miercuri, 3 decembrie 2008

Dialog Vicepresedinte - Membru

Ni se aduce in discutie de fiecare data lipsa de implicare a studentilor, atunci cand vine vorba de lipsa de preocupare a celor din Ligi. Argumentul forte care ne este aruncat in fata, mereu acelasi: "Daca nu iti convine, implica-te!"
Realitatea este, de multe ori, cu totul alta. Iata cum este tratat de catre Vicepresedintele Ligii de la Facultatea de Constructii un student care a hotarat sa se implice:

Vicepresedinte (Sergiu Ses):
Imi pare rau ca am lipsit asa o lunga perioada de la toate sedintele, intalnirile si pregatirile balului dar am avut niste drumuri, obligatii :)) pe care nu le puteam amana! Am tot citit mail`urile si am auzit noutatile in legatura cu balu` asadar as vrea maine la ora 20:00 sa fie TOTI cei implicati in pregatire sa vad si eu in calitatea pe care o am ce s-a facut si CE MAI II DE FACUT ca mai sunt 11 zile pana la acest eveniment!! Mai mult as dori sa vad SPONSORIZARILE, decorul, FILMARILE, costumele, obiectele necesare probelor si pregatirea (numarul) perechilor participante! Muzica este gata, afisul este gata ... deci de joi putem sa punem in vanzare biletele si sa lipim afisele!! Va astept pe toti maine la 8 sa punem la punct chiar ultimele detalii si sa vedem in ce domeniu mai este de facut ceva!!

MEMBRU AL LIGII:
Stai linistit, nu trebuie sa te stresezi TU pentru ceea ce facem NOI. ah si din cate stiu, NU s-a ales niciun afis, deci maine seara va rog pe tine si pe oana sa veniti cu cele doua afise sa votam. in ceea ce priveste pregatirea pt bal, o sa venim mai des TOTI (inclusiv TU) ca sa nu mai existe probleme si neintelegeri. sper ca acum esti informat suficient pentru a face fata maine la sedinta.

Vicepresedinte (Sergiu Ses):
Hm....nu stiu cine esti dar adevaru-i ca nu mai conteaza daca tocmai tu ti-ai ales sa folosesti un limbaj cel putin asa arogant cu cea mai nepotrivita persoana din aceasta organizatie! Nu stiu cum ai ajuns tu sa te ocupi de acest eveniment dar cred ca atributiile tale se cam opresc aici daca nu esti capabila sa respectri niste reguli si niste nivele deja cunoscute!! Pacat ca nu te cunosc personal sa-mi dau si eu seama ce eroina s-a gasit sa ma faca pe mine de ras in fata atator oameni si sa ma "informeze" tocmai pe mine! Asadar, te astept maine la sedinta sa vad si eu cine ii ....cine o fost aceasta anonima care are intelepciunea sa-mi raspunde pe un asemenea ton..cred ca sunt totusi cel indreptatit sa afle in ce directie merg pregatirile "voastre" pentru bal si cel mai in masura sa ceara explicatii si sa isi asume responsabilitati pentru rezultatul obtinut!! Hai ca tre sa recunosc ca mi-a placut promtitudinea si autoritatea cu care mi-ai raspuns ....DAR totusi nu ti-ai ales bine persoana pe care sa o pui la punct ;) :)))


***Pentru ca Vicepresedintele nesimtit s-a regasit singur in fata tuturor, nu a reusit sa isi puna in aplicare amenintarile adresate membrului din ligă care a avut nemaiîntâlnitul tupeu de a-i raspunde asa cum se raspunde unuia care se dă mare in papuci mici.
Felicitari membrilor Ligii de la Constructii si Presedintelui acestei ligi pentru ca au reusit sa opreasca din afirmare un individ al carui avânt tiranic ne aduce aminte de alte epoci si de alte contexte. Speram intr-o viitoare demitere a acestui individ daca va intelege in continuare sa se comporte la fel.

40 de comentarii:

Anonim spunea...

