miercuri, 11 martie 2009

Preocuparile Ligilor

Dupa cum v-am spus cu cateva zile in urma, aceasta saptamana a fost una plina pentru Reprezentantii Nostri. In cazul in are credeati ca unele Ligi nu mai exista, urmare a inactivitatii lor, puteti sa stati linistiti. Cand e cazul de profitat sau de distrat isi fac aparitia cu totii fara sa se intrebe care e rostul lor, de fapt.
***Asadar, Joi 12.03.2009 ii mai gasiti in Balonul de la Baza 1 jucand fotbal in numele nostru. Ceva util oricum nu stiu sa faca, macar sa se simta si ei bine.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Stim sa iti provocam tie spume la gura, frustratule. Esti un mare BOU. Nu stii decat sa rumegi degeaba.

DA-TE-N GATU MATII!

Anonim spunea...

hahaha ce retard deasupra mea..

Anonim spunea...

Din cate stiu eu Sambata 07.03.2009 OSUT plus LIGA mecanica o avut o petrecere la bazin cu bautura si mancare (motiv pentru care sambata nu se putea mere la bazin caci era rezervat) luni 09.03.2009 bazinul intra in reparatii. Miercuri 11.03.2009 bazinul inca mai in raparati.
DEJA VU

Anonim spunea...

Cum dreak ... aia au avut petrecere la bazin ? Si eu nu mai pot merge acum ca este in reparatzii ? ..... si sa ..... si .... da ? asa sa datzi !!! Dati acuma ce zic eu ! Sa va stea apa in gat daca facetzi mismasuri !!!

Anonim spunea...

OSUT si Liga de la Mecanica sunt cei mai mari paraziti in domeniul ocultelor organizatii studentesti. Propun sa facem noi un ONG anti-lingai, anti pupincuristi, unii ai lui Robu, altii ai lui Talpos...

Anonim spunea...

Tu esti bou ba!! Mars in mata de lingau, continua sa i-o sugi lui robu, nu uita sa si inghiti amice e f apreciat.

Anonim spunea...

Bai analfabetule, daca chiar vrei sa stii, nu am vorbit niciodata cu Robu sau vreun alt personaj de la rectorat. Dar unii sunt prea prosti ca sa inteleaga.