joi, 23 octombrie 2008

Ţeapa EURO26

Daca v-ati facut Card EURO26 anul trecut pentru a beneficia de reducerile la transportul in comun sunteti fericitii castigatori ai unei datorii fata de Banca Comerciala Romana. Explicatia? Impreuna cu acest card EURO26 fiecare student putea sa primeasca si un card BCR, lucru care nu s-a mai intamplat.
Ne aducem cu totii aminte ca Liga de la Mecanica se batea cel mai tare cu pumnul in piept si incerca sa atraga exclusiv de partea lor marile beneficii castigate in numele studentilor. Acum, cand beneficiarii cardului EURO26 afla cu surprindere ca ar avea si un card de la BCR pe care nu l-au primit niciodata si pentru care trebuie sa plateasca retroactiv o taxa de administrare, se pare ca "Mecanicii" nu mai sunt atat de vocali.

***Asadar, spunem noi (pentru ca nimeni altcineva nu o face) tuturor celor care si-au facut Card EURO26 anul trecut si asteptau cardul BCR pe care nu l-au mai primit sa treaca pe la ghiseele bancii pentru a plati respectiva taxa de administrare si eventual sa renunte la card pana nu se acumuleaza sume mai importante (aprox. 2RON/luna). Poate in drum o sa treceti si pe la sediul Ligii de la Mecanica sa le multumiti pentru toate acestea.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Si ca sa stiti pe cine sa injurati:

Florin Bodin,
Andrei Craciun,
Mihai Catana

--
Listati in ordinea capacitatilor de a linge unde trebuie pe Robu&Team, aka haita prorectorului Serban.

Anonim spunea...

Al catalea user ti-e asta "studentulx", sociopatule?
studentulx = complextm = dorin = vaidenoiromanii = profesorul = sociopatul

Anonim spunea...

idiotule, daca ai fi fost la/de la calculatoare ai fi folosit "==".

Si ala "studentx" nici macar user nu e, se numeste porecla, sau pseudonim.

Iar daca esti unul din lista de mai sus, mergi si da-ti foc!

:-)

vaidenoiromanii spunea...

tare frate. acu are impresia ca vorbeste cu o singura persoana.

Anonim spunea...

E superba faza asta!
Am luat si eu la cunostinta zilele trecute tzeapa ce au primit-o studentii. Atat Osut-ul, cat si ligile de la Poli sunt responsabile pentru situatia creata.
Sunt execrabili oamenii astia. Si inca ceva! Vedeti ca daca vreodata veti avea nevoie de credit de la Bcr sunt sanse mari sa nu-l primiti sau sa fiti scosi cu suturi in fund din banca pt simplul fapt ca aveti o datorie de 20 Ron + ceva penalizari serioase la banca. Toti cei cu card euro 26 au fost trasi in piept de ligile studentesti. Acum sa ii ascultam ce au de zis!

Anonim spunea...

Trasi in piept de ligi? De ce? Ca doar noi v-am zis ca vi se va face card si ca trebuie sa veniti sa il ridicati, ba cei de la mecanica pe care ii tot improscati cu noroi si alte cele chiar au pus pe site lista celor care trebuiau sa mearga dupa carduri, vi s-a explicat frumos totul cand v-ati facut cardul. Adevarat este insa ca nimeni nu ne asculta, toti se bucurau ca au cardul si nu-i mai interesa ce aveai de zis mai departe. Eu insa ziceam toata poezia. Problemele cu cardurile nu tin de ligi si nici de Florin Bodin sau altii (pe care nu stiu de unde i-ati mai scos). Problemele sunt strict intre voi si banca, ligile au fost doar obligate sa faca un contract cu o banca, atata tot. Si daca e cineva pe care chiar simtiti nevoia sa dati vina, faceti o vizita la banca.

Dorin spunea...

Pe ce site? Site-ul ligii de la mecanica?

Ce m-ar putea face pe mine ca student al ETc sa intru pe site la Liga Mec?

De ce nu mi s-a spus cand mi-am facut cardul Euro<26 ca voi primi si un cont si un card (nedorite) la BCR? (nu sariti sa-mi spuneti ca mi s-a spus ca nu-i asa)

Daca chiar costa cardul Euro<26 (hmmm... platesti sa ai reduceri - ce tare!) de ce nu scrie undeva: "Daca faci card la BCR (sau ING sau care o fi) nu platesti cardul Euro<26, altfel acesta costa XX lei"?

Pana si cand te angajezi nu esti obligat sa ai card la banca cu care lucreaza firma, poti sa ceri sa vireze banii in ce cont vrei tu la ce banca vrei tu.

