miercuri, 26 mai 2010

Intr-un Sfarsit Va Avea Loc Intalnirea Cu ROBU



***Cel care a facut afisul a uitat sa puna in fata numelui domului Robu si calitatea de "senator". O greseala regretabila, deoarece nu este admisibil ca studentii care vor fi prezenti la respectiva intalnire sa nu aiba in vedere absolut toate titlurile celui cu care urmeaza sa vorbeasca.

Ar fi bine sa aiba in vedere si cat castiga lunar domnul Robu, pentru ca tabloul sa fie complet. Pentru asta avem declaratia de avere a domniei sale.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Ca studenta la Psihologie citesc si eu destul de frecvent acest blog pt. ca gasesc aici materie prima pt. o parte din referatele pe care le am de facut.
Personajul cel mai interesant din punct de vedere psihologic este Dorin (care in mod evident apare sub mai multe pseudonime). Ce se poate spune despre acest personaj?
-e frustrat (probabil ca e genul de om antipatic din nastere care nu-si poate gasi prieteni si cu atat mai mult prietena)
-face fixatii (in sens medical): pe ligi, pe Bodin (nu stiu cine-o fi, dar n-are importanta), pe dl. Robu, mai nou pe Liga AC
-e justitiar, adica se crede distribuitorul dreptatii
-e muncitor dar limitat ca intelect
-e ambitios si dispus sa dedice extraordinar de mult timp pt. ideile lui fixe (cum ar fi cele de mai sus)
Altadata poate imi postez un referat complet pt. care am luat 10, daca e cineva interesat.

Anonim spunea...

Vezi "Dorine" te-am supus la un test pt. a confirma fara dubii ca tu esti si "complextm" dar eu ca psiholog stiu bine cine mai esti. Am pus si un pariu pe care iata ca l-am castigat ca nu-mi vei posta comentariul precedent.

Anonim spunea...

Fir-ar ca m-ai facut sa pierd pariul. Recunosc ca aici m-am inselat si mi-e ciuda de nu mai pot. Nu pt. pariu ca nu m-au facut trei beri ci ... profesional.

Anonim spunea...

Bravo complexTm ca ma iese cineva din turma.

Anonim spunea...

Totusi Robu lu Dumnezeu e de apreciat ca vine sa se intalneasca cu studentii chiar si la ora 22.00! Se vede ca e tanar nu ca alti rectori si poate (cica doarme doar 3-4 ore pe noapte).

Me spunea...

Hai ca va dau si eu un file text (vorba unuia de la TV) in care o sa vedeti cat ii duce capu pe saracii astia din ligi (cospol).

Am scris un mesaj pe grupu lor unde au adunat cu japca studentii "info_cospol"...care la inceput avea alt nume da' l'au schimbat ei sa se dea mari:

"Cu voia voastra imi permit sa pun niste intrebari...cel mai probabil
retorice: De ce nu a spus nimeni despre acea intalnire? De ce
informatiile trebuie sa vina "pe surse" din "interiorul COSPOL"?
De ce mailul respectiv a circulat mai intai pe grupuri inchise la care nu au acces toti studentii? De ce nu sunteti transparenti? De ce nu ati
anuntat aici pe grup macar ce s'a vorbit la acea intalnire si sa
subliniati inclusiv ce spuneti acuma, ca punctul 8 era doar la nivel de
propunere? Va simtiti mai speciali daca tineti numai pentru voi
informatii care privesc pe toti studentii? Inca nu ati inteles ca voi activati in niste ligi studentesti si nu in organizatii gen BEST?

Problema este ca nu stiu pe cati mai intereseaza raspunsurile la
intrebarile de mai sus. Sondajul pe care l'am pus in mesajul precedent imi da de inteles ca voi oricum nu reprezentati pe nimeni. Stiu ca e nasol pentru voi sa realizati asta pentru ca va simtiti asa de bine la
teambuildingurile voastre in care 10 insi profitati din plin de
facilitatile UPT. Nu ma mira ca atunci cand i'am spus lui Iapa Catalin
despre problemele intampinate de studenti la programarile de la Baza 2
si de la Bazin...nu a facut nimic. Pai cum puteti voi ridica vocea
pentru ce se intampla acolo...cand voi sunteti printe cei care profita
la greu de facilitatile alea?

Cine sa ridice problema ca profesorii au intaietate si la terenurile de
tenis si la sala de sport si la bazinul de la baza 2? Cum sa condamnati
privilegiile angajatilor UPT cand exista angajati UPT chiar printre voi
... printre cei din ligi? Cum se poate ca cineva, care este angajat la
UPT si primeste garsoniera in G23 pentru a sta cu prietena, sa vorbeasca
pe scena in calitate de student si sa mai fie si aplaudat? El reprezinta
studentii? Ii reprezinta pe acei studenti care stau 6 in camera? Cum
puteti sa sustineti interesele studentilor cand voi nu aveti nici o
legatura cu studentii si nici studentii cu voi? Nu aveti probleme de
identitate cand vedeti ca domnu Robu va apreciaza activitatea in timp ce
studentii nu dau doi bani pe voi? Nu trebuia sa fie exact invers? Ii
credeti prosti pe studenti? Nu sunt capabili sa va aprecieze? Pai
pretindeti ca pe ei ii reprezentati...ca ei v'au votat. Sunteti votati
de niste prosti care sunt incapabili sa aprecieze adevarata valoare?

