joi, 18 septembrie 2008

Iata Spectacolul Reprezentantilor Nostri

Pentru ca ultimul articol a suscitat un deosebit interes din partea unora din ligi si au simtit nevoia sa comenteze cu spor am crezut necesara publicarea lor intr-un articol special. Aici se vor regasi toate mizeriile vomitate de catre activistii din ligi, care sunt mai nou si inregimentati politic dupa reactiile pe care le au. Iata manifestarile unor studenti care ar trebui sa reprezinte alti studenti:

1. "Acest blog apartine unui profesor. El a fost creat pt. a face politica unui partid. Profesorul proprietar de blog este cel ce lanseaza temele si apoi apare ca "comentator" sub diverse nume. Suntem prea destepti sa va mearga cu noi domn' profesor. Daca va dati tare propuneti-ne o tema si haideti in fata noastra in 150 sau unde vreti sa facem o dezbatere. Noi venim cati vreti: doar conducerea ligii sau conducerea + cati vreti.
Degeaba va consumati energiile impotriva d-lui Robu ca oricum si cei ce tin cu psd si pdl voteaza multi cu el nu cu candidatii penibili ai acestor partide."

2. "Mai bine mai fa o greva a foamei decat sa tii un blog cenzurat. Sau si mai bine ar fi sa mergi la psihiatru pt. ca e clar ca esti nebun. Daca nu ridici cenzura pana maine dimineata vei vedea rapid de tot ce forta nebanuita de tine au ligile din UPT! N-avem nevoie de asa profesori. La ospiciu cu tine psihopatule!"

3. "Te somez inca o data: ridica urgent cenzura, nenorocitule, nu te pune cu noi! Psihopatule, ce-ntelegi tu din democratie?"

4. "Pt. proprietarul blogului:
Ca sa ne convingi ca nu esti psihopat asteptam sa postezi adeverinta medicala sau certificatul eliberat de un psihiatru ca dupa lege esti obligat sa ai asa ceva ca sa poti fi cadru didactic."

5. "Hei psihopatule afiseaza c-am zis ca esti psihopat."

6. "m-am convins ca individul care se intituleaza complextm are probleme grave la mansarda. Din pacate pentru domnia lui robu nu-i poate rezolva problema pentru simplul fapt ca robu nu e specializat. eu ii sugerez individului sa se adreseze unui serviciu specializat subordonat ministerului sanatatii."

7. "unul dintre cele mai josnice si jalnice blogguri pe care le-am vizitat vreodata.
... mai ales ca postarea este cenzurata:))
As califica acest blog ca fiind unul paradoxal datorita cenzurii iar pe proprietar un simplu bizon.
toate articolele se refera la un singur personaj lucru ce demonstreaza faptul ca proprietarul are un interes anume." (RASPUNS: Mai cauta prin articolele de pe acest Blog si vei descoperi mai multe personaje care se viseaza personalitati)

8. "Mai nenorociti calomniatori bolnavi psihic. Cum credeti voi ca avem noi puterea sa manipulam pe toata lumea: ziaristi, studenti din alte centre din tara, studenti straini etc. Nu va dati seama c-ar trebui sa mergeti urgent la psihiatru (de fapt nu sunteti mai multi ci unul singur, profesorul psihopat). Ma rog voi n-aveti cum sa va dati seama dar parintii, sotia sau ce-oti mai avea apropiati (poate copii?) nici ei nu-si dau seama?
1.CAMINELE UPT SUNT CELE MAI BUNE DIN TARA.
2.UPT A AVUT CEL MAI PERFORMANT INTERNET DIN TARA FACUT DE DL. ROBU CAND A AJUNS PRIMA DATA RECTOR IAR ACUM O ACHIZITIE URIASA DE UP-GRADE A FOST DEJA FACUTA SI URMEAZA IN CURAND SA FIE PUSA IN FUNCTIUNE.
3.MOBILIERUL ESTE NOU APROAPE PESTE TOT IN CELE 14 CAMINE
4.FIECARE CAMERA ARE FRIGIDER (IN ZIAR NICI N-AU REDAT COMPLET CE CONDITII AVEM NOI IN CAMINELE UPT)

SI TOTUL SE DATOREAZA LUI ROBU.