E usor sa treci cu vederea tonul "membrului", nu?
Vicepresedintele nu a fost singur in fata tuturor... Doar a fost lasat sa se ocupe singur de problema. A avut insa sustinerea multora. Cand tu raspunzi asa unei persoane pe care nu o cunosti, cum a facut acest inocent membru al ligii, meriti sa ti se raspunda la fel.
Dar pe voi ca de obicei va intereseaza doar sa atacati persoanele din conducere.

vaidenoiromanii spunea...

Probabil dupa "o asa lunga perioada" de absenta, el, dupa cum zici tu, a rezovat totul.

Iar apoi, "in calitatea pe care o" are, vine si aminteste ca el e (prim) vicepresedinte (la UTC, dupa ton) si organizator, si taie in stanga si-n dreapta ca s-a facut singur de ras.

Anonim spunea...

nu inteleg care e treaba voastra ce va bateti voi capul cu problemele altora??? ocupati-va de ale voastre

Anonim spunea...

GO GO SeS!!!!

Anonim spunea...

:))))) ia te uita cine a ajuns pe acest prea ravnit blog :)))) de 2 ani cred ca asteptati un mic erou sa va dea material despre OSTL si uite ca in sfarsit a aparut acesta ... dar pacat ca subiectul nu atrage aplauzele dorite , lacrimile asteptate si succesul sperat :)) ati reusit doar sa subliniati implicarea , seriozitatea , strictetea si devotarea conducerii fata de un grup de studenti implicati in organizarea acestui eveniment !!

Anonim spunea...

In afara de micutza penibila si sustinatoarele ei nu s-a facut nimeni de ras. ;) Multumim de reclama oricum.

Anonim spunea...

:))) trebuie sa apreciez vigilenta acestor mici cautatori de comori care au primit materialul , l-au citit , au subliniat partile controversate si au si accesat niste pagini de hi5 care erau deja date disparute :) una pesta alte cred ca singurul rezultat este acela de a ne face reclama Balului Bobocilor 2008 de la Facultatea de Constructii ce va avea loc 11.12.2008 in Club No Name alaturi de formatia Dj Project :)) Va asteptam in numar cat mai mare !!

Anonim spunea...

In primul mesaj nu injurase pe nimeni de mama, in functie de vicepresedinte sau ce o fi Ses, a cerut sa fie pus la curent, nu? Nu mi se pare ca el ar fi gresit. In plus, ce ai vrut sa demonstrezi cu pozele alea? Si nu-mi spune ca n-ai stat sa le alegi. Sau ca celalalt individ e sigur un fel de Trump si nu un tip (sau tipa?) care a vrut doar sa se ia in gura cu Sergiu. E ok sa ai ceva impotriva, nu e ok sa fii curva. Si DA, stau in camera cu el, imi e prieten. NU, nu ii iau apararea doar pentru asta, stiu ca e impulsiv, se enerveaza repede, dar e indeajuns de cu capu' pe umeri cat sa faca ce-i corect intr-un final. Reveniti-va, nu-i nici unu' diplomat pana-n maduva.

Anonim spunea...

Pozele sunt cele mai relevante pentru a intelege cele 2 ipostaze ale acestui vicepresedinte , o data el sa remarcat ca un personaj autoritar si care reuseste sa duca la bun sfarsit organizarea balului iar 2 , in afara acestei organizatii este un om placut si plin de viata .

Unknown spunea...

bloggerilor GET A LIFE!!!!!!!!!

Anonim spunea...

De azi 03.12.2008 nu mai exista yahoo grup ostl-info vom comunica de maine prin telegrame secrete :) pentru a evita interesul , primitivismu si preocuparea acestor asa zisi bloggeri ! si ... gata ostl cu comentariile ca 10 is deja nesperat (pentru ei) de multe pentru un asemenea blog !

Anonim spunea...

Bah, da ce GAY e SeS asta intr-a doua poza! :-)) Chiar nu a observat nimeni?

You gay, motha fucka!

Anonim spunea...

