marți, 4 mai 2010

Diavolul Sta In Detalii

Sa presupunem ca vrem sa promovam un eveniment. Pentru asta executam niste afise pentru a da veste despre cele ce urmeaza a se intampla. Scopul este, deci, de a transmite ceea ce avem de spus cat mai eficient si cu un impact cat mai mare pentru publicul care va vedea afisele evenimentului.

Avem in cele ce urmeaza cateva afise din care la prima vedere nu am inteles nimic. La a doua vedere am realizat ca nu e nimic de inteles. Pentru a treia privire nu am mai avut energia necesara pentru ca ne-am dat seama ca nu merita efortul.


***E buna ideea de "Revolutie", dar nu ne asteptam sa fie vorba despre Revolutia Celor Mai Neinteligibile Afise. Cu siguranta in spatele totalei imbecilitati sunt o multime de explicatii care mai de care mai savante. Stiti, aceasta nu e o mizerie, este arta pe care putini o inteleg.

3 comentarii:

horia spunea...

Eu as fi vrut sa vad pe afisul de cinema ce filme vor fi vizionate. As vrea sa merg, dar sa stiu la ce ma voi uita :)).
Legat de student fest, am vazut ca pe cladirile de pe Popa Sapca e plin de mici graffiti-uri cu Student Fest. Sunt slabe sanse sa ma insel, desi le-am vazut de pe bicicleta. Mi se pare o mare magarie sa faci asa ceva pe acele cladiri. Sunt pro exprimare, iar multe dintre graffiti-urile de sub viaduct mi se par super, dar ala e loc special amenajat. In plus, alea cu SF nici macar nu-s graffiti, sunt imprimari facute cu un model.
Nu stiu cine e responsabil pentru acelea, sper ca nu organizatorii, dar s-a facut o mare imbecilitate.

Anonim spunea...

@horia

Se numesc stancils-uri si sunt realizate pentru promovarea celorlalte editii de fest.(mai vechi)
Atunci nu existau zone amenajate pentru graffiti sau stencils-uri :)

Anonim spunea...

"Stiti, aceasta nu e o mizerie, este arta pe care putini o inteleg."

Printre care si tu ... de pe blogul tau se-ntelege clar esti un frustrat ce critica tot ce misca din cauza ca societatea il respinge ... trist, dar adevarat.