miercuri, 2 iunie 2010

Incompetenta Din Ligi Iese (Din Nou) La Iveala

Din cauza impunerii baremului de 8.25 ca medie minima de acces in camin pentru studentii la Master Anul 1 care si-au facut precazarile acum, unii candidati la functiile din Comitetele de Camin s-au vazut ramasi sub acest barem - deci in imposibilitatea de a mai candida.

Nu asta s-a intamplat si pentru exemplul pe care o sa-l vedem in cele ce urmeaza [dati CLICK pe imagini pentru a le mari]:
Asadar, Alexandrescu Lucian se regaseste in lista castigatorilor din Turul 1 al Alegerilor pentru Comitetele de Camin, chiar daca el nu a avut nici macar medie sa intre in camin. Care mai este rostul "interviurilor" si depunerii unui dosar in momentul cand vrei sa candidezi pentru Sef de Camin sau Palier, daca oricum nimeni nu il citeste? Sau poate ca unele dosare sunt citite, altele nu sunt citite - dupa interesele fiecaruia.

Ambele imagini de mai sus provin din surse oficiale, dar totusi ele se contrazic. Intr-o lume normala nu poti sa fi Sef de Camin, cand tu nici macar nu ai medie sa intri in acel camin.


***Oare de cate alte dovezi de incompetenta si prostie mai trebuie sa dea dovada Ligile ascunse sub fusta COSPOL pana sa fie puse acolo unde le este locul - la ghena de gunoi?

11 comentarii:

Anonim spunea...

Draga jurnalistule. Iti place sa te crezi mare jurnalist, dar uiti ca in atributiunile lui intra si o riguroasa documentare. Studiaza tot cazul inainte de a improsca cu noroi in cineva. Doar pt ca nu exista note explicative in acele documente, prin care sa te lumineze si sa te faca sa zici "aaaaaa", nu inseamna ca nu exista o explicatie serioasa. Dar nu conteaza, tine-o pe-a ta ca e mult mai usor sa critici decat sa te documentezi.

Anonim spunea...

eu vad o lista cu medii pe care nu a scris-o "jurnalistul" si o lista cu cei care au castigat alegerile pe care nu a scris-o "jurnalistul". acum ori alea nu sunt mediile bune, deci toti cei de pe lista aia trebuie sa faca contestatii, ori lista cu catigatorii nu e cea buna. daca e o greseala atunci nu e vina "jurnalistului" si cei care au facut-o e cazul sa isi prezinte scuzele sau demisiile.

ComplexTM spunea...

A DOCUMENTÁ ~éz tranz. = A argumenta pe bază de documente.

In cele doua imagini puse in paralel avem 2 documente, unul de la Serviciul Social UPT, iar celalalt de la Ligile Studentesti (COSPOL).

Nu suntem de vina pentru lipsa de profesionalism si prostia nimanui. Cei care dau dovada de ele sunt cei care ar trebui sa fie pusi la zid, nu cei care dezvaluie (documentat) incompetenta.

Anonim spunea...

Buna,
As dori sa te rog sa trimiti pozele si textul si la adresele urmatoare: cics@rectorat.upt.ro, rector@rectorat.upt.ro, decanat@ac.upt.ro si iuliana.boboia@ac.upt.ro pentru a vedea ce pozitie iau persoanele avizate.
In caz ca nu exista un raspuns, voi intreba eu personal.
Multumesc.

Anonim spunea...

Sa va spun povestea cu Alexandrescu Lucian!
Acest individ o sa intre in toamna in camin cu dosar medical si surpriza o sa-si bage iarasi candidatura la sef de palier unde e concurs de dosare si o sa castige. Anul trecut el era sef de palier in c14 la parter. Acolo un destept s-a gandit sa candideze mai ales ca era fara concurenti. Locuitorii palierului avea de ales cu DA sau NU, dar Mr alexandrescu si-a mobilizat turma sa puna NU pentru ca el desi era in anul 4 vroia sa fie sef si in anul urmator adica in primul an de master (lucru indeplinit de altfel). La fel s-a intamplat si la etj 1 si 3 unde nimeni nu s-a incumetat sa inlocuiasca vesnicii sefi de palier. Omul asta a intrat cu dosar medical in camin din cunostintele mele, ca medie nu avea sigur (poate relatii).
Asa ca fratilor nu va exasperati, din toamna tot cu Lucica ramanem, ca deh suntem la poli

Anonim spunea...

rectific: sef de camin

Dorin spunea...

@anonim cu trimisul pozelor:
La rector@rectorat.com nu stiu de ce ar trimite pt ca ii o problema studenteasca si camine... deci Social (Staicu) sau Serban ar trebui sa stie. La CICS iara nu vad rostu'... ca sa stie sa ii informeze si consilieze pe restu' cum sa faca asa ceva? La orice cu AC iara nu are rost ca baiatu' ii la ETc.