Ai fi vrut tu sa ai femeile pe care le-o avut el.... deci imi pare rau da nu ai nimerit-o de data asta!

Anonim spunea...

Dar dumneata de unde stii? Te numeri printre ele? Il cunosti pe stimabil de la brau in jos?

Anonim spunea...

As vrea sa cred ca nu exista om normal care sa poata afirma ca limbajul vicepresedintelui este unul care se cuvine. Rusine celui care a vorbit asa si rusine celor care il sustin.

Anonim spunea...

Stiu foarte bine pentru ca il cunosc de 17 ani...iar daca tu ai anumite fantezii de genu tine-le pentru tine!!!

Anonim spunea...

mi se pare normal ca intr-o functie de conducere sa fi interesat de ceea ce se intampla cu organizarea unui bal, pentru a stii ce mai e de facut si unde mai e nevoie de ajutor.
dar e evident ca daca nu iti pui astfel de probleme si nu incerci sa faci ceva cu adevarat nu ai de unde sa stii cata munca sta in spatele unei astfel de organizari.
nu vreau sa ridic pe nimeni in slavi, dar nici nu imi convine cand unii aduc doar critici, neargumentate si neconstructive, pur si simplu isi dau cu parera sa se afle in treaba; si uite asa s-a mai dus o zi din viata lor.
daca cineva se simte e clar ca trebuie eventual sa isi reevalueze perspectivele si implicit si stilul de viata.

Anonim spunea...

Pt anonimul de la 00:21:

Ce limbaj? Spune-mi si mie un cuvant sau o expresie deranjanta in limbajul folosit de el! Si dupa ce iti dai de cateva ori cu DEX-ul in cap, analizeaza limbajul si tonul "membrului". Rusine tie si celor care se lasa manipulati de o fetitza (sau niste fetitze) penibila si plangacioasa! Nu m-ar mira sa aflu ca unii de pe aici o cunosc mult mai indeaproape pe domshoara decat lasa sa se vada.

Vai de voi cu blogu vostru!

Anonim spunea...

hahahah OSTL peste toti !!! baaaaa prietenie , colegialitate , ajutor , incredere , sustinere , rezultate , seriozitate , implicare ..... k-n OSTL nu exista in jegu asta de complex al vostru !! X esti praf fratiutz... mi rusine ca traim ...existam sub aceasi nationalitate buey fomila !! Gay ?? cine`i gay ba prafule ?? :)))) prea multa....mult prea multa atentie acordam unor plictisiti din spatele acestui blog si mai si apar niste pushcati d`astia gen X sa mai uite de foame scriind pe blogu asta!! Hai La Revedere cu copilariile astea !!

Anonim spunea...

Deci da, esti GAY!

Anonim spunea...

oricum e super tare felul in care cearta ei in interiorul ligii. nu stiu care is mai sefi si mai organizatori. asta ca sa vedem cat de acerba este lupta pentru ciolanul ligii.

apoi ne demonstreaza ca pot scrie 10 post-uri pe un blog, pe limba mircului si haifaivului. si in final se supara ca vedem si noi parti din discutiile lor de pe ostl_info, de parca ar fi cine stie ce secret adevarata lor fata.

felicitari, sunteti demni de "Urmasii lu' Aditzu" :)

Anonim spunea...

salut, sunt MARIA, mica anonima..uite acum ai ajuns si tu mare vedeta din cauza unei ANONIME. citesc comentariile si imi curg lacrimile de ras cand vad ca ses isi pune toti prietenii sa comenteze. acum aflam si noi cati prieteni adevarati are ses...imi place ca stii sa injuri, poate asa ai fost invatat acasa. dar nu mai vreau sa pun gaz pe foc, iti dau pace ca nu am cu cine...

Anonim spunea...

Chiar ma intrebam cand o sa apari si tu pe aici. Iti curg lacrimile de ras pt ca nu te duce capul suficient incat sa iti dai seama ca nu a pus el pe nimeni sa comenteze. E doar o urmare logica a actiunilor tale. Nu mai pune gaz pe foc, pt ca nu ai cu ce si ajungi sa te arzi.
Du-te spala-te pe fata, da-ti doua palme si trezeste-te la realitate.

