luni, 21 iunie 2010

Welcome To Mamaia - Furtuna In Timisoara

Cum s-au vazut lucrurile din Complexul Studentesc Timisoara? In fata Caminului 7 mai lipsea nisipul:



Pe unii i-a prins ploaia chiar la o bere (nu stim daca erau invitati si cei despre care am vorbit intr-un articol anterior):



Si cateva imagini de la fata locului (10x Eduard):



***Orice ocazie e buna pentru a mai iesi din monotonia cotidiana.

21 de comentarii:

Anonim spunea...

am trimis niste poze, sper sa fi ajuns

Kre spunea...

uite altul >>
http://www.youtube.com/watch?v=6WhQOkt3zMI&feature=player_embedded

:))

dany spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=VwyukzEvnN0&feature=player_embedded#!

Timisorean spunea...

Plecati din Timisoara!
Fomistilor, a-ti descoperit apa si v-ati dat in petec.

Anonim spunea...

Domnule Timisorean, plecam cand dumneavoastra invatati sa scrieti corect!;)

Anonim spunea...

Vai si amar de astia viitori ingineri!!!

Anonim spunea...

va cam roade...complexatilor.Vedeti-va de vietile voastre anoste si lasati-ne pe noi sa ne distram cu orice ocazie...ca ne merge bine asa

Timisorean spunea...

Bai vinitura, am scris corect.

Dupa cum ziceam:

Plecati din Timisoara!
Fomistilor, a-ti descoperit apa si v-ati dat in petec.
Complexul Studentesc e plin de gunoaie, pe jos si in camerele de camin.

Anonim spunea...

Timisorene esti prost... "ati descoperit" nu "a-ti descoperit"... sigur esti oltean din tata-n mama da' ai avut sansa sa te nasti in Ardeal sau Banat.

Du-te-n Jiu tau si invata sa scrii sau taci din gura.

Anonim spunea...

GASIT NUMERE DE INMATRICULARE IN URMA PLOII TORENTIALE DIN DATA DE 21 IUNIE 2010.
PENTRU INFORMATII:
CAMIN 7C COMPLEX
CAMERA 81
NUMAR DE TELEFON:
0727380312 vodafone
0761328313 cosmote
0747950086 orange

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=SGY0cwWQPc4

Mall-ul sub apa :))

Timisorean spunea...

Intr-adevar, ai dreptate, am pus o liniuta in plus dar tot scriu si vorbesc mai bine decat 90% din viniturile Complexului Studentesc.

Apropo, e uda apa?

Claudia spunea...

Aproape ca imi pare rau ca nu mai stau in complex :)

Anonim spunea...

Viata omului "perfect":

- in copilarie: ma distrez
- la scolile primare: ma distrez
- in generala: ma distrez
- in liceu: ma distrez
- ca student: ma distrez

Se pare ca distractia e singurul vostru scop in viata...

Kre spunea...

Domnule Timisorean, domnule anonim, cred că vă roade puţin invidia ca nu "a-ţi" fost şi voi acolo.
Altă explicaţie pentru comentariile voastre nu găsesc.

Cred că după 8 ore la muncă şi alte ore la cursuri (acum mai puţin, că-i stresiune) puţină relaxare nu strică. Sau voi sunteţi dintre cei care ajungeţi de la lucru şi vă aruncaţi la televizor, pe OTV, Realităţi şi Antene pentru că "a-ţi" obosit de la atâta gândit şi ar fi bine să mai gândească şi alţii pentru voi?

Şi încă ceva, nu toţi cei care comentează pe blogul ăsta sunt din alte părţi veniţi. Şi crede-mă, cât am stat în complex, mi-a fost dat să întâlnesc "vinituri" mai de treabă şi mai civilizate decât mulţi timişoreni.

O zi bună tuturor!

Timisorean spunea...

Da, imi pare foarte rau ca n-am fost acolo sa ma sclad in apa de ploaie amestecata cu apa din canalizare.
Nu-mi plac manelele, otv-ul si prostia.

Anonim spunea...

Timisorene, tu reprezinti prostia.

Anonim spunea...

mi se pare foarte tare ce a fost acolo , mi-e ciuda ca nu am fost si eu prin zona

Anonim spunea...

@Kre:

Au fost zile la faculta'cand aveam si 12 ore pe zi de stat. Si cand ma intorceam in camin, guess what ? Prelucrat date din laboratoare, invatat pentru teste, lucrat pentru proiecte si tot asa... Nu am avut TV-u si nici nu urmaresc. Ok. Mai departe.
Exista niste animale (cel putin la mine in camin) care erau (si poate IS si acuma) pe alta planeta. In speta, pierdute pe undeva prin Lumea Berii. So, distractie-distractie, dar nu NON-STOP. Invidie? Neeeee, doar nu vreau ca distractia voastra sa interfereze cu linistea mea.

Alt point: Bah, daca e tare sa te arunci in apa de ploaie+canalizare, sa te balacesti ca si cum ai fi la mare - cine stie, o fi sufletul de copil care inca plange. Dar nah, un om MATUR de 20+ ani nu ar face asa ceva. Mai ales in Timisoara.Teoretic.

Atat.

Joleen spunea...

Extraordinar...si ma plang ca nu am unde sa merg la pescuit.
Timisorene! Nu comenta ca timisoreni d-ai tai nu-s in stare sa faca scurgerile cum trebuie. A,da...si ca Timisoara e aia inundata.

un hidrotehnist spunea...

salut.
in primul rand, apa de ploaie + canalizare nu-i atat de rea cum ar crede unii. in noua zeelanda (de exemplu) multe rauri sunt alimentate de zisa apa. depinde de intensitatea ploii, gradul de protectzie la inundatzie, localizarea punctelor de descarcare, etc. tragetzi o tura si intrebatzi-i pe cei care predau in parcul justitziei (la facultatea de hidrotehnica)!

in al doilea rand, nu-ntzeleg de ce se supara unii: "mai ales in timisoara, nu e voie sa te balacesti in apa cand sunt inundatzii". bineintzeles, timisoara e un loc deosebit, unic pe pamantul asta, trebuie sa te comportzi ca in biserica sau ca la muzeu, nu?
iaca niste tineri s-au distrat facand haz de o inundatzie. sunt studentzi si au toata viatza in fatza, foarte bine! sa se distreze, greul tot o sa vina mai incolo.
se pare ca cei "impovaratzi de griji" n-au nimic mai bun de facut decat sa mustruluiasca tinerimea pentru o distractzie nevinovata. ar vrea sa fie cu totzii lipsitzi de haz si plicticosi! mare branza, sa sari in apa!