marți, 5 ianuarie 2010

Reprezentativitate

Sa citim si sa ne minunam:

Asadar Liga AC vine in intampinarea studentilor si le face cunostinta cu sefii de an, in urma observatiei ca acestia nu se cunosc.

Vine, totusi, marea intrebare: Cum se poate intampla ca studentii sa nu isi cunoasca sefii de an? Nu cumva chiar acei sefi de an sunt luati ca si reprezentanti alesi ai studentilor in Liga Studenteasca si care la randul ei ar trebui sa ii reprezinte mai departe?

Daca se pleaca de la ideea, care nu pare sa contrarieze pe nimeni, ca studentii nu isi stiu sefii de an si trebuie sa li se spune "X este seful tau de an", atunci care mai este reprezentativitatea acelui sef de an? Ca a fost ales de 10% din studenti care erau prezenti intamplator la un oarecare curs cand s-au desfasurat alegerile?


***In UPT normalitatea a fost inlocuita de mult timp cu o anormalitate bolnavicioasa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

hai sa iti raspund eu..
Problema cu sefii de an: multi din an mai mare nu stiu la cine sa apeleze pentru a afla cand se dau examene pe parcursul anului...
In legatura cu decanii de an: da, studentii habar nu au cine le este decan de an, asta se intampla in an mai mare cand studentii abia mai dau pe la cursuri.. si decanul de an nu vine la ei sa ii traga de maneca sa le spuna , ba eu sunt decanul de an...
in cazul in care ai nelamuri mergi si tu la o liga si intreaba, sau iti e rusine si nu stii cum sa ii abordezi?

Sergiu spunea...

O.K. am inteles...dar nu cred ca era un subiect de care sa faci mare tam-tam.Parerea mea e ca ar trebui sa pui pe respectivul blog nu numai greseli pe care le face Liga ci si nereguli la profesori, ca sunt multe si nu prea am vazut ca tu sa zici de ele.Cred ca daca esti la curent cu ce se intampla in ligi, stii si cum sta treaba cu profesorii.La inceput am zis ca esti ok...dar treptat incep sa cred ca esti unul din categoria "brown-noses"...nu ma fa sa imi para rau.
Sfatul meu...daca tot ai de gand sa critici, te rog sa o faci cum trebuie; adica sa pui aceste info-uri in forma in care existau, sa nu ataci persoana, etc...dar banuiesc ca stii aceste reguli din moment ce te vad un jurnalist de Cancan in devenire.So my friend...astept critici si la adresa altor actori din politehnica...nu numai la adresa ligilor.Pe curand!

phantasma spunea...

noi nici macar nu avem sef de an ...si ne este foarte bine asa :)

Anonim spunea...

Faza cu sefu de an e aiurea. Si nici nu ar trebuii sa existe un sef de an. Contractul de studiu se realizeaza individual cu faculta unde precizeaza ca faculta se obliga sa anuntze studentu de examene. Nu scrie ca angajeaza un student care are obligatie sa te anuntze cand sunt examenele. Anu trecut nu am avut sef de an si o fost acceptabil. Aflam si noi de examene cu o zi inainte sa le dam ca se trezeu profi ca nimeni nu o stabilit cu el cand dam examenu dar pana la urma nu am ratat nici un examen.