai educat odraslele foarte bine, bravo bah!

Tzarane, ai vrea tu sa ai asa fumeie ca Dorin, finutza, slabutza (mai nou) cu tot ce trebe:)).

adrian spunea...

Draga anonimule (20 ianuarie 2010, 13:41): Psihiatrii zic ca 1 dintre 4 persoane are o deficienta mintala. Daca esti cu inca 3 amici si nu ai observat nimic ciudat, atunci nu te gandi la chestia asta!

1. Spune-mi si mie de unde ti-ai dat seama ca Dorin e complexat :D
2. 'Eu cred ca' daca iti argumentezi parerea nu inseamna ca esti atotstiutor (aici ii vorba de bun simt si de faptul ca 'te cred' pe cuvant ;) )
3. Legat de ultima afirmatie cu fata de langa el, daca nu se descurca de unul singur, o sa iti ceara ajutorul (Q: 'ce fata ar putea suporta unul ca asta?'
A: una care gandseste)

Anonim spunea...

Ultimele 3 comentarii sunt toate de la aceeasi persoana care semneaza Dorin. Ce tare! Bravo Dorine!

Dorin spunea...

Da ba... am mii de conturi de Blogger, sute de personalitati si in general o petrecere imensa in capu' meu la orice ora (asta se numeste sarcasm pt cei mai grei de cap)...

Ba, pt toti retarzi care se mai iau de altcineva decat de mine si mai ales pt cei care se iau de prietena mea direct sau indirect am un mesaj: daca mana voastra dreapta ar face copii ati fi cea mai mare natiune de pe planeta, vedeti-va de laba voastra din sediile de ligi sau secretariate sau rectorate ca poate murdariti tastatura si nu o sa mai puteti sa pupati in cur pe Robu & Co. pe bloguri.

Ai ceva de spus, semneaza-te si zi frumos, vrei sa ma injuri, fa-o in fata... sunt deschis chiar si la discutii fata in fata daca credeti ca puteti vorbi despre ceva concret, la obiect, cu argumente si fara atacuri la persoana.

Pana atunci sunteti niste pupincuristi ordinari cu o sansa minima sa ajungeti mai mult decat cacati cu ochi.

semnat Dorin,

cum scrie si la numele de la UNICUL cont de Blogger pe care il am si l-am avut vreodata.

Anonim spunea...

Nu zau, chiar ai prietena tu Dorin? Greu de crezut...

adrian spunea...

de ce te intereseaza daca dorin are sau nu prietena? vrei cumva sa il consolezi tu...daca esti baiat sa sti ca el nu e pe invers, iar daca esti fata, si o convingi si pe prietena lui atunci ai sanse, altfel ma indoiesc.

p.s. treaba cu crezutul tine la biserica, aici nu e cazul, ai face bine sa citesti ceva in schimb ;) - un sfat prietenesc

Anonim spunea...

A te numi pe web Dorin sau mai stiu eu cum inseamna a nu fi anonim? Esti idiot amice! Tu esti la fel de anonim ca mine care nu ma mai obosesc sa-mi iau un nume. Dar eu nu tin secret cine sunt, comentez din cand in cand cand ma plictisesc cu cativa colegi cat de prost poti tu fi.

Anonim spunea...

Tot eu sunt: de fapt esti mai mult decat prost, prost esti in momentele in care esti normal in rest esti deviat. Du-te dracu la psihiatru (n-am gresit, am spus la psihiatru nu la psiholog ca e grav)

adrian spunea...

Mesaj pentru ultimul anonim: Intr-adevar suntem doar niste anonimi cu nume, probabil creiarasul tau folosit la maxim nu poate sa dea un click si sa vada un cont, cu adresa de mail si poate printr-un mister sa faca o legatura cu cine suntem de fapt, noi astia anonimii. Cat despre partea cu plictisitul probabil ca se intampla foarte des, dar daca pui in miscare rotitele alea ruginite o sa vezi ca indiferent ca iti suna capul a gol, cu timpul o sa treci peste.

In ceea ce priveste partea cu jignitul, banuiesc ca e doar o alta forma de exprimare folosita de tine si prieteni tai cand va intalniti la o laba. Spor la downloadat pornosaguri de pe DC ... si la mai mare.

Dorin spunea...

Draga anonimule, mai citeste te rog o data sau de mai multe ori ce ai scris... cand ai terminat da-ti o palma (sau un sut in fund poae urca creieru' unde trebe).

Explica-ne si noua muritorii de rand (astia mai prosti asa ca mine) ce pula mea de logica are chestia asta:
"Tu esti la fel de anonim ca mine care nu ma mai obosesc sa-mi iau un nume. Dar eu nu tin secret cine sunt, comentez din cand in cand cand ma plictisesc cu cativa colegi cat de prost poti tu fi."

Cum cacat pot fi la fel de anonim ca tine cand mi-am dat nume si adresa de email verificabila? si cand am tinut in secret cine is? Sau tu ai dat subliminal nume, adresa si CNP pe aici si nu m-am prins? De acuma, imbecilu' lu' tac-tu si lu' ma-ta, cand te ia gura pe dinainte gandeste macar inainte sa scrii... ca iti faci de ras familia.

Anonim spunea...

bah Dorine, nu te lua de el. tac'su e doctor (sper ca psihiatru) si ma'sa profesor...deci n-are cum sa fie prost.

buaaaaa...nu-mi vine sa cred ce citesc pe-aci:))))))))))))

Mitza_003 spunea...

upt complex.... :))