marți, 23 martie 2010

Liga De La Constructii - OSTL - Prinsa Cu Ocaua Mica

Probabil va amintiti initiativa celor de la Constructii legata de regulamentul de admitere la Master, initiativa sustinuta inclusiv de catre acest Blog pentru ca venea in intampinarea unei probleme reale. Ne-am pus atunci intrebarea cum s-a putut intampla ca un astfel de regulament sa fie aprobat de cate UPT, avand in vedere ca avem si studenti reprezentanti care iau parte la asemenea decizii. Raspunsul a fost ca regulamentul s-a schimbat pe genunchi in timpul vacantei de vara cand n-a existat nimeni din partea noastra care sa isi dea acordul. E normal? Bineinteles ca nu.

Revenind, insa, in zilele noastre, Liga de la Constructii (OSTL) ne propune un alt proiect: Targ de obiecte hand made in perioada 29.03.2010 - 01.04.2010. Sa vedem cum procedeaza colegii nostri de universitate cand vine vorba de promovarea acestui eveniment:

CLICK PENTRU A MARI

Avem mai sus un mesaj prin care le este adus la cunostinta studentilor acest Targ de obiecte handmade. Observati incercuit Taxa de Participare: 5 RON.

Iata si raspunsul presedintelui ligii:
CLICK PENTRU A MARI

"Am scos faza cu taxa de participare. Aia nu trebuie sa apara in mail." Oops...


***Probabil ca este nevoie de ceva mai multa seriozitate in ceea ce priveste modul de a face lucrurile intr-o Liga Studenteasca si felul cum reprezentantii nostri vad legatura cu studentii. Speram ca intamplarea cu taxa de participare sa fie doar o scapare si pe viitor OSTL sa incline mai mult spre zona "Asa DA" a reprezentarii studentesti din UPT.


P.S.: Este pacat ca in toata Liga de la Constructii nu s-a putut gasi o persoana care sa se ocupe cu datul de click pe "Play" la Seara de Karaoke organizata vinerea ce tocmai a trecut (19.03.2010).
Cand desemnezi pe un oarecare, Suciu Alex, pentru a face un lucru in numele unei Ligi automat el devine imaginea acesteia. Risti astfel, in cazul in care persoana respectiva este un viermisor nesimtit, sa nu pici chiar bine in ochii studentilor care au venit sa se distreze, nu sa aiba de a face cu ifosele unui imbecil.

12 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca esti frustrat rau si ai ceva cu acel alex ,

Anonim spunea...

Salut,eu sunt studenta la DCLS la CRP si particip si eu la expozitia asta facuta de liga.Mi se pare ok ca suntem mai multe fete de la DCLS care prezentam.Noi ne-am gandit cu cei de la liga cu care am vorbit sa punem fiecare cate 5 lei ca nu e mult sa fie ca o taxa de participare ca sa putem decora faculta sa arate in ton cu expozitia.Eu sunt bucuroasa ca au venit cu initiativa si sper sa fim cat mai multe care expunem creatiile.Nu fiti rautaciosi.
Ana

Anonim spunea...

daca e sa ne luam dupa primul anonim...blogu asta are cate ceva cu fiecare. asa si? pana acum a avut cu cei cu care si eu as fi avut ceva daca stiam lucrurile facute de ei... daca nu citeam aici sigur nu citeam in alta parte toate chestiile astea. si eu oi fi frustrat...cu totii suntem niste frustrati numai cei din ligi sunt niste perfecti.

Joleen spunea...

Nu am apucat sa cant la karaokeeee!:((

Anonim spunea...

Nu-i nimic Joleen. Vinerea asta o sa ai ocazia :)

Anonim spunea...

Inteleg ca esti frustat rau ca nu ai apucat sa canti sau nu ai cantat toate piesele,dar trebuie sa fii idiot si tampit sa nu intelegi ca fiecare vrea sa cante cel putin o piesa.tinand cont de asta,ar trebui sa tina karaokele vreo doua zile. Dar daca tu esti asha de extraordinar de ce nu organizezi u karaokele, sa vezi ce "simplu" este. si Inca ceva, mai usor cu jignirile, ca nu se stie niciodata. o zi placuta in continuare.

Joleen spunea...

Sper ca observi ca n-ai tupeu sa-ti dai numele/pseudonimul etc...
Nu-ti fa griji, nu ma astept sa vezi scopul comm-ului meu offtopic. Fa pe victima in continuare despre cat e de greu e sa dai un play si sa tii evidenta berilor cumparate. Normal ca e greu, de moment ce te doare la 11 m de problema...

Anonim spunea...

Inainte sa apara articolu asta, grupul de yahoo al OSTL era public. Oricine putea sa citeasca ce se scria pe el. Acum va invit sa vedeti ce masura au luat acestia:

http://groups.yahoo.com/group/LigaOSTL/

Idiotii au facut fara sa vrea grupul public, iar acum au reactionat si au remediat "problema". Daca chiar nu aveau nimic de ascuns si chestia asta era doar o scapare, nu luau masura asta. Dar sunt constienti ca pe viitor vor mai avea multe de ascuns. Bravo OSTL!

Anonim spunea...

:))))) =)))) mor de ras cand o aud pe jegoasa aia de timmmmeeeaa pm stie ce litere se dubleaza in numele ala :))) mor de ras cand o aud cu hey-u ala imputit de la o femeie de cacat !!! ostl se scufunda :))))))

Anonim spunea...

apropo, cu ce momeala se pescuieste cel mai bine la somn ????....o sa va spun eu cu LIPITORI...asa ca , cand merg la pescuit nu imi trimiteti un reprezentant al ligiide la OSTL sa faca scuba diving moca !!! serios...

Anonim spunea...

buna asta...noapte buna
Ygreczer0 aka Y0

Andrea Szemkovics spunea...

Uite ca imi pun si numele ca doar nu as avea de ce sa ma ascund. am facut si eu parte din OSTL in tinerete. Da, lucrurile nu au fost mereu roz in liga. Da, au fost si conflicte de itnerese, oameni ce au cautat sa aiba vreun titlu de mare sef peste ceilalti. Asa au aparut si greseli, multa dezorganizare si altele ce voi le criticati. Dar ma intreb daca macar unul dintre cei ce comenteaza sau posteaza pe acest minunat blog se crede atat de atotstiutor. Daca nu faci parte din OSTL, lucrurile vazute de afara par mai grave decat au fost vreodata. Taxa de participare 5 lei. Da, pentru ca atunci era mare nevoie sa ne punem holul facultatii la punct. Nah, ne pare rau, dar in timp ce in altele s-au investit fara masura, la noi picau caramizile din pereti si nimeni nu vedea. Ce sa facem... pe la noi nu prea trecea Domnul Robu sa ne faca una - alta... In timp ce altii aveau n beneficii la liga, noi faceam cheta sa avem bani de afise cand organizam cate ceva. Nu, noi nu am fost in masura sa ne milogim la parteneri din moment ce nu am avut bani nici sa ne punem actele la punct in acea perioada. Totusi, am mers mai departe in timp ce altii ne criticau de zori pentru orice rahat. Pana una, alta, cu tot cu taxa sau fara ea, targul a fost un succes, cei ce au participat nu s-au simtit exploatati pentru 5 lei si am reusit cu banii aia sa facem holul facultatii sa arate ceva mai decent. Ce sa facem... nu eram nici care copii de bogatani sa vina mami si tati sa sponsorizeze pentru a primi reclama in schimb ;) Mult succes tuturor ligilor si mai lass