miercuri, 17 septembrie 2008

Aplaudacii De Ocazie

Am atins acum ceva vreme un subiect (se pare) delicat, cel al candidaturii Domnului Robu la senatul Romaniei. De ce am facut-o? Este vacanta, nefiind in Complex nu suntem la curent cu ceea ce se mai intampla acolo, asadar am incercat sa ne indreptam atentia si spre niste aspecte pe care in mod normal nu le-am fi remarcat.
Articolul in care semnalam candidatura NU se vroia primul dintr-un lung sir, ci l-am scris in scop informativ si in nici un caz cu gandul de a incepe o "campanie" anti-Robu. Nu avem nimic cu el, ba putem spune ca prin compromisurile facute (cum ar fi aceasta candidatura) a realizat destule lucruri. Pana la urma, problema noastra nu e ce mananca Rectorul dimineata, la pranz si seara; este liber sa ia ce decizie doreste cu privire la viitorul dumnealui.
Trecand peste cele de mai sus am fost dezgustati de corul (format din 2 - 3 indivizi) de aplaudaci care s-au simtit datori sa faca din tantar armasar si sa dea replici unor acuze care nu au existat. Ce au realizat prin comportamentul lor? Au provocat niste reactii care cu siguranta l-au incomodat pe stimabilul Robu. Aplaudacii (cunoscuti si ca lingai) au avut grija sa creeze o asemenea situatie in care limbile lor sa aiba conotatii de colaci de salvare, cu alte cuvinte ei ar fi vrut sa lase impresia ca prin interventiile lor au incercat pe cat au putut sa salveze reputatia Rectorului de atacurile marsave ale unor netrebnici.
Nu il cunoastem personal pe Domnul Robu, cum probabil majoritatea studentilor nu il cunosc, insa il sfatuim sa analizeze bine ce oameni isi ia pe langa domnia sa, pentru ca vorba "spune-mi cu cine te insotesti ca sa iti spun cine esti" functioneaza in constiinta majoritatii. Daca esti inconjurat de lingai si prefacuti, de persoane fara coloana vertebrala gata oricand sa spuna orice doar pentru a fi pe placul "cui trebuie", atunci e greu sa te astepti ca imaginea ta sa fie una de "om cu principii".
In cazul Bodin am vazut cu totii cum a vandut reprezentarea studenteasca in schimbul unui loc caldut ca angajat la Rectorat. Din pacate pentru Domnul Robu (in cazul in care nu isi doreste chiar dansul asta) aducerea langa el a unor astfel de "caractere" arata tuturor ca ii place sa fie ridicat in slavi si mai ales are grija sa si recompenseze acest lucru. Probabil acesta este motivul pentru care si alte personaje de la conducerea unor Ligi (care au contribuit cu limbi unde trebuie) s-au aratat interesate de obtinerea unui post sub umbrela UPT si probabil in viitor il vor si obtine.
***Acestea sunt realitatile pe cat de mizerabile, pe atat de evidente si adevarate. Persoane inadaptate social devenite peste noapte reprezentati ai studentilor, care incearca sa profite cu ceva din aceasta conjunctura. Intelectuali respectabili ademeniti in mrejele politicii pentru a face jocurile unora si a le oferi puterea. Conducatori ai tarii jegosi si fara scrupule care se joaca cu banul public dupa propriile interese si decid astfel cine este "mare manager" si cine este un prost manager si trebuie sa fie schimbat cu altcineva (daca se poate din cercul lor).
OFFTOPIC: Ca sa avem un peisaj mai mare ar fi interesant sa vedem in cate locuri noul an scolar a adus cu sine si noi directori de scoli. De ce? Pentru ca cei vechi nu erau de la PNL si acum inainte de alegeri se simte nevoia recompensarii activistilor cu cate un post ici colo. Lingaii din ligi ar trebui sa se bucure, poate o sa rasara soarele si pe strada lor prin recompensarea activismului zelos de care au dat dovada.

15 comentarii:

Anonim spunea...

da Serban nu avea vre-un cuvant de spus in angajarea lui Bodin???
Se stie ca Bodin e un bun manipulator, deci miscarea e binevenita...

Anonim spunea...

"aplaudaci care s-au simtit datori sa faca din tantar armasar si sa dea replici unor acuze care nu au existat. Ce au realizat prin comportamentul lor? Au provocat niste reactii care cu siguranta l-au incomodat pe stimabilul Robu. "

FELICITARI! Ai descoperit metoda cheie a celor din li[n]gi prin care au acces la Conducerea Politehnicii.

Bravo!

Anonim spunea...

