luni, 3 noiembrie 2008

Sa nu ajungeti la mâna Ligilor

"Am trimis zilele trecute un mesaj p grupul ligilor Info_COSPOL ca rasp la o discutie despr burse. Cineva s plangea ca ar fi prea mici si date prea multora iar eu am intervenit spunand ca grupul respectiv nu e locul in care sa se planga d cva pentru ca a devenit doar un instrument prin care cei d la liga mecanica se autopromoveaza. La cateva ore am fost dat afara d p grup fara vreo explicatie sau un cuv care sa motiveze acest lucru. Consider ca e un abuz faptul ca niste studenti baga pumnul in gura altor studenti doar pt ca nu le este pe plac o opinie. Va scriu si voua pt ca printre altele am amintit si de acest blog si se poate ca si asta sa fi fost un motiv pentru care m-au dat afara pt ca de injurat nu am injurat ci a fost un mesaj civilizat.
[...]
m-a mirat ce mi-a spus o membra a grupului Info_Cospol: stiu mersul si persoane din liga de la mecanica, stiu ca daca spui ce nu trebe nu te iarta. Deci ce mi-au facut mie au mai facut si altora"


***Un alt episod din serialul comportamental pe care unii din Ligi il arata de fiecare data cand au ocazia. Asta se afla in spatele zambetelor forţate afisate de catre ei, de astfel de gesturi sunt in stare "reprezentantii nostri" cand se simt vizati.
Probabil ar trebui sa fie un semnal de alarma faptul ca studentii nu pot fi pacaliti de aparentele pe care vor unii din Ligi sa le creeze si chiar daca nu li se spune in fata, cu totii ii considera doar niste lingai.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu va inteleg!!! Vreti si voi sa fiti pupati in fund si linsi? Ce va doare atat de mult?? Foarte bine ca unii pot, bravo lor. Aratati ca si voi puteti! Mi-e scarba de toti astia care dau doar din papagal in spatele unui blog.

Anonim spunea...

anonimule ai inteles ceva din poastarea asta? bravo lor ca pot sa dea afara un student de pe un grup de informare a studentilor doar pentru ca spus ceva ce nu a picat bine vreunuia? esti periculos de prost stai departe de noi

Anonim spunea...

ligile nu sunt reprezentantii nostrii pentru ca NU i-am ales! reprezentantii se aleg. prin faptul ca se strang 10 oameni si se numesc liga aia nu inseamna ca reprezinta pe cineva !

Anonim spunea...

Este adevarat.

Noi "dam din papagal in spatele unui blog" degeaba pe cand altii dau din papagal ca sa castige un post platit in UPT si sa fie batuti amical pe crestet de Robu.

Totodata noi ne spunem parerile pe un oarecare Blog undeva pe Internet, pe cand lingaii din Ligi isi construiesc cariere de parveniti sub umbrela "reprezentarii studentilor". Vorbesc oficial in numele nostru cand ei sunt alesi de maxim 10 studenti care habar nu au pe ce lume traiesc.

Cine este de condamnat ramane la aprecierea fiecaruia sa spuna.

Anonim spunea...

anunt.
a inceput campania electorala in in complex . in buda la c14 si pe hol am vazut fluturase cu nea robu...

vaidenoiromanii spunea...

...si nu doar atat. vineri a trecut si unul de la pedele sa adune semnaturi pentru marirea burselor. penibil!

Anonim spunea...

Apropo de campania electorala, Robu a interzis sa i se faca campanie electorala in camine, a spus ca doar pe domeniul public din complex este de acord. PDL-istii si PSD-istii misuna insa si acum ca si la locale peste tot fara nici o jena. In locul lui Robu le-as baga eu mintile-n cap.

vaidenoiromanii spunea...

aaaa...deci cei de pesede si pedele ii fac campania lu' Robu in camine, ca sa il discrediteze in fata studentilor. am inteles!!! =))

se pare ca noi "discutam" si cu membri din penele nu doar din li[n]gi.