duminică, 9 martie 2008

TRANSPARENTZA

Request to join "cospol_tm" denied
COSPOL = Conventia Organizatiilor Studentesti din Politehnica Timisoara . Cica ar apara interesele studentilor. Eu sunt student. Am vrut sa intru ca student normal pe groupul acestei organizatii sa vad ce se intampla,pentru ca ar trebui sa gasesc acolo informatii ce ma privesc. Am primit ceea ce se poate vedea si mai sus "request to join denied".

Request to join "caminele_upt" denied

CAMINELE UPT = Caminele unde stam noi,studentii. Am vrut sa intru ca student normal pe groupul cu acest nume sa vad ce se intampla acolo,ce se face cum se face. Am primit dupa cum vedeti mai sus "request to join denied".


*** Morala? Daca nu faci parte din grupul restrans al celor care au monopolizat tot ceea ce inseamna ideea de reprezentare studenteasca, nu ai acces la absolut nimic. Ca student care vrea doar sa se informeze asupra a ceea ce se intampla esti tratat cu un dispret total. Exista si o lege a dreptului la informatii de interes public. In orice institutie ai acces la ceea ce se intampla,la deciziile luate sau care se vor lua.
Fie COSPOL si CAMINELE UPT sunt entitati private si apartin unor insi(culmea,studenti ca si noi), iar noi nu avem ce sa ne bagam in treaba lor; fie lucrurile trebuie sa fie aduse la normalitate.
De ce nimeni nu spune nimic? Pentru ca cei din interior au tot interesul sa nu spuna,iar cei din exterior nu au ce spune pentru ca nu stiu ce se intampla in interior.

7 comentarii:

Anonim spunea...

e ceva incredibil!nu vad de ce nu am avea cu totii acces pe grupurile respective.

Anonim spunea...

:)) Da' de ce nu am avea acces la toate grupurile ... vreau sa stiu ce discuta presedinele' cu PD-Lu pe grupuri .. ce dracu!

VREau acces pESTE TOT

Anonim spunea...

Ceea ce se intampla pe acel blog, se numeste comunism. Democratia iti impune existenta "dreptului la replica". Insa pe unii ii doare'n COT!

Nu cred ca trebuie sa reamintesc ca faptul ca noi nu avem acces pe acele grupuri se numeste tot comunism. Iar faptul ca pe www.liga.mec.upt.ro s'au cenzurat si sters post'uri intregi, cu toate ca se puteau cenzura doar cuvintele indecente, se numeste tot comunism.

Voi ati luat ceva masuri impotriva domnului Mihai Catana?? Daca nu ati luat atunci nu tot comunisti va numiti.

Anonim spunea...

LE: Daca nu ati luat atunci nu tot comunisti va numiti?!!?!?

Anonim spunea...

cred ca se evita sa se accepte membri in grup pentru a evita spamul. daca iei legatura cu cel ce se ocupa de grup cel mai sigur o sa accepte

Anonim spunea...

OK. Se poate evita SPAM'ul chiar daca sunt foarte multi membri in grup. Kick, pur si simplu, la prima abatere. E complicat rau? Se poate simplifica si mai mult: se creeaza forumuri care sa inlocuiasca acele grupuri.

Eu, ca simplu student, nici macar nu am auzit de acele grupuri. In schimb afise cu tot felul de evenimente sunt peste tot (daca zic "Bobociade" si "ZTS'uri" o sa fiu luat de "revoltat" si "razvratit").

PS: ...mai nou nu mai pot posta pe blog'ul wwww.liga.mec.upt.ro/blog. Sau post'urile mele au nevoie de putina moderare inainte...cine stie. Pe vremea cizmarului ti se citea orice scrisoare ce o trimiteai pe dincolo.

Anonim spunea...

O sa vedeti in curand de ce nu poate intra oricine pe "cospol_tm".