Mai bine mai fa o greva a foamei decat sa tii un blog cenzurat. Sau si mai bine ar fi sa mergi la psihiatru pt. ca e clar ca esti nebun. Daca nu ridici cenzura pana maine dimineata vei vedea rapid de tot ce forta nebanuita de tine au ligile din UPT! N-avem nevoie de asa profesori. La ospiciu cu tine psihopatule!

Anonim spunea...

Ni s-a parut simpatic acest ultimul comentariu si am crezut ca e corect sa il impartasim si cu restul cititorilor.
"Cenzura" nu este ridicata si nu va fi ridicata pana nu te potolesti, individule din liga intrat in sevraj. Asteptam cu interes dovada "rapida" a fortei nebuite a ligilor, dar speram sa nu miroase prea tare.

Anonim spunea...

Nu de frica li(n)gilor trebuie ridicata cenzura ci pt. ca nu-i corecta. Lasa-i dracu' sa linga cat vor ca ai dovedit ca stii sa le-o tragi. Daca cenzurezi indepartezi pe toata lumea acest blog si n-ar fi bine!

Anonim spunea...

Si ce veti face pana maine daca "cenzura", adica paranoia de care suferi nu trece? Va strangeti in gasti si veniti peste toti studentii de la Poli sa-i bateti ?

Mie ca imi e tot mai clar ca ligile de la Poli sunt tot mai alienate atat de studenti, cat si de Universitate.

Incredibil! Oare nu ii e rusine la Dl. rector cu astfel de ligi? Nu-i crapa obrazul de rusine? Cum sa vina ligile sa bata studentii? Parca ar trebui sa-i reprezinte; nu sa-i bata! Nemernicii!

Anonim spunea...

dragii mosului...
am citit si eu acest blog si imi este evident ca nu are nimic a face cu politehnica, cu studentii, cu profesorii sau cu orice altceva legat de invatamant. Acest blog este o simpla arma politica folosita impotriva unui singur om. Cei care sunteti intradevar interesati de problemele enumerate mai sus le puteti rezolva prin implicare. Simpla postare de pareri pe net nu a ajutat niciodata si nici nu va ajuta vreodata la nimic. Va spun asta din experienta.
Personal, am avut destule deziluzii atunci cand am fost student privitor atata la conducerea Politehnicii cat si a activitatii celor care trebuiau sa ne reprezinte (a ligilor cum le denumesc unii dintre cei care posteaza aici). Mi-am dat seama ca singura posibilitate de a rezolva ceva este sa ma implic...insa atentie...ca sa te implici trebuie sa si reprezinti ceva (sa fi recunoscut ca si lider de catre colegi, sa ai rezultate foarte bune la scoala pentru a reusi sa fi un partener de discutie viabil etc.). Apoi am convins mai multi colegi de serie si chiar din camin fiindca eram constient ca fara o echipa nu as fi reusit.
Rezultatul? In 6 luni am reusit sa "penetrez" organizatia studenteasca din facultatea mea si cam in tot atata timp am fost ales de catre colegii din facultate ca si reprezentant al lor atat in consiliul facultatii cat si in senatul politehnicii.
De-a lungul celor catorva ani in care am facut parte din aceste foruri am avut parte de numeroase "lupte" si de foarte multe ori chiar am avut de suferit. Pe de alta parte insa am castigat foarte mult, in special experienta organizationala si de ce nu politica. Nu regret nimic din ceea ce am facut ba dimpotriva consider ca a fost un element esential in formarea mea.
Fiindca se tot vorbeste despre "subiectul" Robu, pe vremea aceea era prorector, unul dintre domeniile de care se ocupa fiind activitatea studenteasca. Ce pot sa va spun despre el e ca este un tip deosebit de corect si cu o foarte mare putere de munca si o foarte buna capacitate de analiza si sinteza. Am lucrat impreuna pe regulamente, ne-am si certat dar uitandu-ma in urma il apreciez foarte mult pentru consecventa lui.
Ca sa concluzionez...in momentul de fata sunt director intr-o multinationala si nu am nici un fel de legatura cu Politehnica.
Am considerat necesar sa fac aceste precizari fiindca este incorect sa arunci cu noroi intr-un om care a luat hotararea sa se implice (fie si politica domeniul in care s-a luat hotararea).
Eu sunt fericit ca Robu a decis sa candideze in politica fiindca il consider reprezentativ pentru Timisoara si va spun sincer ca si in cazul in care ar fi candidat din partea PSD tot l-as vota.
Respecte.

Anonim spunea...

Un forum cu cenzura este un non-sens. Eu zic sa revii la discutiile libere ca suna ca dracu sa nu fie asa.

