marți, 7 octombrie 2008

Marea Indiscreţie

Cu siguranta la cazari ati fost fiecare dintre voi nevoiti sa va oferiti date personale unei pipiţe sau pipiţ care statea in fata unui calculator. Multi dintre voi, probabil, ati crezut ca acest lucru face parte din procedura normala de cazare in camin si ca este obligatoriu sa oferiti unui student oarecare adresa de e-mail sau numarul de telefon.

Aceasta mare indiscretie a fost, de fapt, pusa la cale de catre marile capete (căpetenii) din CosPol, adica de catre reprezentantii nostrii (Ligile). Este foarte greu de inteles care a fost rostul unor astfel de evidente facute in paralel cu cele oficiale. Cine poate sa gandeasca atat de putin incat sa se astepte sa identifice in acest mod vreo neregula?

De fapt rezultatul a fost unul de care beneficiaza doar cativa indivizi din Ligi, acestia intrand in mod nefiresc in posesia unor date personale venite din partea studentilor cazati in camine. Iata cum lingaii despre care am vorbit in articolele de pe acest Blog stiu acum foarte rapid unde sta X, ce cod numeric personal are, numar de telefon, adresa de e-mail. Ce fac ei cu aceste date? La ce le folosesc si cine le-a permis sa le obtina?

Singura modalitate normala prin care o astfel de colectare de date personale se putea face era ca cel sau cea care introducea datele respective in calculator sa informeze pe fiecare student in parte care este scopul actiunii si mai ales ca NU este obligatoriu sa isi ofere datele. Doar ca astfel exista riscul ca studentii care auzeau de Ligi sau CosPol sa refuze a lua parte la inchipuita actiune de "supraveghere a cazarilor".

***Daca niste administratori de camine care au o varsta respectabila au ajuns sa fie "verificati" de catre Mos Craciun sau Mos Catana sau Mos Vîlcea, atunci ar trebui sa fie clar pentru toti in ce situatie ne aflam. Nu afirmam ca administratorii sau in general cazarile in camine nu trebuie sa fie verificate si supraverificate, insa din respect pentru cei implicati aceasta verificare ar putea fi facuta de catre niste persoane abilitate in acest sens, nu de catre o adunatura de lingai care si-au facut din parvenitism o profesie.

16 comentarii:

Anonim spunea...

zimi si mie cine e valcea asta ca pe hartiile budice celelalte le stiu!??

Anonim spunea...

abureli abureli abureli...
de patru ani stau in camin de poli si nu mi-a cerut nimeni nici un CNP sau numar de telefon.

Anonim spunea...

mie mi s-a cerut adresa de mail, dar mi s-a specificat ca nu sunt obligat sa o dau.... de scop sau motiv nu am stiut nimic.

Anonim spunea...

ati auzi? au fost alegeri la liga de la AC, nu mai e vilcea, l-au dat afara!

Anonim spunea...

la fel a fost si la mine in camin: mi-au cerut adresa de email si le-am spus ca nu vad nici o motivatie sa le-o dau. Asa ca nu le-am dat-o si nici nu a mai insistat nimeni. articolul este un fals.

Anonim spunea...

daca ti-a cerut cineva adresa de mail atunci articolul nu e un fals.

Anonim spunea...

Mi s-a cerut adresa de mail si numarul de telefon si probabil CNPul l-au luat de pe contractul lasat la cazare.

Anonim spunea...

mie nu mi-a cerut nimeni nimic si stau in 21.

Anonim spunea...

mah ...asta e o adevarata teorie a conspiratiei auzi.
Au cerut asa oamenii din Cospol cnp-uri si mailuri doar k sa aibe toate datele unui nu stiu care student cand au ei chef...
Chiar credeti k nu avem altceva mai bun de facut.
Datele au fost luate pentru ai inscrie p toti polistii p un grup pe care ulterior sa primeasca info legate de scoala, camine, sau alte activitati, io stiu ...ceva gen blogu asta al tau
Si eu am fost una din pipitele alea care cereau datele astea , si am explicat la toata lumea pt ce sunt, si care nu au vrut sa dea nu au dat...ce mare branza
desi fac parte din Cospol, imi place blogu asta, de obicei gas chestii folositoare, dar in ultimul timp treaba devine cam personala
nu faci altceva decat s te legi d tot ce fac astia din ligi, si sa critici
printre astia mai sunt si oameni care vor s ajute studentii, la urma urmei p toti ar trebui s ne intereseze asta din mom ce zicem k ii reprezentam
de ce n-am putea lucra impreuna... k vad k semnalezi usor orice nedreptate
hai s ne intalnim cu totii si sa discutam o data pt totdeauna...si in loc s tot critici pe viitor mai bine iti canalizezi energia pe ce poti face sa ajuti ...

Anonim spunea...

Colega draga atat de naiva esti ca nu-ti dai seama cu cine ai de-a face? Astia ce ne tot critica sunt niste psihopati in slujba unor partide, cu cat se apropie alegerile cu atat sunt mai activi, tu n-ai auzit de gherilele Internet ale partidelor? Si psd si pdl au asa ceva iti spun eu ca am trecut la inceputul studentiei cand aveam mintea necoapta si pe la unii si pe la altii (ma rog pe la pd pe-atunci) si am vazut ca actioneaza exact ca astia. Iti spun eu ca astia nu cu noi au treaba ci cu dl. Robu ca e candidat si se leaga de noi stiind ca ne-ntelegem bine cu el ca sa loveasca apoi in el. Si nu te bucura fraiere din 08 octombrie 2008 01:32 ca a fost schimbat Vilcea pt. ca Vilcea a ajuns vicepresedinte ANOSR pe tara de asta trebuia alt sef la Liga AC. Ha, ha, ha!

Anonim spunea...

urla frustrarea in tine lingaule :) mars de'aici cu partidele tale cu tot. atata stii si tu, sa ii faci pe toti activisti...utecist imputit.

Anonim spunea...

Ma birjarule tu nu-i ajungi lu' Vilcea nici pana la glezna, ma!

Anonim spunea...

hotii striga hotii! cateva posturi mai sus faceai pe toata lumea psihopat si toate alea. acum ne faci si birjari...frumos.

Anonim spunea...

Scuze, unii birjari merita respect pt. ca sunt oameni needucati dar cinstiti!

Anonim spunea...

ce-mi place de voi, inafara de a pupa in fund nu stiti nimic. sunteti vesnic in pana de idei si va refugiati in neputinta si jigniri.

Anonim spunea...

dorin = sociopat
dexter = cretin
vaidenoiromanii = inadaptat tampit
anonimii cu postari de acelasi gen ca ale celor de mai sus = idioti frustrati
ASTIA SUNTETI VOI!
Membrii ligilor = crema studentimii