luni, 10 mai 2010

A Inceput Instalarea De Gratii La Caminele UPT

Minune! Dupa aproape jumatate de an de la promisiunile domnului Rector Robu si dupa ce intr-un articol precedent am atras atentia asupra nerespectarii lor, a inceput sa se puna, in sfarsit, gratii si la geamurile de la parterul caminelor UPT.

Fotografia de mai jos a fost facuta Miercuri 5 Mai 2010 la caminul 11. Observam primele geamuri care au fost securizate:

Joi 6 Mai 2010, adica o zi mai tarziu, se finalizase instalarea gratiilor la toate geamurile de pe acea parte:


***Ne bucuram ca UPT raspunde semnalelor noastre direct prin fapte concrete. Speram, totusi, ca odata inceputa treaba sa nu se blocheze din diverse motive. Sa nu uitam ca 19 - 22 sunt caminele cele mai expuse furturilor de la parter, din cauza faptului ca geamurile din spatele lor sunt inspre un parc ce nu este iluminat cum se cuvine.

Daca tot veni vorba de semnale, ce se mai intampla cu GISC-ul? S-a inchis site-ul brusc, dar pare-se ca nu a existat un plan de rezerva.

UPDATE: Se pare ca noua adresa la care ne vom putea verifica situatia scolara este http://avel.upt.ro/intro/. Probabil ca de aceasta data contul fiecarui student va fi parolat initial. Cum isi va cunoaste fiecare parola pentru a-si putea accesa propria situatie, asta ramane sa vedem intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat.

14 comentarii:

Dorin spunea...

Ma repet, da' asta e, GISC a revenit pe adresa:

http://avel.upt.ro/intro/

dar habar nu am ce tre sa fac ca sa si vad ceva informatii... poate are cineva mai mult noroc.

Anonim spunea...

Aici e un fel de help:

http://avel.upt.ro/logeds/index.php?ajutor=ok

Problema e ca la parola nu stiu ce ar trebui scris.

Dorin spunea...

era si problema mea :)

Anonim spunea...

incet dar totusi incepe sa se miste treaba...

Anonim spunea...

Numai un cretin isi poate inchipui ca gratiile se pun datorita acestui blog al frustratilor. Gratiile se pun datorita faptului ca NOI, LIGILE i-am semnalat d-lui rector necesitatea lor si el ne-a promis ca va demara imediat procedurile de achizitie a lor si asa a si facut. Gratiile n-au aparut imediat pt ca s-a facut licitatie pe SEAP si sunt niste termene stabilite prin lege care nu pot fi scurtate. Deci din nou: Ligile rezolva problemele studentilor, frustratii de pe acest blog doar carcotesc.

Anonim spunea...

Ahahahaha IDIOTULE gratiile sunt facute la atelierul politehnicii si sunt montate de niste batranei de pe acolo. Ce licitatie, retardatule? La ideea cu licitatia si cu angajarea unei firme care sa faca treaba s-a renuntat de mult. Traiti pe alta lume pe planeta lingailor.

Anonim spunea...

Si o intrebare. De ce nu iti dai numele lingaule? In fata lui robu iti spui numele cand il pupi in cur, aici nu iti dai numele cand risti sa fi injurat de prost ce esti. Marsh la cacat!

Anonim spunea...

Bai pulelelor din Ligi, termopanele alea aveau nevoie de gratii de la inceput, nu de acum 6 luni cand a inceput sa se fure ca-n codru prin C14.

Evident era prea greu sa va dati seama de asta atata timp cat mentorul vostru nu si-a dat seama. Ce era asa greu sa pui gratii dupa ce pui termopane? :))

Anonim spunea...

Bai anonimilor si pseudonimilor retardati are dreptate omul ca gratiile sunt facute de o firma. Si va intaresc si eu ca meritul este al nostru al ligilor si nicidecum al vostru, voi nici n-ati fost macar ca simpli studenti la intalnirea cu dl. Robu cand s-a pus problema.

Anonim spunea...

