marți, 23 iunie 2009

Intoxicatii cu Saorma

Bun...s-a aflat stirea...s-a taiat din numarul de cazuri sa nu fie prea alarmant...s-a dat publicului. Doar ca deontologii pulii de la Realitatea TV Timisoara, o adunatura de puleti care fara doar si poate au fost si ei in niste ligi studentesti la vremea lor, au uitat sa precizeze UNDE PULA MEA S-A INTAMPLAT PROBLEMA!! CARE PULA MEA DE SAORMARIE I-A IMBOLNAVIT PE STUDENTI? Gasiti AICI stirea citita de o...una... pe care daca o intrebi cum o cheama zice "Pha". Pe astea cum le aleg, frate, sa prezinte stiri? Preselectie din revista "Urzica"? Toate imaginile sunt filmate in interior, din exterior nimic, plus ca nu se pronunta numele ci doar "respectivul fast-food".

Deci, asadar si prin urmare, pot sa isi ia stirea pulii sa si-o bage in cur...dupa care sa o mestece ca sa nu o inghita pe nemestecate si sa se deranjeze la stomac...sa ajunga, doamne fereste, prin spitale in rand cu studentii. Exemplu clasic de cum se face jurnalismul pulii in Rromania. Cum mi-a mai dat si mie mail una ca nu stiu unde e si ea jurnalista...mda...si sa ii spun eu cum vine cu coruptia din polii si alte traznai d'astea. Asa a inteles copila aia ca se face jurnalism. Bine...PA!

Saormaria problema este tigania aia de pe colt...langa Smiley cum o iei spre magazinele alea ale arabilor inghesuite ca mortii mamii lor. Bai da' astia nu au aflat ca si-au facut magazin in Timisoara pulii mele nu in ultimu sat din creierii muntilor? Ma duc si la mine la bunici si gasesc ceva mai civilizat decat la arabii astia. Se scot, ce-i drept, ca-s amabili cu clientul...da' sa faca ceva cu inghesuiala fut-o dracu!!

Si a'propos...tre' sa ajunga in spital vreo persoana remarcabila din ligi ca sa se faca ceva? Sau sunt destule cateva zeci de cazuri de studenti (ce-i drept simpli si fara putere) ca sa se miste niste lucruri? Sa dispara in pula mea toate magernitele nenorocite cu care vad ca, mai nou, ne-am obisnuit de parca sunt copiii nostri. Cred ca inainte sa fie toate muistele astea de jeguri de bodegi erau tot studenti morti de foame prin complex. Erau o pula...nu era nimeni mort de foame (cel putin nu din cauza ca nu avea 10 locuri de unde sa isi ia saorma)...era mai mult spatiu aerisit...iarba...copaci...pula mea...normalitate.

Imi aduc si acum aminte de un rahat scris de cineva in care zicea vezi doamne "complexul tinde spre normalitate"...ca au venit unii in campanie electorala sa imi planteze 2 copaci care s-au si uscat intre timp si sa puna banci ampulea prin complex. Bai da' astia nu au observat ca in parcul din spatele caminelor 19-22 sunt in total 3 banci? Puneti ba imbecililor banci IN PARC nu de-a lungul aleii sa aiba meltenii unde sa sparga seminte si sa fluiere dupa fete. IMBECILILOR care sunteti voi imbecili! Ba trebuia sa mai si aplaudam atunci initiativa pulii...ca ba frate uite ca se face. Pai iti fac si eu un cacat in mijlocu camerei...aplauda-ma ca l-am facut. Daca iti place asa de mult pune-te sa il si mananci. POFTA MARE!

Stirea data de Antena 1:

9 comentarii:

tomato spunea...

Nu au precizat numele firmei din cauza legislatiei romanesti, care e de o idiotenie iesita din comun, care ar considera asta publicitate mascata.

Anonim spunea...

FIX PULA:

http://www.realitatea.net/compania-aeriana-low-cost-skyeurope-a-intrat-in-faliment-si-urmeaza-sa-se-restructureze_545257.html


http://www.realitatea.net/e-on-isi-reduce-cu-26prc--investitiile-in-romania--anuntate-la-inceputul-anului--pe-fondul-crizei_544357.html


stiri in care se spune numele companiei...ca e de bine sau de rau...se spune. culmea ca dau exemplu de la puletii aia de frati mai mari ai astora din timisoara. si aia de la bucuresti alte probe de jurnalisti de iti bagi pula in el televizor si te uiti numa' pe cartoon network.

Anonim spunea...

Mai destept esti. Tu te crezi om al mass mediei? Vezi k esti derbedeu? Trebuia sa te uiti pe tion. is poze din afara cate vrei. Si in caz k tot nu iti dai seama care este, e ala de langa smile, vis-a-vis de termopane/alamel sau cum so numi. Deci e ala mic cu coca cola.

adizzy spunea...

merci ca ai spus u..am vazut si eu stirea si ma intrebam oare care saormeria..damned am mancat si eu acolo!!da mai demuuult...adica stai sa intreb e aia de peste drum de intratea la caminu 9?

Anonim spunea...

anonimule... tu ai citit articolul, frate? intrebarea e oricum retorica... e clar ca nu l-ai citit... ce legatura are tion? ce legatura are ca ma cred eu om al mass mediei? sau mai bine zis ce om cu ceva in cap ar vrea sa fie "om al mass mediei"...avand in vedere ce turme de imbecili populeaza la ora asta mass media din Rromania.

Anonim spunea...

http://videonews.ro/action/viewvideo/17458/Intoxicati-de-la-shaorma/

Anonim spunea...

ba mefisto.limbajul asta e cam vulgar pt unu ca tine. nu te caracterizeaza. Intoarce-te inapoi la suzeta ta.

MeFisTo spunea...

eu is mefisto...tu cine pula mea esti?

Anonim spunea...

mefisto, autorul blogului astuia esti. pula mea, doare la pula ta, daca mai folosesti cuvantul pula.