joi, 30 octombrie 2008

CICS a dat CHICS?

Cati dintre voi, studenti obisnuiti care cititi acest Blog, stiati ca exista in cadrul UPT un departament numit "CICS" (Centrul de Informare şi Consiliere a Studenţilor)? Centrul de Informare şi Consiliere a Studenţilor (CICS) este o structură a Universităţii „Politehnica” din Timişoara (UPT) cu misiunea de a asigura o cât mai bună informare, orientare şi integrare profesională şi socială a studenţilor.
Dupa cum vedem in imaginea de mai sus, acest instrument destinat studentilor se presupune ca activeaza inca de la sfarsitul anului 2007. Cu toate acestea pana in momentul de fata cel mult cativa insi din Ligi stiu de existenta acestui Centru.
In sectiunea "Contact" a site-ului CICS (pentru ca exista si un site al acestui departament inutil pana acum) gasim urmatoarele date:
***Intelegem, asadar, ca Bodin Florin este cel insarcinat cu informarea si indrumarea studentilor si pentru aceste lucruri este remunerat de catre UPT. Ramane la aprecierea voastra daca ia acei bani degeaba sau activitatea sa il indreptateste sa fie angajat al Rectoratului.
S-a inventat un nou concept: Reprezentare studenteasca contra cost?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Din cate imi aduc aminte acest group de oameni era destul de bine pomovat. Cel putin anu trecut o veni decanu nostru de an sa ne ntrebe cine vrea sa faca parte din el. La no cel putin nu o vrut nimeni si am tras la sort cine sa intre. Una din problemele care le-o rezolvat(chiar eu am rugat sa se rezolve) era sa se puna dragului afise pe baile din universitate ca erau deja prea multi baieti care intrau la fete si invers.(Nush daca acum mai sunt afisele anu trecut erau)

Dorin spunea...

On topic: stiu de CICS de ceva vreme da' nu am auzit nimic de la/despre el, si stiam si ca Bodin se ocupa de departamentul respectiv (sau el ii departamentu' respectiv, hell knows) ... in afara de lipsa publicitatii despre el, nu imi dau seama ce "chics" o dat... poate ii departament de tipul "vrei ceva, mergi sa-ntrebi".

Off topic: cum drac postezi pe blog cu ora din viitor? adica la 2 noaptea, cand postez acest comment, scrie ca articolul ii postat la 10:40 in aceeasi zi. Cred ca tre sa treci blogu' pe ora Romaniei...sau macar ceva ora din Europa...

Anonim spunea...

bai voi aveti ce aveti cu bodin asta, faceti ce faceti si da il faceti pe asta de rahat la greu....
eu citinnd articolele de pe blogul asta am vazut un blog antibodin, asa l-as cataloga ....apoi mai aveti voi ce aveti cu ligile din poli sau cu robu, da io cred ca tinta e tot bodin..

bai sunteti chiar rai... eu nu vreau sa va cataloghez altfel... se vede de la o posta ca proprietarul blogului are ceva personal de impartit cu el...

de ce zic ca sunteti rai?
saitu ala pe care il citati voi se vede, e o chestie in teste.... deci se incearca ceva, apoi infochioscurile din facultate - e adevarat este loc si de mai bine, apoi ghidul studentului, astea sunt doar cateva lucruri de care cu siguranta nu stiu doar cei din ligi pt ca le pot vedea cu totii

Anonim spunea...

Eu nu-l vad pe Bodin sa posteze aici, cu numele lui, deci nu anonim si sa explice frumusel care e situatia.

Stim ca e iresponsabil si incompetent si culmea, o stie si el si baga capul in pamant ca strutzu. Poate-poate trece furtuna!