PUBLICA SI ASTA DACA ESTI IN STARE. PUN PARIU CA NU ESTI!"

9. "eu zic ca sunteti niste neghiobi pesedisti care nu au nici o legatura cu viata universitara. Ma intreb cati dintre voi stiu cum aratau caminele in urma cu peste 5 ani? De fapt si daca ati cunoaste lucrul asta voi tot ati mirosi a kko fiindca cel mai probabil sunteti platiti sa scrieti mizeriile astea." (RASPUNS: Tu presupui ca noi suntem platiti. Noi stim cu siguranta ca fosti reprezentanti ai studentilor iau bani oficial de la UPT. Asta cum ti se pare?)

10. "Din cate vad eu numarul celor care sunt pro-Robu e cu mult mai mare decat numarul "celui" care scrie articolele si apoi si le comenteaza singur :))
Apropo de situatia asta exista un banc: atunci cand vorbesti cu Dumnezeu se numeste rugaciune; atunci cand Dumnezeu vorbeste cu tine se numeste schizofrenie." (RASPUNS: Cand razi de unul singur la prostiile pe care tot tu le debitezi cum se numeste?)
11. "Eram convins ca n-ai taria sa faci cunoscute si punctele de vedere ale altora. Esti cea mai scarboasa jigodie din cate s-au nascut pe pamant. Mai lepadatura ar trebui sa stii ca toti cei ca tine au platit intr-un fel sau altul intotdeauna mai devreme sau mai tarziu. " (RASPUNS: Ai dreptate. Si pe vremea comunistilor cei care se exprimau liber erau persecutati. Iti multumim pentru gandurile motivante, tovarase.)

12. "Ce candidati propuneti voi psd-isti sau pdl-isti nenorociti, aveti altii decat cei cu care tot defilati de 18 ani incoace? Dl. Robu va fi votat de o multime de lume indiferent de simpatiile pt. un partid sau altul pt. ca el e singurul care intr-adevar E ALTCEVA si asta va face sa turbati. Si stiti si voi prea bine ca-i asa, chiar psihopati fiind, cum considera mai multa lume nu numai eu, de asta nici nu publicati comentarii ca acesta."

13. "
Bleahhh...Ar trebui sa-i dai numele de blogul lui psd fiindca numai ei mai practica cenzura asa cum o practici tu. Cu alte cuvinte...acesta nu este un blog ci o mizerie." (RASPUNS: Care este cenzura? Exista acest articol special pentru voi si pentru ceea ce debitati)

14. "Tot n-am inteles cine sunt contracandidatii lui Robu sau nici pana acum n-au curajul nici un psd-ist si nici un pdl-ist sa-l infrunte. Pe jeguri de blog ca acesta e mult mai simplu, ai? Jigodiilor!" (RASPUNS: La ce tampenii spui este de mirare ca folosesti cratimele si semnele de punctuatie corect. Pana acum credeam ca astfel de prostii pot fi spuse numai de catre un analfabet, dar se pare ca ne-am inselat)

15. "Acu te legi de ANOSR psihopatule (profesore psihopat, ca mi-a placut cum a zis-o unu)? De ce, pt. ca nu vrea sa faca greva cum v-ar conveni voua psd-istilor si pdl-istilor? Mars dracu' de neghiobi!"

16. "Ba cretinilor ce va tot legati de Robu. De ce nu spuneti ca Robu a hotarat sa fim cazati pe gratis in perioada 25-30 septembrie (adica 6 zile!) ceea ce inseamna pt. cei veniti mai devreme un ban neneglijabil in plus in buzunar." (RASPUNS: Campanie electorala. Dovada? In NICI UN ALT AN nu s-a mai intamplat asa ceva. De ce doar acum? De ce nu si anul trecut?)

