marți, 20 aprilie 2010

Complexul Studentesc - Terenul De Joaca Al Nesimtitilor

De cateva zile am avut neplacuta surpriza sa fim martorii unei noi aparitii in Complex. Intre caminul 10 si 11 a aterizat un schelet de rulota, exact pe spatiul verde printre copaci:

Pentru ca e plasata in mijlocul verdetii, nesimtitii s-au gandit ca au nevoie si de o cale de acces. Pentru asta au inceput frumos sa sape un trotuar, bineinteles:

Daca doriti sa luati atitudine, puteti sa reclamati ceea ce se intampla pe site-ul Primariei Timisoara la sectiunea "Sugestii si Reclamatii" sau direct pe e-mailul Primarului Timisoarei la adresele: gheorghe.ciuhandu@primariatm.ro
sau cabinetprimar@primariatm.ro


***Cam cata nesimtire trebuie sa aiba cineva incat sa se gandeasca, macar, sa faca o saormarie pe spatiul verde la 1 metru de geamurile studentilor din Caminul 10?

Cam cata nesimtire trebuie sa aiba cineva de la Primaria Timisoara incat sa permita o astfel de mizerie?


De ce se intampla asta? Pentru ca nu ne reprezinta nimeni. Complexul Studentesc Timisoara este al nimanui, lasat prada saormarilor nesimtiti care nu tin cont de nimic atunci cand e vorba de produs bani.

...continuare

25 de comentarii:

Kre spunea...

Pai in cazul asta ma bate gandul sa inchiriez o suprafata de 5x5 unde printre camine, o ingradesc (ca se pare ca nu-i asa greu de rezolvat la primarie), pun 3 banci si in curand o sa cer taxa de intrare pe ultimul petec de verdeata din complex :D Buna idee de afaceri, in ritmul asta...

Anonim spunea...

Dorine, pregateste molotovul ca ne adunam mai multi.

Sa ma cac in el complex!

Anonim spunea...

Dragut din partea lor, cand am venit de acasa am constat si eu ca s-au apucat de construit.

Partea buna e ca eu am fereastra pe partea cu str. Daliei.

Eu una, de la anul cred ca ma mut din complex, nu merita sa stai aici.

Anonim spunea...

Stau in 11 si ma simt k pe santier. Din nefericire geamul meu da spre monstruozitatea care se contruieste. De doua zile aud numai flexuri, polizoare, ciocane si aparate de sudura. Nu vrea nenea care le/a dat autorizatie d construcie sa vina sa stea la mine in camera si sa merg eu la el acasa? CHIAR NU SE POATE FACE NIMIC?! Au distrus zona verde si acum urmeaza sa ne distruga nervii.

Sergiu spunea...

Eu zic sa ne adunam cat mai multi si sa mergem la primarie sa turnam cu plangeriile, poate se rezolva ceva...

Anonim spunea...

eu zic ca astia ce stau in caminul 10 ce stau pe partea cu shawormaria sa arunce o canistra de benzina pe acopris cand e gata construita si sa-i dea foc . cu tpeu frate ca nu se mai poate . asa trebuie facut si cu lavimelu pulii mm de arabi nenorociti

Anonim spunea...

ce sa faci ma ? sa faci plangere ? :))))))) ii doare in pula de plangerile noastre..baiatu cu molotovu a gandito mai bine :D

ComplexTM spunea...

In urma sesizarii noastre privind rulota rosie din parcarea caminului 22C s-au luat masuri si a fost ridicata de acolo. Asta dupa ce luni de zile a functionat fara sa fie deranjata de nimeni.

Concluzia? Putem schimba ceva daca luam ATITUDINE!

Gogu Jr spunea...

Da nu mai bine va faceti nevoile in pungi si le aruncati pe ghereta???

Anonim spunea...

La fel a fost si cu incercarea demolarii tarabelor de la intrarea din caminul 9C doar ca in momentul cand s-a mers din camera in camera sa se adune semnaturi(ca sa vada si cei de la primarie ca nu sunt doar 2-3 persoane nemultumite) multi au zis ca ei nu semneaza pt ca nu-i deranjeza cu nimic...

Dorin spunea...

Cine o venit cu semnaturi? stau al treilea an in caminu'9 si nu m-o intrebat nimeni asa ceva... plus ca nu prea cred faza cu "ei nu semneaza pt ca nu-i deranjeza cu nimic", sigur nu esti dintr-o liga si incerci sa iti justifici existenta? sau o fost o miscare din aia de weekend sa fie cat mai multi studenti acasa... si dintre aia ramasi or nimerit si vreo 2 prosti de or raspuns asa?

