luni, 20 octombrie 2008

Invitatie la Duş

Aplauze la scena deschisa pentru o alta realizare punctata de catre Conducerea UPT: Renovarea Caminului 19C din Complexul Studentesc Timisoara.

Il invitam pe Domnul Rector si pe oricine vrea sa isi asume aceasta "realizare" sa ia un prosop, un sapun, un sampon si sa faca un Duş in oricare modul din Caminul 19C. Dupa aceasta experienta sa isi traga singur concluziile.

***Am primit in ultimele zile mai multe e-mailuri in care se atragea atentia asupra unor probleme din Caminul 19C. S-a detasat de departe faptul ca studentii sunt nevoiti sa faca dus in niste conditii cel putin incomode.
In primul rand "trebuie sa dai la pompa" din (aproximativ) 10 in 10 secunde pentru ca apa sa curga; intre cada de duş si un perete lateral este in mod inexplicabil o distanta de cativa centimetrii in care se acumuleaza apa. Dupa cateva minute de folosire intreaga incinta a dusului este inundata, evacuarea apei fiind greoaie din cauza faptului ca nu exista o inclinatie naturala corecta pentru ca apa sa se scurga.

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu ce se urmareste cu acest blog dar eu sunt in anul I si am cazare in caminul 19C impreuna cu toti colegii mei. Noi suntem incantati de ce conditii avem in acest camin nou-nout cu totul nou in el. Am colegi de liceu studenti la UVT si pe ei nu i-a bagat nimeni in seama cu nici macar un loc de cazare asa, de bun venit in studentie. La Poli vedem ca e cu totul altceva e chiar mai bine de cum ne asteptam. Asa ca toate criticile de pe acest blog credem ca ascund niste interese politice si nu interesele studentilor. Pana si eu si colegii mei desi nu suntem experimentati ne dam seama usor ca e tintit dl. rector Robu despre care prieteni de-ai nostri mai mari de la AC si de la MC au numai cuvinte de lauda si ne spun sa nu bagam in seama porcariile de pe acest blog.
Dar la ce candideaza dl. rector Robu ca cica pt.nu stiu ce candidatura este atacat. Si legat de candidaturi-alegeri noi cei din anul I vom vota in Timisoara sau in localitatile de unde venim?

Anonim spunea...

Ce cred eu ca se urmareste cu acest blog e "mai binele". Asa-i, la Poli ai cazare mai sigura decat la Vest, ai conditii relativ OK, dar ce ne impiedica sa vrem mai mult. "Mai binele" ii dusmanul "binelui" numa pt cei care au ce castiga din "bine".

De exemplu, caminu 19/C arata jalnic si acuma arata OK, dar daca faci o renovare fa-o cum trebe, pana la capat, daca la mine acasa mi-ar fi renovat in halu' ala baia iesea scandal.

Nu-i fa reclama lu' Robu ca o faci gratis, nu da doi bani pe tine. Nimeni din universitatea asta nu da doi bani pe studenti (cine are intentii de genu' ala ori ramane la intentii ori nu au putere, si is putini cei carora le pasa).

Am si eu un sfat: cunoasteti interesele si nu lasa pe altii sa judece pt tine, ia in seama ce crezi tu ce trebe luat in seama nu ce iti zic altii. (cred ca era si mesaju' de pe afisul ligiiAC... more or less :P)

Bafta in continuare, si la scoala si in viata!

Anonim spunea...

Primul comentariu este o jignire adusa intelectului nostru si este facut in mod evident de catre un LINGAU dintr-o LIGA.

De ce?

In caminul 19 momentan NU EXISTA RETEA DE INTERNET. Cum poate crede cineva ca la ora 00:40 un student simplu cazat in caminul 19C s-a conectat la internet (printr-o metoda numai de el stiuta) si a pus un comentariu pe acest Blog (intamplator favorabil li[n]gilor si lui Robu).

Ca sa nu mai adaugam si faptul ca era "anul 1" saracul de el. Sau poate era ANUL 1 LA MASTER si a uitat sa ne spuna tot.

Mai incercati li[n]gailor, pentru ca pana acum continuati doar sa dovediti cat de limitati in gandire sunteti.

