sâmbătă, 13 iunie 2009

R.I.P. Prof. Dr. Ing. Liviu Toma

15 comentarii:

X spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca! Unul dintre profii cu care poli se mandrea, incet incet raman doar pramatiile.


Respecte pt un profesor adevarat si corect!

necostefan spunea...

A fost un profesor adevarat si un bun prieten de-al meu si al studentilor.D-zeu sa-l odihneasca.

Anonim spunea...

un prof corect. nu stiti cand va avea loc inmormantarea?

Anonim spunea...

Unul dintre profesorii cu care UPT iesea in evidenta detasat.
Pentru cat de bine au fost structurate cursurile lui, cat de clara era materia, cat de mult interes avea pentru ca studentii de fapt sa priceapa ce se preda, cat de corect a fost, acestea toate din punctul de vedere al unui student, dorec ca Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.
Daca stie cineva cand e inmormantarea il rog sa posteze.

Enigma86d spunea...

A fost unul din profesoi mei cei mai preferati. Am fost incantat de 2 materii pe care mi le-a predat si asteptam sa mi-o predea pe a treia anu care urmeaza. Mie greu sa ma obisnuiesc cu faptul ca nu mai e printre noi. Dumnezeu sa-l odihneasca.

Anonim spunea...

...nu am intalnit pana acum in Politehnica un profesor mai calm, a fost printre putinii la care veneam cu placere la cursuri in primul rand pt modul in care le prezenta, pt ca era o persoana deosebita...un model pt toti profesorii...nu-mi vine sa cred ca nu mai e printre noi...D-zeu sa-l odihneasca in pace.

Merceanu Doru spunea...

daca asta e gluma, atunci e o gluma f f proasta... pe siteul universitatii nu apare nimik, nici pe cel al facultatii. cine se ocupa de siteu asta?

Anonim spunea...

Nu e gluma, e adevarat...Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l ierte. Un profesor extraordinar al ETC.

Dorin spunea...

O fost un profesor foarte bun si corect, unul dintre putinii.

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Anonim spunea...

fratilor nu contest ce spuneti despre om dar mie mi-a spus clar ca m-am deranjat degeaba sa vin la examen ca ma pica oricum ca aveam mai multe pierceuri...asa ca fuck corectitudine...

Dorin spunea...

si eu am avut un coleg cu mai multe pierceuri (5 vizibile + 1 in limba) si l-o luat din prima, nici nu era un geniu al Carpatilor asa ca nu te lua de om... l-ai picat ca nu ai stiut ce trebuie.

mircea spunea...

Inmormantarea va avea loc azi (luni) la ora 14 in sat Giroc.

diascout spunea...

"Corectitudinea si inalta tinuta morala" ... :) ... de data asta chiar nu e doar un text, asta credeam si eu despre domnul profesor Toma si ... desi nu am ales sectia de Masurari ... am ales sa fac cu dumnealui lucrarea de licenta.
Am absolvit ETC de 4 ani si intamplator de curand am aflat ca d-ul prof. Toma a incetat din viata. Desi studentia la Poli mi-a lasat un gust amar despre invatamantul universitat romanesc, niciodata nu am regretat ca am ales aceasta facultate, chiar daca sunt fata si chiar daca momentan profesional inca nu sunt acolo unde imi inchipuiam ca voi fi dupa 4 ani si unde as merita sa fiu. Dumnezeu sa te odihneasca in pace prof. Toma si condoleantele mele familiei ... chiar daca vin dupa un an si jumatate. (si desi nu este acesta locul potrivit pentru acest cometariu, totusi am sa o spun: domnule Robu va integrati perfect in peisajul politic romanesc, vi se potriveste si de aceea, cand va vad la televizor, imi dau seama de ce e asa bolnav sistemul de invatamant romanesc, pentru ca unii il folosesc doar pentru propria lor imagine...e doar o parere personala a unui fost student)

Anonim spunea...

R.I.P. Prof. Liviu Toma

Un om adevarat de o corectitudine desavarsita. Am absolvit ETC in 1996 si cu toate acestea nu voi uita niciodata inalta caracterul extraordinar al acestui om.