Anonim spunea...

Cel de al doilea comentariu din thread e intr-adevar hilar si incredibil.

Chiar daca am presupune ca acest bLog e intretinut de catre un cadru didactic, ceea ce sincer nu cred ca e cazul, CUM DUMNEZEU CINEVA DIN LIGI, PROBABIL CEA DE LA MECANICA, POATE SA SE ADRESEZE ASTFEL UNUI CADRU DIDACTIC?

Cum e posibil ca un student, si mai ales unul reprezentativ sa se adreseze unui (prezumtiv) cadru didactic cu astfel de injurii?

SE PARE CA IN SFARSIT CEI DIN LIGI ISI ARATA ADEVARATA FATA, iar parerea mea e ca Bodin e responsabil.

Ar trebui sa trimiteti Dl. rector dovezile pentru a demonsta ce e cu ligile astea.

Eu unul sunt satul de nemernicii astia ordinari din ligi si AFIRM ca nu imi e deloc neclar, chiar imi e FOARTE CLAR de ce studentii ce isi sustin parerea pe bLog o fac ANONIM.

Pentru ca Ligile si mai ales cea de la mecanica si a fostilor sai activisti (Bodin, Craciun, Catana) actioneaza ca si un organism opresiv, comparabil; insa la alte dimensiuni cu SECURITATEA de dinainte de '89. Toarna, informeaza, trimit batausi la unii ce li se opun; , , , etc.

Cred ca ceva nu e in ordine cu ligile (de la mecanica?) si trebuie facut ceva.

Chiar asa sa duca o Universitare cu traditie in derizoriu?

Cadrele didactice de la UPT ce parere au?

Anonim spunea...

anonimule... tu crezi ca cel care a infiintat blogul e singur? hai sa vedem ce pot ligile astea de tot cacatu`. NU SUNTETI IN STARE DE NIMIC MA, nu dau pe voi nici o ceapa degerata.


asta e diferenta intre noi si voi astia din lingi.

Anonim spunea...

Studentul Mefisto de la ETC este rugat sa se prezinte astazi la ora 20 la serviciul social.

Anonim spunea...

Total de acord cu cel ce e director intr-o multinationala. Robu e un tip deosebit cum eu n-am mai intalnit desi am terminat faculta de 11 ani si am cunoscut multi romani si straini intre timp. Va dau exemplu cum e in familia mea: parintii sunt amandoi psd-isti (asta e!), iar sora-mea si cu mine suntem pdl-isti dar toti 4 il vom vota fara dubii pe Robu considerandu-l incomparabil cu ceilalti candidati.

Anonim spunea...

Intr-adevar cei din ligi au mai evoluat de la postarea a 3 comentarii in 5 minute. Acum isi inventeaza personalitati: presedinti de multinationala sau alte inchipuiri. Din pacate va tradeaza stilul si de asta nu puteti scapa.

E amuzant cum ati intrat in panica aceasta, cum va manifestati ca ultimii borfasi de la coltul strazii. Oare de ce? Nu aveti altceva mai bun de facut decat sa cititi ce spune "un profesor psihopat" pe internet? Astfel singuri recunoasteti ca sunteti mai jos decat atat. Cititorii Blogului vad cum va comportati si va asigur ca nu faceti deloc cinste nici Politehnicii, nici Ligilor Studentesti, nici Domnului Robu pe care va simtiti datori sa il "aparati" cu speranta obtinerii unui post la Rectorat.

Anonim spunea...

Salutare! E a doua oara cand cineva simte nevoia sa aminteasca in treacat de mine prin comentariile de aici. Daca tot ai scris ce ai scris mai anonimule draga...de ce nu ai dat si mai multe detalii? Cum ar fi numele tau, cine ma roaga, cine ma invita, pentru ce sunt invitat... :) Vad ca tu stii cine sunt...spune'mi te rog si tu cine esti... E cam trist ce se intampla pe aici adik un fel bal mascat in care toti isi permit sa spuna orice le taie prin cap pentru ca nimeni nu le cere si o minima explicatie. Eu trag sperante ca cine se mai impiedica de numele (nickul) meu sa nu o mai faca undercover pentru ca nu are de ce...sper :)
Sanatate si numa' bine...

Anonim spunea...

intr-un fel domnul rob are dreptate camine sunt renovate dar nu toate, sa se uite cineva si la caminul 4 c ca arata ca draq, este extrem de diferit de 21 c, avem pereti aproape daramati niste paturi de taoata jena si pe jos este un linoleu rupt aproape in totalitate iar de bucatarie nici nu mai vine vorba, si stam si cate 6 in camere de 4.