Bafta... si incercati sa reveniti la menirea initiala a ligilor ->
reprezentarea intereselor tuturor studentilor, nu doar a catorva din
liga."


Dupa mesajul asta...stiti ce mesaj am primit eu urmatoarea data cand am incercat sa intru pe grupu ala?
"You have been banned from this group by the group moderator (Yahoo! ID banned:). You may not join the group Info_COSPol."

Na...cam asa functioneaza idiotii astia din ligi. Asta e replica lor la o parere a unui student...in care nici nu am injurat...nici nu am facut alte chestii reprobabile...decat ca le'am spus verde in fatza adevaru. Si imi pare rau ca ii iau pe toti la comun...da' daca nu ar fi toti la fel atunci ar condamna pe cei cativa care fac rahaturile astea.

Anonim spunea...

Saracul Robu, doarme 3-4 ore pe noapte. La cele 3 joburi full time pe care le are, cred ca ziua lui de lucru are 24h si mai si doarme 4h pe noapte.

Probabil pe acasa nu prea face mare lucru ca vin astia de la ligi si spala orice :)

Anonim spunea...

Bah complextm, de cand te-ai luat de astia de la OSUT uite ca apar unii si altii sa iti faca profile psihologice.

Ce tare mi se pare primul comentariu. Tot pe Dorin il faceti cum il faceti :)) Pacat ca unii de aici il cunosc si chiar stiu cine e, si nu pot sa nu se abtina sa nu rada cand vad ce prostii se debiteaza la adresa lui.

Chuck Norris spunea...

Din cate am auzit, Robu asta e mai tare ca mine ...

Anonim spunea...

Bietule Mefisto, iar ai cazut in criza. Hai ma baiatule ca te primim in Cospol si te luam si pe tine co-faptas la toate realizarile noastre sa pari si tu util. Si poate-ti gasim si o prietena ca singur vad ca nu esti in stare sa-ti gasesti si asta-i alt motiv de suferinta pt. tine.

Anonim spunea...

Afla ca-i mai tare Chuck Norris. E mai tare si decat tine si decat taica-tu la un loc!

Me spunea...

Asta da raspuns de reprezentant al studentilor... bravo, gigi... Iti dai si numele "Anonim"...deci iti si asumi ceea ce zici...asa cum faceti voi :)) Cand va duceti la robu sa ii spalati buda cu periutza de dinti ... tot anonim o faceti?
Ah...si la faza cu prietena... Nu vreau sa imi gasiti voi prietena pentru ca aveti niste gusturi de tot cacatu ... Ma uit la prietenele voastre si situatia e tragica rau :)) Nu ti'ai ales bine cu ce sa te agatzi de mine...mai incearca...

Dorin spunea...

Rog psihologul (sau psihologii) daca mai au nevoie de material sa vorbeasca direct cu mine... sau voi sunteti "profileri" nu interactionati cu "infractorii" ii analizati fara sa ii cunoasteti.

Si va ma rog inca ceva... veniti la intalnire sa facem cunostiinta fata in fata. Promit sa aduc cat mai multe personalitati... faceti cunostiinta si cu ele... din pacate pe ComplexTM nu il stiu (doar banuiesc cine ar putea fi)... dar poate va fi si el pe-acolo.

Pt prima studenta pisicoloaga... daca pt concluziile alea ai luat 10, imi pare rau sa zic dar invatamantul din tara asta chiar se duce dracu' :))

Nici nu stiu daca atata prostie ii tragica sau comica... da' momentan incerc sa fiu optimist si rad de prostia altora.

@anonim 26 mai 2010, 22:52: nu va abtineti, radeti ca ii monstruos de comic :))

Anonim spunea...

ahhh Dorine...si eu care credeam ca esti profesor grevist :)))

adrian spunea...

e de ras sau de plans?!
e foarte trist ca nici la Psihologie nu se mai face scoala :|, este o vorba 'uite mah cat ii de prost/proasta...si inca creste', ce zici, se aplica in cazul de fata?

p.s. eu sunt unul dintre cei care il cunosc pe Dorin si pe cateva dintre personalitatile lui ;)

Kre spunea...

Pffff... dacă ăştia îs psihologii sau viitori psihologi te mai miri că ţara asta se duce unde se duce şi că oamenii se sinucid, dau în cap şi alte cele... Oricum, ce mă distrează cel mai tare este parfumul de anonimat cu care îşi dau postacii. Cel mai probabil complextm are acces la ip-urile lor, da-s de RoEduNet cred... LAME