Cat despre notele lui... daca o mai luat vreun examen pe bune din anu' 2 incoace ii mare minune. Cum are 8 ii mare minune... si se cheama handsfree minunea aia.

Luci e intruchiparea celui mai nesimtit tip de om si student: o trecut prin scoala ca gasca prin apa, o copiat la tot ce o prins, o avut tupeu cat cuprinde (desi copiaza de rupe, are tupeu sa se supere la note... cum o terminat in 4 ani scoala nu stiu.... intr-o lume normala si corecta dupa 6 ani in Poli s-ar lasa de scoala fara sa treaca de anu' 2), s-o bagat in tot ce-o gasit (sef de palier, sef de an, parca vice-presedinte de liga)... de la un an la altu' a devenit tot mai rau... si tot mai pupincurist daca stie ca are ceva de castigat din asta (am observat doar in contextul discutie cu administratoarea... dar cred ca si cu altii era la fel).

Pacat de el, in anul I era un baiat bun: invata pentru examene, nu copia (cel putin nu in nesimtire) si puteai sa ai incredere in el (chiar m-a ajutat in o situatie destul de aiurea), nici in anul II nu era irecuperabil, dar deja incepea sa ii placa sa i se dicteze la examene, sa ii cam pice tot in brate (camin, bursa... chiar daca era sociala, examene). Eu credeam ca o sa-i treaca... dar e doar mult mai rau acuma.

Anonim spunea...

ba Dorine, ar fi bine sa fie Luci cel mai nesimtit om din complex.. te-ai gasit tu sa comentezi, ce sa-ti povestesc.. lasa ca te stiu eu si pe tine. ai avut tu note bune in faculta pt ca esti un incuiat si nu sti sa faci altceva decat sa inveti.. esti complexat si blocat pe chestia asta... oricum esti praf, ca si DanaLache "Radiator" si alti studenti eminenti care is vai de mama lor... in plus, ce te roade pe tine grija ca x sau y o copiat? daca esti desteptu` pamantului de ce te intereseaza? ar trebui sa-ti vezi de treaba ta si sa nu te intereseze ce fac restul.. o sa fiti toti niste sclavi la Alcatel / Conti / Siemens, toata viata pe 20 de mil, o sa aveti niste neveste care o sa va joace pe degete cum au ele chef si asa mai departe... unde-i minte multa e si prostie multa! asa ca uita-te la tine inainte sa-ti dai cu parerea despre altii ;)

Dorin spunea...

Draga anonimule care ai senzatia (falsa) ca ma cunosti, nu am zis de Luci ca ii cel mai nesimtit om din complex am zis ca reprezinta tipul omului cel mai nesimtit, ca orice om se poarta diferit in situatii diferite.

Ce inseamna "m-am gasit eu sa comentez"? ti-am gresit cu ceva? te-am jignit vreodata? am refuzat sa te ajut cand ai avut nevoie?

Am avut note asa si-asa spre bune ... si oricum nu aia conteaza. De ce spui ca sunt un incuiat? sincer eu am alta parere despre mine, sunt foarte deschis la nou si nici macar singuratic nu sunt sa zici ca as fi anti-social. Nu sunt nici complexat (chiar nu am nici un motiv: fizic, intelectual sau de orice alt fel). Nu sunt blocat pe invatat... din contra invat doar ce imi place si ce stiu ca ma poate ajuta in viitorul relativ apropiat. Cum ai dedus ca is praf? (si de ce ii Danalache praf? copilu' ala isi vede de treaba lui parerea mea - nu il cunosc foarte bine, nu am avut multa interactiune cu el) Si eu sunt de parere ca multi studenti eminenti sunt praf... si probabil si eu as fi, dar depinde cu ce/cine ma compari (garantat fata de tine nu is praf). Chestia asta e vina sistemului de la profesor in sus.

Ma roade grija foarte tare cine o copiat si cine nu... pentru ca a copia = a fura in vocabularul meu. E gresit, nesimtit si in principal incorect fata de toata lumea inclusiv fata de cel care a copiat. Daca tie iti place sa fi furat treaba ta, mie nu. Mai mult daca sa stiu cine ma fura sau incearca sa ma fure nu ii treaba mea, atunci ma duc si imi donez salariu in hotului ca poate nici ala nu ii treaba mea.

Apropo de salar si sclavia de la Conti sau Alcatel... e multicel mai mult decat 20 de milioane (si ii si in Euro nu in lei) si nu sunt sclav sau angajat la nici una din companiile alea. Prefer "plantatiile" mai mici, mai rentabile si mai prietenoase. Oricum nu e in plan sa raman "negru" toata viata, doar pana strang niste banuti. Am o intrebare relativ la chestia asta cu serviciu pt tine: daca noi toti o sa fim niste sclavi cineva care se comporta acum ca Luci ce o sa ajunga in viitor? Politician hot ca cei de-acuma? Bisnitar/mafiot?

