marți, 16 decembrie 2008

Raspuns La Problema Cu Trotuarul

Am ridicat problema trotuarului pe care multi studenti merg spre Corpul Electro al UPT. Am chemat atunci la atitudine, am crezut ca poate fi o cale prin care sa ne strigam disperarea scriind problema pe adresa primariei Timisoara.
Iata raspunsul:

Buna ziua Stimate Domn,

In cursul anului 2008 s-au executat lucrari de reparatii la carosabil si amenajari trotuare in
zona Complexului Studentesc. In cursul anului 2009, lucrarile de reparatii ale trotuarelor vor fi continuate in functie de disponibilitatile financiare avand in vedere si trotuarul de pe B-dul Parvan din fata Facultatii de Vest.

Intocmit: Consilier Secula Ofelia


***Ca sa oferim o traducere cuvintelor de mai sus: "Marș de aici studentilor ca nu sunteti o prioritate pentru noi. Daca avem chef o sa facem, daca nu o sa avem chef si interese nu o sa facem."
Dupa cum vedem, putem obtine si singuri astfel de raspunsuri, nu este nevoie sa se duca Bodin, Catana si altii asemeni lor sa pupe in fund la Primarie sub pretextul reprezentarii noastre.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Touché!

daimon spunea...

daca sunt destul de multe cereri, e posibil.

eu ma bucur ca ati reusit sa strangeti, asa, doar din online, oameni care sa fie de acord sa actioneze - chiar daca actiunea a fost o simpla cerere catre Primarie..

Anonim spunea...

Limitatii de "consilieri" vorbesc despre "Facultatea de Vest"... situata pe b-dul Parvan.
Nepriceputii nu stiu ca aceea este UNIVERSITATEA de Vest, infiintata prin decret regal in 30 decembrie 1944.
Nu putem avea pretentii din partea celor din ligi, daca niste functionari publici platiti cu banii nostri se dovedesc ca n-au dat pe la scoala.

Anonim spunea...

Limitatii de "consilieri" vorbesc despre "Facultatea de Vest"... situata pe b-dul Parvan.
Nepriceputii nu stiu ca aceea este UNIVERSITATEA de Vest, infiintata prin decret regal in 30 decembrie 1944.
Nu putem avea pretentii din partea celor din ligi, daca niste functionari publici platiti cu banii nostri se dovedesc ca n-au dat pe la scoala.

Anonim spunea...

Mda...acelasi raspuns l-am primit si eu de la primarie..vedem la anu daca mai facem acrobatii sau nu pana la faculta

Anonim spunea...

Ba fratilor, adresati-va lui Robu ca eu nu stiu problema de care sa fi fost sesizat si sa n-o rezolve. Pe bune!

Anonim spunea...

OK, am auzit ca Robu e brici dar ne primeste in audienta pe noi de la Vest?