miercuri, 24 iunie 2009

Impartirea Taberelor in UPT - End User Experience

" Ieri, ca o studentă silitoare ce sunt, am decis să merg să-mi iau biletul de tabară obţinut de la facultate. Astfel, după o consultare atentă a orarului de distribuire a taberelor (10:00 - 12:00, 13:00 - 15:00), m-am decis să plec cu trenul de 5:32 pentru a ajunge mai repede în Timişoara şi, speram eu, a aştepta mai puţin la coadă.

Precum am prevăzut, la 8:30 studenţii UPT se aliniau deja în sir indian în faţa căminului 4, întărind spusele unuia dintre ei: "Dacă eşti şef şi n-ai coadă, nu exişti". Şi aşa, în vreme ce doamnele dinăuntru îşi consumau cafeaua de dimineaţă, noi, studenţii, aşteptam ca şi oile la tăiere în spatele unui grilaj de fier păzit straşnic de o tanti cu spatele lat şi privire de buldog.

Când în sfârşit mi-a venit rândul (cam după o oră), am răsuflat uşurată. Credeam că am ajuns în Nirvana. Intrând victorioasă pe uşă, am scos cartea de identitate şi am declarat facultatea. Şi atunci BoooOMMM cică listele de la facultatea mea au fost greşite şi va trebui să revin mai târziu. Pusă în faţa faptului împlinit, am întrebat oarecum scandalizată: "Şi să mai stau încă o oră la coadă?" la care secretara (după o pauză de câteva secunde): "Nu, spui la poartă cine eşti şi intri în faţă"

Neavând altceva mai bun de făcut, m-am îndreptat spre facultate pentru a discuta cu profesoara mea de licenţă. Se presupunea că între 10:00 şi 12:00 va fi acolo, aşa că la 10 şi un minut m-am înfiinţat la secretariat să o caut. Zâmbitoare, secretara 2 mi-a răspuns că profa nu a sosit încă şi va trebui să mai aştept.

Pregătită pentru astfel de situaţii de criză, mi-am scos cartea din geantă şi am început să citesc. 20 de pagini mai târziu, profesoara încă nu sosise. La 10:45 am coborât să-mi iau o cafea, decisă fiind să rămân pe poziţie până la ora 12. Câteva minute mai târziu a apărut şi Ramona, scandalizată şi ea de problema cu taberele. Abia când telefonul a afişat timid ora 11:30 a apărut şi profa care mi-a încropit ad-hoc o temă şi m-a rugat să mă întorc vineri pentru că nu avea încă documentele şi informaţiile pe care i le cerusem.

"Ok, am terminat şi cu asta", mi-am zis în gând şi am revenit la problema taberelor.

L-am sunat pe şeful de la ligă pe numărul afişat pe foaia cu taberele, l-a sunat şi colega mea, dar nu a răspuns nimeni. Am întrebat şi la secretariat, l-a sunat şi secretara, rezultatul a fost acelaşi. Şefa de departament ne-a spus că nu e problema ei şi ne-a uşuit afară. Pentru că sunt şi ele foarte ocupate cu licenţele, le-am înţeles. Mi-am păstrat calmul, am aşteptat, am studiat calitatea reparaţiilor, mi-am sunat un prieten, l-am sunat din nou pe şeful de la ligă, i-am trimis un sms, s-a făcut ora 1 şi tot nimic.

În cele din urmă, stresate şi obosite, eu şi Ramona am mers din nou la secretariat. Văzându-ne aşa oropsite de soartă, secretara a decis să-l sune pe Florin Bodin să întrebe care-i problema. După o discuţie de vreo 10 minute a fost descoperită şi eroarea: cei de la OSTL trecuseră ca şi titlu de tabel Facultatea de Construcţii şi ca subtitlu Departamentul de Comunicare şi Limbi Străine. Cine să acorde atenţie unui departament ca al nostru? La urma-urmei, eram doar 3 studente pe 9 locuri şi, deci, nu eram un subiect de interes pentru cei din ligă.

Odată identificat mărul discordiei, secretara ne-a trimis înapoi la căminul 4 pentru a le spune secretarelor de acolo să-l sune pe faimosul Bodin. El urma să clarifice situaţia. Am zis bogdaproste şi-am plecat.