Anonim spunea...

In Romania e o traditie cu chestiile astea. Orice lucru facut pentru stat, e pe jumatate facut si incasat de 2 ori. Ca nu te trage nimeni la raspundere pentru o usa care pica (in C20), pentru un dus plin de apa (pe viitor si de mucegai), si lista poate continua.

Vesnic multumitii persista in penibil.

Anonim spunea...

Eu sunt chiar in anul I licenta si stau in caminul 19C. Dar n-am pretins ca am postat folosind Internet-ul din acest camin si nici nu inteleg de ce ar avea importanta ce Internet folosim si la ce ora (ce-i daca era ora 00:40?).

Anonim spunea...

Frate mic din anul 1, lasa ca ai sa te trezesti tu la realitate. Te iertam pentru ca esti mic si nestiutor.

Ai grija de tine si stai departe de ligi.

Anonim spunea...

mai bine intra in vreo liga si incearca sa schimbi ceva, ca sa nu ajungi sa iti plangi de mila pe aici peste cativa ani...

Anonim spunea...

Frate mic, nu te lasa pacalit de diavol, mai ales de diavolul ala nenorocit din liga. Bata-te tunu si lumea sa te uite! Pieri Satana!


Frate mic, vezi-ti de scoala, gaseste-ti un job bun si stai departe de ligi. Put prea tare ligile...

Anonim spunea...

fiti ma seriosi. daca anonimul ala e un student de anul 1 eu is dispus sa imi tai o mana. al naibii el "micutu" ce informat e si cate stie. cati dintre voi ati stiut dupa trei saptamani de scoala in anul 1 cine e robu si cat de fenomenal este, care e miscarea cu bloguri despre complex si asa mai departe (asta ne avand acces la internet). hai cantati la alta masa astia din ligi ca nu e nimeni prostu vostru

Anonim spunea...

Pt. ala cu taiatu mainii: si eu is in anul I si am stiut de dl. Robu de cand eram prin clasa a IX-a de la un prieten vecin de la mine de la sat care povestea de el ca-i era profesor si e un tip super. Dar afla ca oricum aflam de el ca ceilalti colegi netimisoreni (timisorenii am vazut ca-l stiau oricum ca spuneau ca l-au vazut de multe ori la televizor) din prima zi de scoala cand am primit ghidul studentului care are pe coperta poza lui si un mesaj care mie mi-a placut f. mult si in care vorbeste despre tot felul de realizari.

Anonim spunea...

mda...orice om isi lauda realizarile. dar nerealizarile le uita.

Anonim spunea...

Fratilor, v-am intrebat cam demult la ce candideaza domnul rector Robu?

Anonim spunea...

Domnule student din anul 1 spune-ne si noua cum reusesti dumneata sa accesezi atat de frecvent internetul dintr-un camin cu reteaua inca nefunctionala? (Ai postat comentarii la orele 00:40, 12:39, 21:05 deci este evident ca ai acces la internet pe tot parcursul zilei)
Probabil ai gasit metoda pe care toti studentii din Complex o cauta de ani de zile prin care sa beneficiezi de alte servicii de Internet in camin decat cele oferite de catre UPT.

Anonim spunea...

Domn profesor cred ca sunteti cam depasit din punct de vedere tehnologic!
Ati auzit dvs oare de asa numitele servicii de internet mobil?
Internetul mobil este solutia cea mai buna pentru ce
Trei din companiile mari de telefonie mobila din tara ofera si solutii de internet mobil la un pret chiar acceptabil (de la 10 euro pe luna)...
Eu si mai multi prieteni avem (internet mobil) si suntem f multumiti de el...
In concluzie va anunt ca se poate! Daca dvs nu stiati nu inseamna ca nu exista! Imi permit sa va spun ca sunteti un indoctrinat conservator!

Anonim spunea...

Nu sunt profesor dar am ales numele asta pentru a hrani imaginatia celor care au cosmaruri cu profesori care vor sa ii sicaneze. Ideea era ca trebuie sa fi cam retardat ca sa pui botu la vrajeala aia de doi lei ca studentu de anul 1 proaspat cazat in 19 si-a gasit sa sustina ligile si pe robu aici pe blog de pe internetul lui de mare viteza oferit de o companie de telefonie mobila. Poate la cei din ligi cu creierele spalate merg dume de genul asteia.