Anonim spunea...

ultras ses, k asa se intituleaza, mr vice-rege d la constructii, priveste lumea de la intaltimi naucitoare care ii dau hemoragii nazale, fapt evident in discursurile sale ilogice si anagramate. cred k becali o sa-l dea in judecata cat d curand pt k i-a furat stilul conversational. poate ceea ce a facut micutza nu e bine, dar ca membru de seama al unei organizatii nu te cobori la nivelul la care s-a coborat prea-maritul ses. vrei nu vrei reprezinti OSTL si trebuie sa te abtii de la a-ti exprima o ura absurda intr-un mod atat de vulgar si nedemn pana si pentru o fiinta umana. sunt curios cat va ma dura aceasta mica telenovela.

Anonim spunea...

Nenea Ses? Dumneata trebuia sa o iei frumusel pe dsoara Maria de manutza si sa o rezolvi si sa demonstrezi ca pana acum nu ai avut super femei degeaba :)). Tu ce ai facut mai baiete? Te-ai luat la cearta si la bataie virtuala cu saraca fata...

Deci fratzica, asta e apogeul tau in politica, cel putin cea de la ligi...ca alta sigur nu te duce capu'. Pe de alta parte, recunoaste mai fratzica ca esti GAY, nu mai nega atat! Tricou pink,colegutz finutz care te pipaie erotic pe piept...frate...nu e o rusine...asa esti tu si noi te acceptam cum esti.

:-))

Anonim spunea...

Fratzica las-o moarta! :)))
Nu ai habar de ce vorbesti.

Anonim spunea...

buey X zi`mi si mie cine esti ...nu te mai tot ascunde in spatele x`ului si zi da repede cine esti !!! k`i foarte usor sa vorbesti in stanga si`n dreapta k anonim sa nu stie lumea ce poti !! lasa frumos un comment cu datele tale sa stim si noi cu cine vorbim ..bine ? te rog eu k asa`i mai bine ;)

Anonim spunea...

iar pentru ala "mai psihopat" tre sa te anunt ca prin caracterul asta puternic si prin ambitia asta am ajuns ceea ce sunt si poti sa ma urmaresti si pe viitor sa`mi observi ascensiunea !! Problema ii k nu resusesc nicicum sa`tzi remarc ideea si decizia de a scrie pe blogu asta dar pot sa remarc ca esti un parlit ca tot ceilalti care incearca sa atenteze la stilul meu sau sa dramatizeze mai mult decat ii cazu aceasta situatie mult prea minora pentru adevaratele probleme ale voastre :)))

Anonim spunea...

Domne Ses, hai sa-ti spun cine sunt, ca vad ca ma intrebi.

Sunt persoana care ori de cate ori o sa o intalniesti in orice context, are sa-ti arate care ca nu ai obraz, 7 ani de acasa, ori pur si simplu, ca esti prost. (sau toate la un loc)

De ce nu conteaza numele meu? Pentru ca eu nu sunt reprezentant al studentilor, nu vreau sa fiu. Sunt o persoana reprezentata de asa zisi reprezentanti, precum esti tu si am dreptul sa te calc in picioare daca nu te comporti moral.

Eu stiu unde sa te gasesc, pot veni sa-ti mut falca; dar nu ar fi moral si mai ales nu m-as cobora la nivelel tau. Intelegi?

Daca minimul asta nu-l intelegi, taci dracu, nu te mai manifesta si retrage-te de la liga, nu ma mai reprezenta.

Si apropo, daca tu esti GAY, nu inseamna ca toti suntem, aici e o exceptie.

PS:
intr-o minima comparatie de forma, pot spune ca macar eu pot sa scriu ceva coerent. ;-).

Anonim spunea...

Hai sa iti zic eu cine esti, draga X. Esti un nimeni care nu poate sa faca NIMIC. Evident NU contezi in nici un context. Incep sa cred ca esti si GAY... :-|

Anonim spunea...