Căminul 4. Coadă nesfărşită. Ne-am certat cu "buldogul", am intrat,am transmis informaţia. Secretarele l-au sunat pe Bodin. Bodin era ocupat cu un alt telefon. Am fost puse să aşteptăm. Din nou. Prin faţa noastră s-au perindat rând pe rând studenţi. Chiar şi o masterandă care, aşa cum ştiam eu, nu ar fi avut voie să primească tabără. Ciudat. După încă un sfert de oră, a răspuns şi faimosul Bodin şi ne-am primit biletele. Era ora 14:30."

***Sursa: blue-ray-sky.blogspot.com

9 comentarii:

Anonim spunea...

nu e o coincidenta dezastrul de la bilete, e pregatit terenul pentru nereguli astfel ca ligile si bodin sa imparta biletele dupa bunul plac ... trist, dar poli

Anonim spunea...

ba cu ce e bodin de vina daca aia de la decanatul facultatii si e la liga au gresit listele? chiar voi spuneti.pana la urma tot bodin le-a descurcat. listele le facu fiecare facultate din cate stiu eu si nu bodin...ce mama supararii o tot dati iara numa cu Bodin? Iara sunteti frustrati?
tocma ca aicea decana aia era de vina ca ea trebuia sa rezolve problema, sau aia de la liga, ca ei au semnat liste gresite si nu bodin sau rectoratu.
si bai anonim frustrat care esti intereseazate primu rand sa vezi ca nici acuma nu se dadura toate biletele, numa cine nu vru nu primi bilet anu asta. nu vezi ca ne umplura astia mailu cu mai sunt tabere, veniti si le cereti.

a dracu cu mama voastra de derbedei care sunteti

Anonim spunea...

la sapa cu voi nu la intins mana

Anonim spunea...

anonimul al doilea a surprins din nou esenta mesajului. Asa e ba prostule, suntem cu totii niste frustrati. Stii macar ce pula mea inseamna cuvantul "frustrat"? A frustra = A lipsi pe cineva de un drept sau de un bun; a păgubi;

Asa e, boule, suntem niste frustrati astia care ne revoltam pe aici. Tu esti doar un prost, cu ce pula mea te-ar putea frustra pe tine cineva vreodata? Cine te-ar putea lipsi pe tine vreodata de ceva cand tu nu ai nimic?

Ne mai si miram ca suntem unde suntem. Pai cu prosti ca anonimul al doilea e surprinzator ca inca mai exista tara asta. Si nu ca ar fi numai prost, dar mai face si scoala, sa fie prost legitimat de o institutie de invatamant. Deja in capul lui, prostul cu scoala are impresia ca a devenit cumva o persoana desteapta si automat se simte dator sa emita pareri inteligente.

Anonim spunea...

"La urma-urmei, eram doar 3 studente pe 9 locuri şi, deci, nu eram un subiect de interes pentru cei din ligă."

"u e o coincidenta dezastrul de la bilete, e pregatit terenul pentru nereguli astfel ca ligile si bodin sa imparta biletele dupa bunul plac ... trist, dar poli"

s inteleg ca liga imparte bilete de tabara dupa bunul plac, dar in acelasi timp raman libere 66% din locuri...

serios, dak tot comentati ceva, macar cititi ininte ce scrie.

Anonim spunea...

daca si anul asta s-au facut mijmasuri la tabere, pai ma dava dracu... numa cine nu a vrut nu a plecat in tabara. bine trebuia sa fi doar integralist. deci nu mai dati din flit ampulea

dragos spunea...

numai cine nu a vrut sau nu a fost pe faza cu vreunu din liga sa il puna la curent cand trebuie sa faca cerere sau cand poate inca sa mai faca cerere.
voi atat sunteti ce incuiati la cap incat nu va puneti problema: ma cum dracu de nu se ocupa locurile de tabara?? undeva e o problema.

Anonim spunea...

Cu siguranta restul bagatorilor de seama si al pupincuristilor de rand o sa te creada, fata draga. Dupa ce ca voi nu pricepeti nimic din cacatul ala de Departament de comunicare si Tiganisme mai aveti si pretentii la tabere care, de fapt, ar trebui sa mearga spre unii care mai si raman cu ceva de pe urma facultatii si care nu se uita ca bou' la poarta noua asemenea voua. Nu stiu cum dracu' de numa' voua vi se intampla asa ceva... nici nu ar trebui sa spuneti ca faceti parte din UPT ca voi nici nu stiti ce inseamna aia si ne faceti dracu' de ras. Oricum felicitari pt stilul artistic de a relata problema si de a face din ea o nenorocita telenovela de 2 bani cu toate ca e vrajeala. Mergeti dracului si mai cititi de manelari.