De unde ai scos-o aia cu nevestele nu stiu... poate din experienta proprie? In general cand te insori (ca presupun ca esti baiat) o faci pentru ca vrei si tu sa traiesti cu nevasta restu' vietii nu pentru ca vrea ea sa te mulga de bani si sa te teleghideze toata viata. Eu am gasit deja persoana aceea, daca tu inca mai sapi sau ai dat peste una cum ai descris-o imi pare rau de tine... da' nu presupune ca toti suntem la fel.

Nu stiu de unde ii zicala cu mintea si prostia ca eu nu am mai auzit-o... geografic vorbind ar putea fi adevarat... personal ma indoiesc ca ii valabil pentru mine... mai ales ca nu ma simt deloc prost si foarte multi mi-or zis ca ma subestimez. Intotdeauna ma uit la mine pana sa imi dau cu parerea despre altii... mai mult cand spun ceva de obicei e parerea mea personala, pe care poti sa o iei in considerare sau nu. Nu am zis de Luci ca e rau (malefic sau rau intentionat) am spus doar ca nu e o persoana corecta si ca din punctul meu de vedere ca fiinta umana e mai rau de cum era in anul I cand l-am cunoscut. Daca el se simte jignit sa imi spuna, nu am intentionat sa il jignesc... dar nu o sa imi retrag cuvintele pana nu o sa mi se dovedeasca ca nu am dreptate.

Cat despre tine, tu m-ai jignit (incuiat, complexat si alte apelative de genu') si ai merita riposte ... daca iti argumentai afirmatiile consideram critica nu insulta, dar din nou cred ca cer prea mult de la lume cu argumentarea... ca romanu' le stie pe toate nu mai trebe dovezi, explicatii s.a.m.d.

Iti doresc sa ai minte multa fara prostie, sa ai parte numa' de neveste perfecte care sa nu te joace pe degete, sa nu fii sclav la Conti sau Alcatel, sa nu castigi numa' 20 de milioane si sa pierzi tot in fata cuiva care (te-)o trisat poate inveti ceva din lectia aia... poate nu ca nu stii sa inveti, si atunci sa mai pierzi o data si inca o data pana in adanci batraneti... si sa ai o viata lunga :)

Anonim spunea...

imi cer scuze daca te-am jignit cu ceva, chiar nu era asta intentia mea, dar chiar nu ai dreptate in ceea ce zici..
"pentru ca a copia = a fura in vocabularul meu."

DEX-ul zice:

FURÁ, fur, vb. I. Tranz. 1. A-și însuși pe ascuns sau cu forța un lucru care aparține altcuiva; a lua ceva fără nici un drept de la cineva, păgubindu-l; a hoți, a jefui, a prăda.

A COPIÁ ~éz 1. tranz.2. intranz. (despre elevi, studenți) A scrie o lucrare, folosind pe furiș lucrarea unui coleg sau alte surse (notițe, manuale etc.).

poti spune ca s-a comis un furt atunci cand, de exemplu, cineva se uita in foaia ta FARA SA-I DAI TU VOIE si cand TE PAGUBESTE PE TINE, adica, de exemplu, va da proful nota 1 la amandoi pt copiat... eu nu cred ca luci s-o uitat vreodata la tine in foaie si nu cred ca ai picat tu examene din cauza asta.. ai tu dovezi ca a comis luci vre-un furt? nu... atunci de ce acuzi?asa ca mai gandeste-te inainte sa-l faci hot...

baiete, eu cred ca ai uitat ca traim in capitalism, adica cu alte cuvinte NU AVEM TOTI SANSE EGALE.. care stie sa se descurce ajunge undeva, care nu, ramane in urma.. cainii o sa latre mereu si o sa arunce cu noroi in cei care se descurca, ca deh, hai sa moara si capra vecinului
si ca o completare la post-ul anterior vreau sa va zic ca luci e un om de nota 10, ca vecin, ca prieten, coleg, sau ca ce vreti voi. daca ai avea tu cate 1 leu pt fiecare persoana care a apelat la el si pe care a ajutat-o, ai fi bogat ;)
si crede-ma ca te cunosc.. ai si tu defectele tale, nu esti asa batman cum crezi...

Anonim spunea...

da ma, asa-i.. o mobilizat luci turma de la parter sa spuna nu... probabil ca toti de pe palier stiu de frica lui si se tem sa nu-l asculte... tu te auzi ce prostii debitezi? l-au vrut oamenii pe el sef de palier ca isi face treaba cum trebuie, ii ajuta pe toti, umbla dupa ei sa nu uite sa plateasca chiria, le da aspirator la orice ora, ii lasa sa spele uneori si in afara programului daca au fost ocupati peste zi, nu le face scandal aiurea... si o gramada de alte motive.. a fost, este si va fi sef de palier pt ca merita.. si da, a fost operat pe inima cand avea 5 ani, care-i problema? unde e incorectitudinea?