joi, 18 iunie 2009

O Alta Romanie







8 comentarii:

adizzy spunea...

dupa ce am vazut clipurile astea imi dau seama ca e mai rau de cat credeam in romania..si m-am saturat de romania

robu spunea...

foarte adevarata faza cu rectorul care cerseste voturi de la handicapati...

Anonim spunea...

dar ce nu e adevarat de aici?cam nimic

Anonim spunea...

Cine cerseste voturi de la handicapati cretinilor, Robu care indeamna mereu studentii si oamenii cu scoala sa mearga la vot sa nu lase sa domine votul celor ce se bat pt. mici si bere pe gratis sau pdl si psd care se bazeaza pe acesti amarati si care cumpara voturi de milioane de euro si triseaza facand turism electoral la fiecare alegeri ?

In Romania va fi din nou bine cand la putere vor fi oameni ca Robu si pnl-ul.
Aflati ca in pnl s-au inscris sute de studenti de cand e Robu presedinte la Timisoara si se vor inscrie mult mai multi dar oameni seriosi nu mincinosi ordinari ca unii de pe acest blog (ca unii, nu ca toti pt. ca eu si altii de pe-aici suntem ok evident).

Anonim spunea...

un cacat toate partidele astea care´or fi ele psd ,pnl...........
plm

Anonim spunea...

:)) anonimule de la 17:06 esti foarte tare frate. Cica "mincinosi ordinari ca unii de pe acest blog (ca unii, nu ca toti pt. ca eu si altii de pe-aici suntem ok evident)" :))

ce sa mai zici...traiasca liga :))

Anonim spunea...

muie chilom

Anonim spunea...

M-am saturat de chiriile exagerat de mari