duminică, 23 martie 2008

Cine Face Jocurile?

" Ca membru al uneia dintre ligile studentesti din UPT, tin sa va spun ca si noi am avut parte de aceeasi dezinformare ca si voi. Noi nu am fost intrebati nimic, ci doar ni s-a spus ca trebuie sa desemnam un reprezentant in consiliul consultativ. L-am intrebat pe presedintele ligii mele daca se vor face alegeri la acea sedinta, iar el mi-a raspuns ca nici vorba!!!! Va rog frumos sa nu bagati in aceeasi oala toti membrii ligilor, pentru ca nu este corect. Majoritatea suntem studenti simpli si avem aceleasi interese ca si restul studentilor din complex. "

***Iata un punct de vedere al unui membru al altei ligi decat cea de la Mecanica. Daca nici macar celelalte ligi nu au stiut adevarul privitor la "Consiliul Consultativ", ce sa ne mai asteptam sa il stim noi?
Membrii ligilor neimplicate in jocurile de culise orchestrate de catre Florin Bodin trebuie sa IA ATITUDINE cat mai curand si cat mai puternic. Altfel, sa nu se mire ca "sunt bagati in aceeasi oala" cu astfel de personaje dubioase.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cine face jocurile? Mecanica face jocurile!!! Si atata timp cat stai cuminte in banca ta si nu comentezi, esti prietenul lor. Perfect ar fi sa mai si faci din treaba lor, ca sa aibe la sfarsit pt ce sa-si asume laudele. In momentul in care incepi sa vorbesti si stii prea multe (evident ca lor nu le convine), se lasa cu razboi... Si se ajunge si la lucruri gen grupa-mica: "Te spun la cine trebuie, eu fac pe victima si tu pici de prost". Asa sunt ei...