joi, 4 februarie 2010

Până Se Mai Întâmplă Ceva Prin Complex ...


...in afara de controalele anuntate din camine (vezi Caminul 7 si Caminul 2) de care stiu dinainte exact cei care sunt vizati de ele, va indrumam spre un Blog care priveste viata de student(a) dintr-un punct mai particular de vedere:

Blogu' lu' Maia din Caminul 11C


***Intrebare pentru Serviciul Social sau cine pune la cale "controalele inopinate" din camine: daca oricum stie toata lumea de ele, de ce le mai faceti? Doar de dragul de a prezenta in fata Sefului o actiune indeplinita cu o utilitate nula?

13 comentarii:

Mara spunea...

Multumim de reclama :)

Anonim spunea...

Doamne fereste-ma... Un blog cu ceva inteligent de spus nu ai gasit? Sau voi astia frustrati va invartiti in aceleasi cercuri? :))

Anonim spunea...

Bine zis sa te fereasca...Doamne.E dragut blogul si cu un pic de chestii din viata.Individule de mai sus ce ti-ai pierdut timpul,incearca sa citesti si tu ceva.Cine nu citeste e prost:)

Dorin spunea...

Cum sa nu se intample nimic in complex... chioscu de cafea la pachet dintre Pret-a-manger si Trandafirul a fost mutata in fata caminului 8 si inlocuita in vechea locatie de un chiosculet de nachos :)

Sa nu uit, dragut blog, mai bun decat al altelor studenti :)

Anonim spunea...

"altelor studenti"??? Cu cine ai facut limba romana la scoala?
Decat sa citescti asa bloguri, mai bine invata limba roamana prima data!!!

Anonim spunea...

asta deasupra e un frustrat obosit, si aia cu blogu e doar obosita

Dorin spunea...

@Anonim din 5 februarie 2010, 14:08:

Imi cer scuze... formularea initiala continea "alte bloguri" si am schimbat cu "altor studenti" se pare ca nu am modificat complet... Se mai intampla.

Oricum nu mi se pare un motiv suficient sa te iei de educatia mea in ce priveste limba romana mai ales ca si tu ai greseli de tipar in comentariu: vezi "citescti".

@ toti tembelii care din nou rateaza subiectul: ce avem aici ii un articol care contine un link catre alt blog. De ce atacati persoanele in loc sa comentati articolul si/sau continutul blogului respectiv? Ii greu sa ziceti "mi se pare un blog fain/ok/retard/cretin/etc pentru ca... " unde "..." il inlocuiti cu un motiv sau cu "de-aia" daca nu aveti unul?

Mi-i groaza ca cei care comenteaza pe aici au sau o sa aiba studii superioare (cel putin marea majoritate). La ce sa te astepti de a "prostime" in cazul asta?

Radu spunea...

E doar un blog al unei nefutute cu "fitze" de Dark (sau cum ma-sa ii zice bombei aleia infecte, unde o cloaca de masculi si femele in calduri fac baie in feromoni si transpiratie in speranta disperata a imperecherii).

@Maia: Fata draga, chiar crezi ca il gasesti pe "MR. Right" in Dark? Ori habar n-ai ce cauti, ori nu realizezi ca [i]acolo[/i] ai sanse la asa ceva tot cam cat ai la premiul cel mare de la loto.


@Dorin: Nu, Dorine, nu-i dragut blogu', ma sperie, si imi face greata.

Peace!

PS: In preintampinarea unor comentarii anonome inteligente, precizez ca nu sunt nici a treia, nici a patra personalitate a lui Dorin.

PS2: Sunt frustrat! (asa ca astept sa va luati de mine si sa-mi demonstrati ce "reci" sunteti!)

Dorin spunea...

Completare la ce am zis in comentariu anterior:

Luati exemplu de la Radu, asa se scrie un comentariu.

@Radu: sa nu crezi ca m-am apucat sa il citesc tot... am citit un articol era prea personal ca sa continui, sa nu crezi ca m-am abonat la blogul ala sau ceva, dar nici nu mi-o creat greata sau spaima... nici nu am mai citit nimic de-acolo de-atunci.

AlbastruVolatil spunea...

Foarte interesant, domnişoara nu primeşte comentarii de la persoanele care se conectează prin proxy :-?

Anonim spunea...

ea fiind cazata tot in camin...si automat intrand tot prin proxy...ar fi absurd sa nu permita comentarii de la cei prin proxy (adica din complex). Da' in romania nu te mai poate mira nimic :|

Mia spunea...

Stiu ca nu postez corect,dar am si eu o intrebare..de fapt mai multe:)
1.precazarile se fac si pentru cei din anul 1?
2.caminele sunt impartite intre Universitatea de Vest si Politehnica?
3.In care camin sunt mai decente conditiile?

Ma gandesc ca sunteti la fata locului si ma puteti ajuta si pe mine,care sunt la 400km distanta...cu niste informatii de pe plan local;;)

Dorin spunea...

@Mia:

1. Nu
2. Da, dar fiecare Universitate are caminele ei. O sa afli care a cui sunt si unde se afla in functie de unde intri
3. Depinde ce intelegi prin decente. Fara gandaci? nu stiu vreunu... 2 in camera, la Poli, 8,9,11,14, dar nu poti intra oficial in ele din anul 1 decat ca olimpic sau casatorita. 5-6 in camera cu o baie la modul de 2 camere sunt 19, 20, 21, 22 pe care le recomand pt anul 1. 22 stiu sigur ca are bucatarie... si ajuta.