Sunt de acord cu orice solutie oricat de radicala pentru eradicarea shaormeriilor din jurul caminului 8, 9, 10, 11... toate. Daca nu merge cu Primaria, focu' curata tot >:)

adi spunea...

Traim intr-o tara de kkt...nu o sa se skimbe niciodata. Pakt de complexu asta, era frumos odata!!!
Sa fim respectati, sa facem plangeri kre sa ne fie ascultate de autoritati, toate astea altundeva da' nu in Romanik

camelia spunea...

si eu sustin orice solutie pentru STOParea shaormeriilor din complex.

Anonim spunea...

Cred ca nu o sa fie doar saormarie. Astazi s-au facut niste updatari. Ma mir ca nu au taiat copacii.

Anonim spunea...

pentru complexul asta de kkt de ce nu se face greva?
se vede de la o posta ca ANOSR face asta la comanda politica , USR si UNSR de ce nu iau actiuni asemenatoare, oare numai ANOSR are minti luminate sau stundetii sunt masa de manvra ca de obicei

Anonim spunea...

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/Terasa_pe_roti-ultima_smecherie_imobiliara_de_fentat_legea_in_Complexul_Studentesc_0_247175550.html

Kre spunea...

mdap, am vazut si eu articolul, dar in ziar, pe prima pagina... bine ca se mai misca si ei...

Piani spunea...

Nasol. Eu stau in 4 si nu ma afecteaza asa ceva...deocamdata. Spor voia dragi suferinzi. Si de altfel mi-a parut bine sa vad ca a disparut containerul din fata 22, clatitaria din fata happy, si inca vreo 2 locatii. Cat despre microbuzorulota crem cu verde vad ca s-a mutat langa roy....mare cacat.

Anonim spunea...

Mai ii ceva spatiu verde intre c2 si c3 oare cum de nu fac si ei ceva educativ ... cum ar fi un striptis un cazinou(la noi chear se poate) nu de alta dar de mancat ai unde manca ... de baut a unde bea ...(restul puneti voi)

Anonim spunea...

haideti ma sa ne imbatam intr-o seara calumea, si dupa aia mergem sa dam foc la sandramaua aia, asa poate o sa se inteleaga mesajul pe viitor...

Anonim spunea...

inainte sa va dati cu parerea aiurea, interesati-va despre ce e vorba.in primul rand aia nu e constructie...e rulota...da...chestia aia metalica este pe roti:)....in al doilea rand...e teren privat(si nu de putina vreme)!!!...intrebati primaria de ce asa!fiti fericiti ca n-o sa va mai bateti pe mesele de la happy,smile,etc...

Anonim spunea...

Bai tu care ai postat ultimul, tu esti patronul la prostia aia, sau ce ? Bai deci sa ma cac in tarabele si saormeriile pulii, si aia de la primarie sunt prosti sau ce ? Cum 1000 lei amenda, pai banii astia ii scot intr-o jumate de ora, sa le dea 100000 lei amenda, sa-i potoleasca. Cine o facut spatiul dintre camine spatiu privat ala trebuie impuscat. Si cine da foc la vreo prostie din asta: "urat face, pentru ca este un mod eronat de a pune problema", dar are o bere de la mine

Anonim spunea...

@Dorin Nu sunt din nici o liga doar ca stiu pe cineva din caminul 9C la care a fost sefu de palier sa-i semneze pentru asta si dupa o zi intreaga de umblat avea cateva semnaturi pe foaie...

P.S. Incearca sa nu mai aruci cu cacat aiurea

Dorin spunea...

@anonimul anterior: Nu arunc cu cacat... iti zic ca eu nu tin minte de asa ceva si stau in al 3-lea an consecutiv in caminul 9.

Tot ce pot sa iti zic ii ce am zis deja (probabil o sunat mai dur da'nu am injurat/jignit/aruncat cu cacat):
- daca s-a facut, s-a ales probabil o zis de weekend cand eu (si probabil multi dintre studenti) erau acasa (zic multi ca eu nu merg prea des pe-acasa)
- daca a tinut doar o zi atunci s-a facut prost, o miscare de asta o faci strangand semnaturi si punand afise prin camin cam o saptamana.
- daca au fost studenti care nu au semnat eu ii consider pe ei niste imbecili.

Acuma ca nu am mai zis nimic de liga poate nu mai imi zici nici tu ca arunc cu cacat.

Anonim spunea...

pt. Kre : majoritatea terenurilor din complex sunt in proprietate privata. nu cred ca mai ai ce sa inchiriezi...si mai mult ca sigur nu de la primarie!