joi, 20 mai 2010

Asta Inseamna StudentFest - Mizeria Din Spatele Machiajului

" Buna ziua,

Sunt student la Universitatea de Vest din Timisioara si vreau sa reclam/sesizez urmatoarele lucruri impotriva OSUT-ului (ORGANIZATIA STUDENTILOR DIN UNIVERSITATEA DE VEST TIMISOARA):

1. anularea concursului (ANUNTAT ca se va tine) de scurtmetraje din cadrul sectiunii de Film la StudentFest din data de 16 mai (Duminica) pe simplul motiv ca, CITEZ: "Eu impreuna cu inca 2 colegi de-ai mei am ajuns la concluzia ca sa nu mai tinem concursul in urma unui vot majoritar ... adica eu si cu inca un coleg din organizare am fost pentru a anula concursul si un coleg pentru a il tine..."
(citatul ii apartine lui Roman Cotelea - Coordonator departament IT student la FEAA anul III)
Toate aceste decizii s-au luat CHIAR pe data de 16 mai ziua in care se desfasura concursul la care au fost trimise deja proiectele de pe data de 14 mai(vineri).

2. Neanuntarea in prealabil a acestei "anulari" pe site-ul http://osut.ro/sf2010/ sau osut.ro sau prin mail personal persoanelor care s-au anuntat pentru a participa cu proiecte la aceasta sectiune.

3. Nerespectarea "promisiunii" facuta prin afisele expuse si pe site-ul oficial al StudentFest-ului in care scria:
Motivul invocat fiind "ni s-a parut ca nu prea se atinge tema (evolutie-revolutie) in cele 11 filmulete trimise pe studentfestfilm@osut.ro si am zis decat sa dam un premiu mai bine renuntam" (Roman Cotelea - Coordonator departament IT student la FEAA anul III si cel care s-a ocupat cu sectiunea de film)

DAR ma intreb: cum de poate un student la FEAA (care n-are nici in clin nici in maneca cu domeniul regie de film/scurtmetraje/reclame) sa decida daca un scurtmetraj e reusit sau nu??!!

NU CER ca sa fie neparat premiat scurtmetrajul cu care am participat eu dar totusi unul dintre proiecte ar fi trebuit sa fie premiat asa cum era anuntat si sa nu anuleze ,FARA SA ANUNTE ABSOLUT NIMIC, concursul.

Pentru concurs se acorda (celui care castiga) un telefon ... ma intreb, odata ce a fost anulat concursul, la cine a ajuns premiul?? Evident ca la ... organizatori ... si noi care ne-am chinuit sa realizam proiectele (mai bune sau mai putin bune) am ramas pe dinafara la buna/reaua dispozitie a organizatorilor din OSUT.

Eu am participat cu acest filmulet:


trimis pe adresa studentfestfilm@osut.ro pe data de 13 mai 2010 si retrimis pe data de 14 mai 2010 deoarece nu am primit nici un raspuns la solicitarea de confirmare a primirii respectivului mail.

Cand am intrebat de ce nu am fost anuntat de primirea mail-ului si de anularea concursului (CARE NU TREBUIA SA SE INTAMPLE SUB NICI O FORMA!!!) mi s-a raspuns de reprezentantul OSUT-ului, domnul Roman Cotelea: "da ... am vazut videoclipul dar na ... am zis sa anulam concursul ... si n-am anuntat prin mail ca am primit videoclipul deoarece abia azi am verificat casuta de mail..." fara o precizare exacta a motivului acestei anulari.

Cer sa se revada filmuletele participante (CELE TRIMISE PANA PE 14 mai 2010!!!) si sa se acorde un premiu CELUI MAI BUN (CHIAR DACA acesta nu este conforma asteptarilor celor 3 (reprezentantii OSUT) care s-au ocupat de sectiunea de film). In prealabil doresc sa se faca publice link-urile cu respectivele filmulete. "


***Asa suna plangerea unui student al UVT la adresa mizeriei organizata de catre OSUG, StudentFest. Asta se afla in spatele machiajului strident facut de cativa insi dintr-o organizatie studenteasca. Un festival care odata insemna ceva, insa acum a ajuns o simpla ocazie ca niste lingai sa isi faca de lucru si sa se simta importanti.

Surprinzator este faptul ca inca reusesc sa minta cu nerusinare o multime de entitati private si sa le determine sa le sponsorizeze prostiile. Anul acesta au tras lozul castigator cu Raiffeisen Bank, a caror implicare intr-o astfel de bataie de joc este greu explicabila. Numai niste promisiuni total ireale au putut determina o banca respectabila sa isi lipeasca imaginea de o asemenea catastrofa organizatorica.

9 comentarii:

Andrew spunea...

Da, OSUT si oamenii de la sectiunea de film au fost neseriosi cu privire la concurs.

DAR filmuletul ala mi se pare reclama impotriva gunoaielor si nicicum ceva cu tema rEvolutie (inafara ca SCRIA MARE: REVORLUTIE/EVOLUTIE ). Dar noah eu nu sunt la arte/film, sunt la informatica => nu pot sa fac diferenta dintre un film bun si unul rau.

