miercuri, 26 august 2009

Jegul Numit ANOSR

De fiecare data cand vine vorba de ligi si adunatura nationata numita ANOSR simtim un sentiment ciudat pentru ca in mod cert majoritatea studentilor care citesc acest Blog nu au habar ce inseamna acest ANOSR.

Ca sa o luam incet, plecam de la Jegul din Ligile Studentesti din UPT. Este imposibil sa nu te fi izbit macar o data de vreun mizerabil dintr-o liga studenteasca. Daca nu ti s-a intamplat esti un student fericit. Insa, fie ca te incadrezi in prima categorie, fie ca te incadrezi in a doua este important sa intelegi ce se intampla in jurul tau si mai ales in numele tau. De ce in numele tau? Pentru ca toti mizerabilii din ligi care profita cu toate mijloacele de pozitia lor de "reprezentanti" o fac pentru a te reprezenta pe tine, studentul simplu.

Vine un moment cand lingailor de vaza din Ligile Studentesti din UPT nu le mai ajunge terenul de joaca local. Adica ei intr-un fel evolueaza in mizeria lor si devin cumva mult prea instruiti in ale nesimtirii si vorbitului de vorbe goale. Atunci decid ca e momentul sa treaca la nivelul urmator, la nivel national.

Cocina la care cu totii viseaza se numeste ANOSR ( Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania ). Care este marea miza cu aceasta hazna? Vizibilitatea. Obsesia tuturor complexatilor din Ligile Studentesti. Abia acolo simt ei in sfarsit ca se realizeaza ca si reprezentanti ai nimanui.

Un comentator ne atrage atentia (si ii multumim pentru asta) asupra alegerilor Biroului de Conducere ANOSR pentru mandatul 2009 - 2010 si mai ales asupra indivizilor pe care Timisoara ii trimite la mancat cacat national.

Il avem pe Angel Codrean pentru functia de Vicepresedinte Social - delegat Liga AC Timisoara. Numele se poate sa va para cunoscut pentru ca el a fost soferul de la volanul masinii care a produs un accident in urma caruia a murit o tanara. La acel moment nu ni s-a parut ceva ce se cuvenea sa accentuam, acum insa este bizara aceasta revenire rapida. Abia daca a trecut o luna de la eveniment si se pare ca baiatul este in plina forma.

Mai avem un nume care urmeaza sa ne reprezinte national: Adrian Socaciu. Ceea ce este ciudat la acest Adrian Socaciu (initial credeam ca il cheama Sugaciu, insa nu era asa) este ca vine din partea LSUA Alba Iulia. Fie este o extraordinara coincidenta de nume cu Socaciu de la Liga Constructii, fie individul si-a gasit altii pe care sa ii prosteasca pentru ca in Timisoara s-au lamurit cu totii cat il duce capul.

Sta bine la capitolul impostura si Valentin Oros, care din membru remarcabil al Ligii AC ajunge sa fie delegat LSFETC Timisoara pentru candidatura sa din BC ANOSR.


***Demn de remarcat este si faptul ca in binecunoscutul stil al ligilor, pe fiecare pozitie din Biroul de Conducere al ANOSR exista DOAR CATE UN SINGUR CANDIDAT (o singura exceptie pentru Vicepresedinte Profesional unde sunt 2 candidati). Este de prisos sa ne mai intrebam ce inseamna ineptia "Vicepresedinte Profesional" si cu ce se presupune ca ar trebui sa se ocupe, din moment ce intreg ANOSR-ul este o aberatie in sine.

7 comentarii:

Anonim spunea...

O mica precizare. Pe functia de cenzor au fost 5 candidati. De ce oare? Va las pe voi sa gasiti un raspuns.

Anonim spunea...

Cine a iesit in strada sa faca protest ca sa va mareasca bursele? Cine a impiedicat ministerul sa scoata reducerile pe transportul in comun? Cine s-a zbatut si in urrma unei greve s-a introdus binecunoscutele cupoane de tren cu reduceri de 50%. Va zic eu ANOSR-ul. Esti un bloger slab care are frustari. La nivel national copii astia pe care i-ai mentionat tu chiar fac treba buna fara sa aiba beneficii. Poate la timisoara nu faca treba buna dar arunci cu noroi degeaba. Este patetic si frustrat...