Anonim spunea...

Pentru ultimul anonim (în absenţa unui alt mod de identificare):

1.“Cu siguranta restul bagatorilor de seama si al pupincuristilor de rand o sa te creada, fata draga.”

Ţin să-ţi reamintesc că este vorba despre o întâmplare absolut reală, am şi martori care îmi pot dovedi spusele (ex: doamna secretară Tripşa, doamna profesoară Cohen-Vida, doamnele care s-au ocupat cu distribuirea taberelor, şeful de la OSTL), aşa că nu ai motive întemeiate să o consideri ficţiune.

2.“Dupa ce ca voi nu pricepeti nimic din cacatul ala de Departament de comunicare si Tiganisme mai aveti si pretentii la tabere care, de fapt, ar trebui sa mearga spre unii care mai si raman cu ceva de pe urma facultatii si care nu se uita ca bou' la poarta noua asemenea voua.”

În primul rând, eu nu am folosit cuvinte jignitoare la adresa nimănui, astfel încât nu văd rostul acestor atacuri josnice. Noi nu pricepem nimic? Hmmm, oare toţi studenţii din AC (doar un exemplu), înţeleg toate materiile predate sau doar le tocesc ca atare fără să ţină cont de gradul de înţelegere? Gândeşte-te puţin la asta. Suntem noi chiar singurii care nu înţelegem nişte teorii complet nefolositoare? Mă îndoiesc.

De tabere, precum ai putut citi, au fost interesate doar foarte puţine persoane. Locuri libere au existat din belşug, deci au putut şi “unii care mai şi rămân cu ceva de pe urma facultăţii” să meargă liniştiţi. Cele câteva locuri ocupate de noi nu cred că i-au incomodat cu mult. Dacă din cauza mea, tu, student silitor, ai rămas fără tabără şi poţi să-mi demonstrezi asta, mă ofer să discut personal cu responsabilul de tabere şi să-ţi ofer biletul meu.

3.“Nu stiu cum dracu' de numa' voua vi se intampla asa ceva…”

Cum numai nouă ni se întâmplă, să-mi spui tu, pentru că, în privinţa beneficiilor, te înşeli amarnic. Câteva exemple: la Policlinica studenţească nici măcar nu suntem trecuţi pe listă, nu avem reprezentanţi în consiliu (deşi am înţeles că anul trecut exista o fată care nu a făcut nimic spre binele nostru) şi, cel mai important, mai nimeni nu ştie de existenţa noastră. Suntem invizibili şi trataţi ca atare atât de către universitate, cât şi de angajatori.

4.“nici nu ar trebui sa spuneti ca faceti parte din UPT ca voi nici nu stiti ce inseamna aia si ne faceti dracu' de ras.”

Ştiu ce înseamnă UPT, am prieteni şi în cadrul altor facultăţi din Politehnică şi, sincer, dacă ar fi să dau timpul înapoi, aş alege orice altă facultate în afară de asta. Cum nu pot să întorc timpul, m-am împăcat deja cu gândul că fac 3 ani de facultate absolut degeaba. Mulţumit?

5.“Oricum felicitari pt stilul artistic de a relata problema si de a face din ea o nenorocita telenovela de 2 bani cu toate ca e vrajeala. Mergeti dracului si mai cititi de manelari.”

Stilul meu e poate mai artistic, dar îmi este caracteristic şi mi-l asum, spre deosebire de tine care te ascunzi în spatele anonimatului şi te crezi superior. Îndemnul nu îl înţeleg, te rog să-mi explici cum ai ajuns la concluzia că sunt manelistă şi nu citesc. Ultima oară când am verificat nu aveam nici măcar o manea pe computer şi citesc cel puţin o carte pe lună (şi nu mă refer la cărţi de genul Sandra Brown).

Dacă consideri necesar să-mi oferi contraargumente la cele afirmate mai sus, te invit să-mi răspunzi prin e-mailul de la profil. Aş prefera să utilizezi un limbaj care să se încadreze în limitele politeţii.