marți, 18 martie 2008

Punct De Vedere


" Mai eu unul m-am lamurit in legatura cu Liga de la mecanica si cu personajul numit Bodin. am fost 2 ani sef de camin intr-un camin din complex si mi s-a aplecat de la atata prostie cata poate incapea in capul lui bodin si in al altora apropiati lui.
In primul rand eu nu am fost niciodata de acord sa ma conduca un repetent care nu da nici un exemplu celorlalti studenti. Dar dupa cum se spunea si intr-un articol anterior cine este lingau la robu(nu ii scriu numele cu majuscule ca nu merita respectul meu)? Cine strange voturi de la studentii senatori cand trebuie sa castige robu? Pai trebuie sa il recompenseze si robu intr-un fel sau altul. Si atunci se ajunge in situatia de fata in care numai niste lepadaturi fac "legea" in complex. Sunt niste janghine care se aleg intre ei.
Nici in ceea ce priveste vestul nu e mai roza situatia. Acolo exista un personaj care f**e meciul de cativa ani si se crede mare mahar in complex si care e in cardasie cu prea nefericitul bodin. Impreuna au blatuit multe suprafete de teren din complex in sensul ca au dat acordul sa se construiasca(acordul din partea studentilor). Revenind din nou in partea noastra a politehnicii dupa cum spuneam mai sus situatia e sumbra. Ar fi de discutat zile intregi pe tema asta ....Ceea ce ma deranjeaza insa e lipsa de interes a studentilor atunci cand vine vb de propriile drepturi sa le zic.
De exemplu sunt doctoranzi care nu prin o garsoniera insa bodin a obtinut-o imediat deoarece tata robu e tata robu. Se chinuie doctoranzii pe un salar de kkt si stau prin camine de doi si un REPETENT de 2(DOUA)ori de la mecanica(bodin) sta in garsoniera si primeste un salar mai mare decat un doctorand. Pai asa incurajeaza robu ramanerea studentilor sa predea?
Fuck all!!!!!!!!!!!! "
*** Asteptam reactii de la voi toti, fie in comment-uri, fie la adresa de e-mail hai.lamunte@yahoo.com pentru expuneri mai ample.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa intelegem ca un angajat cu carte de munca la UPT (Universitatea Politehnica din Timisoara), adica stimabilul Bodin are pozitii de conducere in liga de la mecanica si coordoneaza Cospol?!

Asadar sefii lui de la rectorat incearca sa manipuleze ligile?! Auci!!!

Nu exista consiliu de etica, sau ceva similar la UPT ?! Penibil ....

Superiorii ierarhici ai lui Bodin ar trebui cumva atentionati ca nu e o situatie fireasca...sau pur si simplu toti sunt o apa si un pamant! Niste mizerabili toti!

Anonim spunea...

Bodin dupa multi ani a facut in sfarsit un lucru bun: a renuntat sa mai fie presedinte la liga de la mecanica. Bine.... nici actualul presedinte nu e mai breaz... Dar Bodin e student senator, dar in acelasi timp e si angajat UPT. Asta nu e conflict de interese????

Anonim spunea...

Nu e conflict de interese, mai nou asa e legea, dintre senatori tb sa fie unul si doctorand (nu stiu daca e voie la ff).Exista Comisie de etica, din care face parte si un student senator.Actualul presedinte ?Tot Bodin.Stiu mai multe, am fost in acest fenomen pana parerile mele au fost diferite de ale lui Bodin.Nu am timp acum, dar bine ca am descoperit acest blog, o sa revin

Anonim spunea...

http://www.lsfmt.ro/index.php/alumni/drd.ing.-florin-bodin.html
uite unde langa cine s-a trecut Bodin.PAi tati trebuia sa treci toti presedintii ligii de la mecanica, nu doar pe tine si restu de dinainte de 89.sau tu esti unicul?