Ha, ha, ha! Esti paranoic Dorine daca-ti inchipui ca gratiile zaceau undeva si de indata ce te-ai agitat tu s-a inceput montarea lor. Nu te-ajuta mintea sa-ntelegi ca a fost achizitie publica si ca o achizitie publica dureaza?
Concluzie: problema gratiilor s-a rezolvat nu datorita tie, ca dl. Robu nici nu cred ca te cunoaste si poate nici nu stie ca existi ci datorita NOUA LIGILOR si relatiei bune pe care noi o avem cu dansul. Pe noi ne respecta si ne asculta si noi il respectam f. mult pe el ca intotdeauna este receptiv la problemele noastre ale studentilor si chiar tine la noi.
Inutilule!
P.S. Ce-mi place cum ti-am zis-o!

ComplexTM spunea...

Gratiile se puneau cu sau fara existenta vreunei Ligi, din simplul fapt ca au fost reclamate o multime de furturi din camere in perioada sfarsitului anului 2009 - inceputul anului 2010. E deplasat ca macar un individ dintr-o liga sa isi inchipuie ca se pun gratii urmare a interventiei ligilor. E ca si cum ar pretinde cineva ca dupa marti vine miercuri urmare a sesizarii lui.

Reluam ideea unui comentator de aici si ii intrebam pe cei din ligi: De ce nu comentati cu numele voastre? Pe de o parte ne condamnati pe noi ca stam sub anonimat, dar voi faceti acelasi lucru. De ce cand e rost de profitat sunteti in stare sa va scrieti numele si in frunte, iar aici cand e cazul sa va asumati o atitudine postati ca "Anonim"?

Sunteti penibili si nu aveti nici o legatura cu problemele si nevoile studentilor. Intelegeti asta, iar daca nu intelegeti uitati-va la sondajul din antetul Blogului. Daca ati avea macar o urma de creier in cap ar fi un mare semnal de alarma pentru voi, lingaii din ligi.

Dorin spunea...

Ce mi-ai zis, fraiere? Macar iti place... eu nu am zis niciodata ca problema s-a rezolvat datorita mie sau a blogului asta... pt ca eu nu am stat niciodata la parter si nu am fost afectat, deci nu m-am gandit la problema asta.

Am facut o constatare care poate fi corecta sau gresita, dar e o parere (argumentata). De aici si pana sa imi spui ca VOI LIGILE ati facut tot si VOUA LIGILOR va pasa ii cale lunga. Dar ai dreptate cu un lucru, la voi tine Robu, pt ca puteti fi folositi si manipulati usor. Nu stiu cat de mult va respecta sau asculta si sunt sigur ca problemele voastre sunt diferite de problemele studentiilor normali.

Mai ai dreptate cu un lucru, relativ la "pupatu' in cur de rectori" si pretins ca reprezentati studentii si alte activitati pe care le practicati voi, da sunt un inutil... eu nu pot si nu o sa fac niciodata asa ceva. Eu vorbesc din punctul meu de vedere si atat, daca nu-ti convine punctul eu de vedere treaba ta, nu sunt genul care sa isi schimbe opiniile pe baza jignirilor unei marionete pupincuriste care nici nu stie ce inseamna cuvantul "argument".

Dorin spunea...

PS: nici nu ma intereseaza daca Robu ma cunoaste sau stie ca exist... ca vad ca intre lingai ar fi o onoare sa te cunoasca dl. Robu. Concurs de are ajunge cu limba mai adanc nu faceti?

Anonim spunea...

Oameni buni!initial am crezut ca e ceva de capul blogului astuia...dar vad ca singura solutie pe care o gasiti la toate probleme este sa aruncati cu noroi unii in altii..gasiti solutii!! nu vinovati...gasind vinovatii nu va ajuta cu nimic...va preocupa gratii si xeroxuri gratis....dar sunteti studenti..ar trebuii sa va preocupe educatia voastra(proiecte la care aveti acces, informatie, educatie)...va tiganiti aici ca prostii...puneti mana si faceti ceva!!