Anonim spunea...

-cazile de la baie sunt un lucru naspa- intrebati pe cine vreti din C9 de exemplu unde sunt cazi la dusuri
-daca apasa din 10 in 10 sec nu se mai pot fute la dus :)) sau nu mai pot face lucru manual ..deci tot raul e spre bine :P

Anonim spunea...

Azi am fost in vizita la un amic din C19 si vreau sa spun ca C19 e un camin excelent, atata tot ca inca nu are net. Trebuie sa fiti tare ordinari voi ce aveti tupeul sa prezentati acest camin negativ. Oricum e clar ca nu interesele studentilor va mana-n lupta.

vaidenoiromanii spunea...

Una e sa zici ca C19 e naspa si alta e sa zici ca unele lucruri sunt facute in continuare cu jumatate de masura. Nu cred ca ti-ar placea sa ai acasa o scurgere facuta prost, un perete mai putin drept sau o siguranta care sare cand bagi un frigider in priza. Cred ca ai pune oamenii sa faca lucrarea din nou. Acolo unde intervin banii statului detaliile mici, si de multe ori importante, nu mai conteaza!

Anonim spunea...

N-o fi lucrat perfect C19 dar daca toate caminele din tara ar fi la fel Romania ar fi data de model planetar. Te preocupa pe tine banii statului cat pe mine ai lui Gigi Becali. Tu ai doar niste fixuri: Liga de la Mecanica si cei ce activam pe-acolo si din cand in cand dl. Robu si dl.Serban, primul pt. ca este candidat la Parlament (Senat) impotriva ramolitilor de la partidul unde esti activist (pdl sau psd, acelasi stil) si v-a apucat disperarea in fata lui ca pana si membrii si simpatizantii vostri il apreciaza si-l vor vota iar al doilea pt. ca probabil te-a picat ca profesor la Mecanica unde e clar ca esti si tu.

vaidenoiromanii spunea...

Din pacate banii statului sunt cei pe care ii platesc eu, parintii tai, si multi altii, din salariile proprii. Si toate capusele trag de ei cum pot, de parca ei i'ar fi muncit o viata'ntreaga.

E asa de greu de vazut?

Anonim spunea...

Las-o balta cu grija pt. banii statului ca tu ai cu totul alte griji. Oricum la caracterul pe care-l arati n-ai nici o sansa de afirmare la liga presupunand ca ai vrea sa mai incerci o data asa cum se pare ca ai intentiona si cred ca vei avea mari probleme si la viitorul tau loc de munca daca vei reusi sa ai asa ceva pt. ca cei ce fac recrutari stiu ca urmaresc special sa nu selecteze oameni frustrati care creeaza tensiuni in jurul lor asa cum esti tu.

vaidenoiromanii spunea...

Bah da' deja sari calul baiatule...de fapt l-ai sarit de mult cu jignirile pe care mi le-ai adus. Ce esti asa frustrat si nu intelegi ca eu lucrez de un an si o luna, la una din companiile la care tu visezi sa ajungi!? NU AM FOST niciodata in vreo Liga si NU AM VRUT vreodata sa merg la Liga!!!

Frustrarea din tine urla si nu te doare decat sa lingi unde trebuie. Cine nu linge ca tine, e facut frustrat, activist, sociopat, etc. Atata stii, atata poti.

Anonim spunea...

da asa este eu stau in caminul c19 si pot sa spun ca nu sunt asa conditii bune cum spun bobocii din anul 1.In primul rand dusul acela tip economisire sau ce o fi el este foarte enervant si in plus ingheti de mori daca stai dupa el,in al doilea rand nu avem internet,nu avem cablu,iar tot ce este facut nou este sub orice critica(de exemplu parchetul de cand ne-am mutat in camin deja placile erau scoase).Mai pe scurt totul este facut de mantuiala.Nu stiu cum sa spun dar eu am dat de acest blog cautand in disperare pe net ca sa gasesc ceva sa blochez acel dus.In fine traim in romania.