duminică, 30 mai 2010

Precazari In Caminele UVT Din 1 Iunie

Ati incercat vreodata sa obtineti prin intermediul Internetului vreo informatie de la Universitatea la care sunteti? Am incercat noi.

Doream sa stim metodologia precazarilor/cazarilor in cazul caminelor Universitatii de Vest din Timisoara. Nu am vrut sa mergem nici la secretariatul vreunei facultati si nici la administratia vreunui camin UVT. Am vrut sa vedem daca in anul 2010 lucrurile se pot intampla si altfel decat in 1910.

Am accesat pentru inceput sectiunea "Contact" de pe pagina principala a UVT, unde am gasit un e-mail secretariat@rectorat.uvt.ro la care am trimis un mesaj prin care ceream informatiile dorite. Incercarea a fost incununata cu insucces, motiv pentru care am luat legatura cu Departamentul IT al UVT. Dupa ce am primit confirmarea ca putem retrimite e-mailul am facut o a doua incercare.

La aproape o saptamana am realizat ca nu este chip sa primit vreun raspuns de la secretariat, motiv pentru care am mai trimis un e-mail catre Seful Departamentului Social-Administrativ al UVT. Nici de aici nu am primit vreun raspuns, motiv pentru care am hotarat ca e cazul sa ne trimitem mesajul la toate departamentele UVT, inclusiv Prorectori si Rector.

Abia apoi am reusit sa primim cateva raspunsuri, unul anuntandu-ne ca Regulamentul pentru precazarile si cazarile din 2010 urmeaza a fi aprobat in 18.05.2010 si apoi va fi pus pe site-ul UVT (inca nu a aparut, chiar daca au trecut aproximativ 2 saptamani de atunci). Perioada precazarilor este stipulata, de altfel, inca din regulamentul de anul trecut: 01.06.2010 - 10.07.2010.

"Cererile de precazare se depun la secretariatul facultăţii. Acolo unde cazul cerile de precazare se însoţesc de dosarul care cuprinde adeverinţele care atestă încadrarea într-un anumit caz social, adeverinţele de voluntariat si adeverinţele pentru activităţile academice extracurriculare." (art.42 din Regulamentul de cazare UVT). Cu alte cuvinte, daca esti din OSUG si ai participat la organizarea unei penalitati gen "StudentFest", esti fericitul castigator al unui punct in plus la punctajul de cazare.


***Din ciclul "Aventuri in sistemul universitar din Romania".

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ca de obicei, tu esti ala care de fapt o suge :(

n0b0dy spunea...

Cel putin la capitolul acesta Politehnica sta mai bine (macar la asta). La ETC in principiu a 2-a zi primesti raspuns pe mail daca intrebi ceva.