Asa ca grr, nu ne lua de tampiti ca nu suntem asa cum crede Liga Mec. Tot ce mi s-a explicat mie cand mi-am facut cardul ii ca nu am voie sa fac pt altcineva, nu ca o sa am card (pe care nu il am, nu il vreau si nu stiam ca exista) si cont bancar (care exista, nu il vreau si am datorii din cauza lui). Acuma cine-mi plateste datoriile alea (nu ca mi-ar face o gaura in buget)? Ii ca si cum mi-ar fura careva banii din buzunar... si ce fac persoanei care imi fura din buzunar? Ii rup o mana!

In concluzie problema nu are cum sa fie intre noi si banci, pt ca (cel putin eu) nu am auzit cum ca ar trebui sa am vreo legatura cu banca si nu am semnat nimic care sa spuna asa ceva. Am completat cereri de deschidere de cont si de eliberare de card la viata mea, si pt Euro<26 nu am facut asa ceva.

Anonim spunea...

Ideea e in felul urmator. Unii spuneau toata poezia, altii se pare ca nu.
Eu tot timpul ii intrebam daca vor sa nu card BCR.
Faza cu "esti obligat sa..." este o tampenie. Nimeni nu v-a bagat cardul BCR pe gat.
Eu mi-am facut Euro26 si am cerut sa nu mi se elibereze card BCR pentru ca am deja unul la BRD.
In cazul in care ai deja un card, in momentul in care te duci la secretariat la tine la facultate , ca sa iti vireze banii (jumatatea de suma care trebuia data inainte pentru abonament) trebuia sa duci cu tine si un exctract de cont de la cardul deja existent.

Informati-va va rog mai bine si da-ti vina strict pe cei pe care i-ati intalnit in momentul in care ati fost sa va faceti cardul.

Dorin spunea...

Daca nu sunt obligat si nu am cerut... si nici nu mi s-a spus de el, de ce exista contul?

Cat despre partea cu extrasul de cont, nu are legatura cu absolut nimic din toata discutia/problema asta.

Anonim spunea...

Pt Alex Milotin si Grr : sunt si si eu in situatia de mai sus si

1: daca am cerut card,am fost dupa el la liga mia zis ca nu a venit, am fost chiar si a doua data si nici atunci nu era venit unde e vina mea? Nu e vina ligii pentru ca nu a trimis cardul inapoi si sa primesc un anunt de la banca sa vin sa imi ridic cardul cum e la celelalte banci?

2: Ziceai de lista aia de pe site-ul de mecanica...nici macar nu sunt pe lista aia...asa

3: Am fost ieri la banca intamplator ca imi expirase un card si ma duc acolo si surpriza ca avem 2 carduri(de Euro 26 uitasem ca doar a tecut un an) si ca am de paltit penru el nici mai mult nici mai putin de 320.000 de lei vechi asta pentru uncard pe care nici macar nu l-am vazut.

4: Ma duc la liga intai la Ac astia ca si ei is in situatia asata da is incompetenti(chiar asa au zis) si ca aia de la mecanica nu stiu ce invarteli au facut da in final ca banca e vinovata ca nu si-a respectat contractulsica sa vedem ca poate ne strangem si face o hartie ceva(asta fiin ideea mea ca pe ei nu ia dus capu fara suparare).

5: Ma duc la mecanica la liga acolo ma intalnesc cu o domnisoara care zice ca dece nu am venit dupa card cand trebuia(cand eie nici macar nu au cardul meu) si ca in final nu ei sunt vinovati(ci banca) si ca daca vreu da mai sta vreo ora sa VORBESC CU SEFU LIGII:)) ca sa ma mai minta si el ceva.

6: Ma duc la banca ma iau de aia ca nu au trimis cardul.. nu ca iei au trimis cardu la liga...
DECi cine e vinovat? Daca ei au trimis cardu si la liga nu e CLAR: L-A PIERDUT POSTASU si eu a trebui sa platesc 32 de lei din vina unor incompetenti ca dau vin unul pe altul si atunci ei zic de tipul sau tipa cu blogul ca sunt sociopati retardati si alte cele cand astia prezinta doar pura realitate!

Cosmin spunea...

multumesc pentru vestea proasta, pana luni am timp sa-mi pregatesc injuraturile, si chiar aveam de gand sa-mi fac iar cardul!
vroiam la ING ca au comision 0, ceea ce mi se pare cam ciudat, undeva este o teapa, ce nu miroase prea bine nici acolo!

Anonim spunea...

mai milotine ai baut otet! nu poti cel putin la mecanica sa iti faci card euro 26 fara sa iti faci card la ing pt ca este obligatoriu! deci ma kk pe ei de le liga di mecanica ca sunt niste m---i si p------i tragand teapa la studentii care deabia au bani de un abonament la reducere! asa ca frate bagati mintile in cap ca nu se poate ce zici tu!