Deja ma obiseste dialogul asta din care nu intelegi nimic. Iti doresc spor si bafta la scoala, ca acolo ai nevoie; in rest...ma refer la liga...lasteeee lasateee!!

Anonim spunea...

Nici nu observi ca discuti cu mai multe persoane :)))) Lasa-neeee!!! Lasa-neee!!!

Anonim spunea...

"iar pentru ala "mai psihopat" tre sa te anunt ca prin caracterul asta puternic si prin ambitia asta am ajuns ceea ce sunt si poti sa ma urmaresti si pe viitor sa`mi observi ascensiunea !!" o nelamurire am si eu: CARE CARACTER? din cate am observat cu totii esti lipsit cu desavarsire de asa ceva :)). a, si legat de ascensiunea ta , ai grija nu dai cu capul de pragul de sus, de la atata inaltare. promit ca o sa-ti urmaresc extraordinara ascensiune: zboara puiule! zboara! =))

Anonim spunea...

Adica tu, X, maria si vaidevoiromanii, care probabil va si cunoasteti. Vorbiti si voi sa va aflati in treaba. Oricat dati voi din gura pe aici, dati degeaba. Cine stie ceva din ce se intampla sau s-a intamplat in OSTL, stie ce fel de persoana e SeS, ce a facut pt liga si ca ARE CARACTER, spre deosebire de voi. Dar cu penibili ca voi nu merita sa se discute. Sunteti niste frustrati dornici de scandal. Atat!
De data asta nu v-ati ales bine liga si persoana de care sa va legati! Continuati asa si blog-ul asta isi va pierde orice urma de credibilitate. Dar in lumea voastra ingusta, totul e relativ, iar voi sunteti niste eroi ai studentimii, nu?

vaidenoiromanii spunea...

Eu, maria, X, Dorin si toata sleahta, iesim in fiecare seara la suc si punem tara la cale :D Probabil asta ai vrut sa auzi =)) Esti multumit? :))

Oricum, e de bine. Se pare ca nu mai suntem una si aceeasi persoana :)

Anonim spunea...

Nu ca pe Dorin il stiu :P

Anonim spunea...

vaidenoiromanii... cand mai iesim la un suc cheama-ma si pe mine :))

Anonim spunea...

gashka de ce nu ne-am face si noi o organizatie studenteasca. daca lingile nu sunt in stare sa ne reprezinte, mai bine sa ne reprezentam singuri.

Anonim spunea...

=))))))))))))) baaa fomistilor am ajuns si eu sa vad ce pierd de pe jegu asa de blog !! :)) Vorbiti aici de 3 zile ce disperatii si eu numa acuma ajung sa aflu !! X tu sigur mie mi`ai raspuns acolo ?? ba am promis k nu mai scriu pe blogu asta dah cand vad eroi d`astia de care m`am scarbit de atatia ani ... toata lumea o dat de tastaturi si cand il roade stomacu mai uita si ei de foame scriind poe bloguri d`astea mondene !! ala mai psihopat in fiecare mesaj repeta aceleasi propozitii numa altfel formulate sperand sa para intelectual si sa mai iasa ji el la lumina .. vaidenoiromanii ii tata vostru , el mai apare cu o concluzie inteleapta din cand in cand iar x`ule ti`ai introdus in vocabular un cuvant cu care te cam mandresti dah pe care ori nu`l intelegi ori nu stii sa`l asociezi persoanelor potrivite !!Fratiutz sunt tot felu de variante de a te informa si de a-ti satiface anumite curiozitati ...dar mai ales de a intelege ca esti cel mai penibil "scriitor" de poe aici !Am cam trecut demult de etapa asta a tineretii in care mai scriam si eu in stanga si`n dreapta sa nu ma uite lumea :))) hai ca acuma chiar m`am saturat de voi si de blogu asta !!!

Anonim spunea...

Eu unul deja am inteles ce e evident. Sergiu Ses e un penibil. Multumim de demonstratie! :-)