vineri, 12 decembrie 2008

Software GRATIS Pentru Studenti

Pentru a avea acces la software gratis oferit de Microsoft trebuie sa urmati urmatorii pasi:

1. Va inregistrati cu datele personale AICI.

2. In câteva zile (maxim 7 zile) vei primi un e-mail cu username-ul şi parola cu care poţi să folosiţi sistemul MSDN AA. ATENŢIE: e-mailul poate să ajungă în Junk Mail. Verifică în această perioadă şi aceste mesaje.

3. Pagina unde o sa va logati cu acest cont primit este AICI.


***In cazul in care intampinati probleme sau aveti intrebari suplimentare legate de accesul la software-ul gratuit oferit de Microsoft, aveti la dispozitie adresa de e-mail: raluca.grosan@ms.upt.ro

LATER EDIT: Multumim lui Andrei pentru pontul legat de Soft-ul gratuit de la ADOBE:
1. Downloadati un Trial Gratuit al programului Flex Builder PRO de AICI.
2. Va inregistrati cu datele vostre AICI.
3. Primiti un SERIAL pe care il introduceti in programul trial instalat.

8 comentarii:

Andrei spunea...

Avem si de la Adobe: Adobe Flex Builer licenta gratita pentru studenti.
detalii aici

Andrei spunea...

Adobe Flex Builder ... scuze

Martha spunea...

Pentru Comunicare si Limbi Straine nu-i valabil, nu?

Zergu spunea...

Sau ați putea să folosiți echivalente de le GNU/Linux. Recomand Ubuntu și Debian.

Anonim spunea...

mda, am facut o cere acu vreo 4 saptamani, dupa o saptamana nu am primit confirmarea si am trimis un mail la mailul care l-ai pus in caz de genu... inca mai "astept" mailu :))) ba dar nu asa mult software gratis ca nu pot sa il duc

Anonim spunea...

Cred ca mai bine de 1 saptamana tot astept la "confirmarea parolei" dar si la raspunsul de la adresa mentionata in caz de "probleme".
S-a intamplat ceva cu softul? Sau intr-un final o sa il primim?

incredibil spunea...

Eu am gasit un site nou http://www.legalo.eu/ro unde au software de la Microsoft si Adobe la preturi incredibile pentru studenti.

Anonim spunea...

dar de ce nu mai merge sa crezi cont?