miercuri, 29 octombrie 2008

Inca una cu Reprezentanti

Va prezentam, nu cu mult timp in urma, un alt nume din tabloul "reprezentantilor" studentilor din UPT (Facultatea de Constructii), Socaciu Adrian.
Am primit o legatura spre un Blog al unor studenti din Complex in care am regasit o poveste interesanta:
"Prin camera, ma uitam la The Office cred (care ca veni vorba, e printre cele mai gigele comedii care dureaza sub 30 de minute), beau Nestea, aprind tigara:
Socaciu: Ba Ciobi, nu mai fuma in camera… :( (asta e cel mai potrivit smiley fiindca el face mereu fata aia cand vrea ceva de la tine si nu merge la sigur)
Ciobi: Soca, facem un targ ! (Va dati seama ca el e grozav de entuziasmat pentru ca are impresia ca-i iese ceva)
Socaciu: Ce targ ?
Ciobi: Eu promit sa nu mai fumez in camera daca tu TE S**** pentru ca esti cea mai nes****** cunostinta a mea !
Socaciu: Bine :( (din nou, cel mai potrivit smiley, asa vrea el, sa para suparat)

P.S. Inca fumez in camera, Socaciu tace, am Ambi Pur la cap cand dorm… Countdown to separation: 11 days

P.S. 2 Socaciu mi-a propus sa stau cu el in camera peste vara “ca el oricum nu o sa stea, vrea doar sa-si mute lucrurile undeva”… Sigur ca da Soca… One offer I WILL definetly refuse, ar trebui sa traiesc de-a binelea o viata de cacat, de fapt, ma mir ca traim pe aceeasi planeta…" (SURSA: grasiidela34. Orice asemanare cu fapte sau personaje reale este pur intamplatoare)

***Asadar, spre surprinderea unor comentatori, mai sunt si alti studenti care isi impart parerile public prin intermediul Blogurilor si intamplator au o parere cat se poate de proasta despre personajul numit "Socaciu".
Asta ca sa intelegem mai bine cine sunt personajele din fruntea ligilor care ne reprezinta atat la nivel local cat si la nivel national. Felicitari Ligilor si felicitari ANOSR (Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania) pentru ca asemenea indivizi pot ajunge
vicepresedinti sau in alte pozitii de conducere in sistemul vostru de valori.

9 comentarii:

Anonim spunea...

ba mosule, ai ratat-o p-asta. arde-l pe fraier pentru rateurile din viata profesionala, nu aia personala. Chiar ii pasa cuiva daca tipul merge acasa si face baie in cacat atata timp cat nu pute la lucru(daca lucreaza cu oamenii) si isi face treaba ?

Anonim spunea...

intrebarea e isi face treaba? basescu a facuto pe una tiganca imputita la el in masina si a fost condamnat de toata lumea pentru ca un om nu poate avea mai multe personalitati. daca puti in particular puti si in general :))

Anonim spunea...

Imi pare rau pentru colegii de camera care trebuie sa-l indure... si inteleg postarea de pe blogul lor, dar nu stiu ce cauta pe blogul asta... am mai zis si in trecut ca nu sunt de acord cu atacurile la persoana, si acesta este un atac la persoana.

Una-i sa ii comentezi deciziile ce te afecteaza (decizia de a nu se spala ii afecteaza pe colegii de camera, nu si pe tine) alta ii sa ii intrii in viata personala.

Anonim spunea...

Interesant oricum ca "sursa" nu mai e disponibila, dati si voi un click si o sa vedeti: The authors have deleted this blog. The content is no longer available. Ma intreb si eu ca tot omul...De ce? Si mai ales, eu il cunosc si am stat destul de mult pe langa el si nu cred ceea ce e scris aici. Poate ca va crede cineva care nu il cunoaste personal...

Anonim spunea...

Tot ceea ce am facut a fost sa preluam un continut public de pe Internet prezentand totodata sursa.
Este absurd sa afirmi ca ceva poate fi scris pe un Blog, insa pe altul nu mai este normal sa fie scris doar pentru ca se numeste "complextm" si deranjeaza prea multa lume.
Sa nu uitam faptul ca tot continutul acestui Blog reprezinta un pamflet.

Anonim spunea...

Cum sa puneti asta pe blog? =)) Nu pot sa cred!!! Urat.

Anonim spunea...

catre GRR...il cunosc f bine pe socaciu,pute in ultimu hal...nu pot sa cred ca ai stat de vb cu el si nu ai simtit cum pute,inseamna ca ai aceeasi problema ca si el

Anonim spunea...

OI! Azi (29.10.08) am sters blogul pentru ca pur si simplu nu mai aveam rabdare sa scriu. Ce sa-ti povestesc, teoria conspiratiei...

Anonim spunea...

Nu am zis ca nu poti sa scrii asa ceva pe blog ca se numeste complextm, am zis ca nu-s de acord si nu-i vad rostul aici (chiar daca e vb de un pamflet).

Poti sa scrii ce vrei tu pe blog, asa cum (se pare fara restrictii morale) poate sa scrie oricine orice comentariu.