+ Ce aveti cu StudentFestul ?

SF era mai mare ... cand a fost printre primele festuri si lumea nu avea altceva de facut (fara o gramada de alte festuri, internet, cinematografe si alte dracii ... ) SF de anul asta a iesit foarte bine ... avand in vedere bugetul foarte mic si gramada de activitati din cadrul fiecarei sectiuni era normal ca ceva neprevazut sa se intample ...

Anonim spunea...

Ba depravatilor de la OSUT, stiu mamele voastre ca o lingeti pentru un telefon ? Ce-ati facut voi e mizerie care pute = cacat. La halu` in care ati raspuns la e-mailurile participantului nu merita sa dau un scuipat pe voi. Aici se vede calitatea de sugative din voi.

Vali B spunea...

Eu zic sa incetezi sa te mai iei gratuit de toata lumea. Da ai dreptul la o opinie, da a airea ca nu s-a tinut cocursul la sectiunea film, dar ce iti da tie dreptul sa judeci persoanele care au au muncit pentru ca festivalul asta sa aibe loc? Cine esti de iti permiti sa faci asta? Sti tu toate dedesupturile? Sti ce a facut fiecare si tot? Inainte eram si eu asa ca tine gica contra. E mai usor sa critici decat sa dai o mana de ajutor. Eu anul asta asa am facut si am ajuns sa cunosc persoanele alea groznice de care tot vorbesti tu si ca sa vezi nu era deloc asa! Renunta la atitudinea asta de copil rebel si cu libertate de exprimare, da ai dreptul la o opinie dar macar documenteaza-te si nu mai arunca gratuit cu noroi. Incearca sa te implici si tu, i-a vezi ti-ar place ca cineva sa fie sa iti comenteze fiecare miscare? Sa fie pe urmele tale si sa iti zica intruna ca nu faci bine, dar totodata sa nu faca nimic. Critici are destui tara asta.

ComplexTM spunea...

Valentin B: Cand iti asumi o raspundere, odata cu avantajele ce decurg din ea vin si obligatiile si neplacerile.

E de inteles ca voi vreti sa va bagati intr-o liga studenteasc unde sa nu faceti nimic pentru a reprezenta studentii, dar sa mergeti prin tot felul de teambuilding-uri, tabere, conferinte, sa va umpleti CV-urile artificial cu tot felul de activitati penibile la care angrenati 3 studenti.

Nu intelegeti gresit, fiecare e liber sa faca ce vrea si sa mearga unde vrea. Problema este ca voi faceti toate astea pe spatele studentilor. Va ascundeti toti in spatele denumirii de "Liga" si profitati care cum puteti de asta. Intelegeti ca voi ca si persoane nu insemnati absolut nimic. Fara pretextul "Liga" voi sunteti zero.

Anonim spunea...

@Valentin B: Documenteaza-te si tu in legatura cu Limba Romana inainte sa scrii un comentariu ;)

Alexandra spunea...

Ce e pacat in aceasta situatia e faptul ca aceasta "sarbatoare" studenteasca nu are mai multi sustinatori si studentii nu se implica.
Le-as indica organizatiilor studentesti din Timisoara sa mai traga cu cohiul la celelalte centre universitare din tara si sa vada intr-adevar cum se organizeaza si ce poate sa cuprinda o asemenea manifestare studenteasca.
Va dau un singur exemplu, marsul Festudis din Iasi...unde mii de studenti, de la toate universitatile reusesc sa lase totul la o parte si sa organizeze ceva frumos pentru toate tipurile de studenti:)

camelia spunea...

si mie mi se pare ca in tara si festivalurile, si nivelul de maturitate al studentilor e mai mare decat in timisoara.
noi aici parca ne prostim numai ...un student cred ca ar trebui sa fie mult mai serios si demn. Ci cult.

Anonim spunea...

Domnule "Bloger",

-"O parere"-
Parerea mea e ca esti un inadaptat social,o PERSOANA care a trecut printr-o perioada de nebagare in seama ,probabil in perioada licelui,o PERSOANA care a venit la facultate si a observat ca perioada respectiva nu s-a terminat ci doar a inceput,o PERSOANA care si-a dat seama ca e incompatibila cu acest mediu social,o PERSOANA care(si aici o sa risc putin) probabil a incercat sa intre intr-o organizatie studenteasca dar datorita personalitatii de kkt nu a fost acceptata,o PERSOANA care intelege prin acest blog o modalitate neconventionala de a socializa , de a se exprima in lipsa unei "real life".Omule nu sunt un fan inrait al organizatilor studentesti dar imi dau seama cand cineva este frustrat de un anumit lucru.GET A LIFE!...si nu mai pierde vremea toata ziua pe retea..Seriously,chiar imi este mila de tine....

Unknown spunea...

@Anonim 26 mai 2010, 00:02
Mi-aduci aminte de o pisicaloaga comentatoare la un alt articol.
PS: Imi plac genul asta de comentarii constructive...