Dorin spunea...

pt anonimul din 31 august 2009 ora 12:55... raspunsul: niste cretinei.

1. Dupa iesirea aia in strada nu am vazut nici o marire a bursei, din contra, la o medie cu aproape 50 de sutimi mai mare (intrat in categoria de bursa superioara) am avut o bursa cu 10 lei mai mica decat in anul precedent... in schimb am vazut mult mai multi bursieri si implicit oameni cu medie cu 3 (TREI futui) puncte mai mica decat a mea cu bursa cu 10-15 lei mai mica decat a mea (DOAR 10-15 lei)

2. Eu unul nu am auzit ca a fost vreodata intentia sa ni se scoata reducerile (si ma consider destul de informat, mai ales ca asemenea veste era pe toate gardurile daca era adevarata... si nu am auzit-o decat de la "grevisti"), cu atat mai mult cu cat am intrat in uniunea europeana unde studentii au reducere din oficiu la lucruri ca transportul in comun. Cat despre cupoanele de reduceri sa stii ca eu le tin minte de cel putin 10 ani, de cand o inceput sora-mea faculta, nu s-au introdus datorita ANOSR.

Ce pot deduce din comentariul tau e doar ca esti un prostalau ca toti cei care ati iesit in strada la ultima tentativa de greva cu revendicari inexistente, ca sa acoperiti niste fraude comise (cel putin) de conducerea UVT cu diplomele false. Ori ati fost manipulati ori slab informati, dar toti ati fost prosti. (ma indoiesc ca sunt 10 persoane bursiere din cele care au cerut marirea burselor)

Anonim spunea...

Am primit si eu linkul acesta de la un amic...interesant. Eu am fost la AG-ul acela la Baia Mare.
Ideea e ca ANOSR are anumite lipsuri sau probleme, despre oamenii din Timisoara pe care ii critici atit de mult nu as sti ce sa spun...nu ii cunosc atit de bine, dar pe langa toate problemele care sunt normale in orice organizatie/institutie/grupare sa stii ca Anosr e mai mult decat Boardul de Conducere...eu am cunoscut niste oameni foarte tari printre acei studenti, unii dintre ei au facut niste chestii f tari.

AM inteles ca la Timisoara rectorul vostru ar fi mai ok...dar la noi in Bucuresti...rectorii sunt in mare majoritate idioti si de multe ori ne-am certat cu ei pe teme care mai de care mai diverse si char am reusit sa schimbam chestii in bine.

Si pe langa trainingurile si team buildingurile care le fac pentru oamenii din ANOSR, mai fac si proiecte destinate studentilor. www.profitari.ro, www.avsp.ro .

Plus daca nu gresesc acu 2 sau 3 ani a tinut un training pe studenti reprezentanti destinat tuturor stundetilor reprezentanti din Romania. Si din nou daca nu gresesc, o fata Roxana din Timisoara care era si sefa de camin si student reprezentant a participat la el fara sa fie membru ANOSR si a fost destul de multumita.

Acuma observ ca nu pot sa iti schimb eu parerea dar...chiar au iesit si chestii bune din ANOSR.

Si au fost 5 cenzori pentru ca era vorba sa se schimbe de la un cenzor la o comisie de 3 cenzori...care nu s-a mai intamplat din motive legale...

Mishu spunea...

Daca erai dibaci, nu faceai un site prin care sa dai in cap, ci puneai tu mana sa faci traba mai bine. Dar se pare ca esti incompetent...

Dorin spunea...

Mishu, cu cine vorbesti?

Aprpo, ti-am vazut profilu' si blogu'... pari un om normal... chiar nu te deranjeaza nimic la lumea in care traiesti? Ca asa vad eu din comentarile tale... te acm complaci in situatie.

Mishu spunea...

Prietene, aici gresesti...daca vrei un pomelnic cu tot ce am facut sa imbunatatesc situatia atunci cand nu mi-a convenit, lasa-mi te rog un mesaj si cu cea mai mare placere discutam