sâmbătă, 20 iunie 2009

Repartizare Tabere Pe Facultati

4 comentarii:

Dorin spunea...

Ce perversi is aia de la mecanica... ca sa nu spun ca is si "crema" UPT, ca altfel nu se explica de ce au cele mai multe locuri in tabere, adica 69.

Nu mi se par prea corect repartizate locurile astea, da' ce sa-i faci, unii nu is in stare sa gandeasc, asa ca hotarasc.

Claudia spunea...

Aici chiar nu ai dreptate. Numarul de locuri de tabara primite de fiecare facultate e proportional cu nr de studenti ai facultatii respective. Si cum Mecanica e facultatea cu cei mai multi studenti...de aici si nr cel mai mare de locuri.

Dorin spunea...

Claudia, Mecanica are cei mai multi studenti pe hartie poate... sunt ferm convins ca daca trec in orice zi in orice moment prin Facultatea de Mecanica nu o sa fie mai multi studenti decat in ETc, AC sau EE...

Tot Mecanica a avut 400+ de bursieri (nu or fost singurii cu foarte multi, dar i-or avut pe cei mai multi)... sunt dispus sa fac pariu ca nu sunt 400 de studenti prezenti in cladirile de la Mecanica in nici un moment.

Nimic nu e dupa merit in Poli... ABSOLUT nimic. M-am convins dupa 4 ani cum se spune in engleza "beyond certainty".

Claudia spunea...

Eu n-am zis nimic de numarul real de studenti... Din pacate se ia in considerare pt tabere numarul de studenti de la inceputul anului universitar (eu asa stiu)... ca sunt foarte multi care se retrag, sunt exmatriculati sau isi pica anul...asta e altceva... Se pare ca la noi momentan conteaza cantitatea nu calitatea :|