17. "Sunteti un grup de 2-3 max. 5 persoane printre care si un profesor, psihopati toti cu el in frunte si aflati in slujba unui partid. E clar ca buna ziua." (RASPUNS: Ne bucuram ca ati ajuns pana la urma la o concluzie care va multumeste. Noi o sa continuam sa va dezvaluim faptele, iar voi veti continua sa va claditi viitorul asa cum credeti ca e mai bine pentru voi, din pacate nu si pentru studenti.)

18. "Mai tu crapi de ciuda si de frustrare ca nu te-ai putut afirma in liga si vorba aceea: Daca nu poti sa urci atunci macar sa spurci." (RASPUNS: Bineinteles. Cine nu ar vrea sa fie un lingau si sa parvina prin faptul ca vinde reprezentarea studenteasca in favoarea binelui personal?)

19. "da-mi voie sa ma repet...cred k singurul kre mimeaza din toata chestia asta esti tu!!!cu ce?foarte simplu...mimezi k esti sanatos(la cap)!!!-din pacate....oricum astept raspuns..dja incepe sa imi placa..vreau sa vad pana unde poti sa ajungi...poate te arunci pe geam(dak esti emo)..si dak nu esti ai putea sa te arunci!!!
P.S:ai grija sa nu faci mizerie(dak te arunci!!!)
esti penibil!!!! =))))" (RASPUNS: No Comment. Prostie in stare pura.)

20. "bah cretin cu pene ce esti...ziua de vineri(libera pt studentii din afara timisoarei) si biletele pt tren cine crezi k ti le-a obtinut?Mos Craciun???...sincer nu m-ar mira sa crezi lucru asta...la kt de prost esti!!!!" (RASPUNS: Daca biletele sunt gratuite pentru ca asa au vrut ligile, studentii de ce nu pot vota unde au vizele de flotant? Pana la urma e vorba de puterea de convingere a ligilor sau de cum au chef Parlamentarii? Daca s-a dat o asa zisa zi libera pentru vot, de ce nu se maresc si bursele fara sa se micsoreze numarul lor? Pana la urma e vorba de vointa ligilor sau de cum are chef Conducerea UPT?)

***Un spectacol jalnic fara sa mai aiba nevoie de alte comentarii.
Reamintim faptul ca acesta este un Blog privat, care prin bunavointa autorilor sai este deschis vizitatorilor. Tinem sa precisam totodata ca acest Blog este INTERZIS spre citire sau vizitare personajelor din Ligi sau cu legaturi cu acestea. Numele Blogului este format din cuvinte care pana acum nu sunt marci inregistrate de catre nimeni, asadar pot fi folosite fara nici o opreliste de catre oricine in orice context. Nu fortam pe nimeni sa citeasca ceea ce se scrie aici, nu asteptam de la nimeni sa ne impartaseasca opiniile, scriem liber ceea ce dorim intr-un cadru liber fara sa invadam spatiul privat al nimanui.
Cel mai important aspect este acela ca nu avem nimic de castigat de pe urma acestui Blog, ceea ce ar trebui sa spuna multe despre diferenta dintre noi si cei despre care scriem.

19 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred ca e o tampenie sa afirmi ca proprietarul blogului e un profesor nebun, nu e profesor e doar nebun. Nebun care face jocul unui partid penibil ajuns la disperare ca n-are contracandidati pt. domnul Robu. Ia sa te vad ai curajul sa publici acest comentariu?

Anonim spunea...

Ti-am publicat comentariul pentru ca asa am vrut noi si pentru a mai adauga un argument in favoarea ideii ca lingaii au intrat in panica si se comporta ca si cum ar fi exorcizati cand sunt pusi in fata adevarului.

Anonim spunea...

baaaa, normal ca are... ca nu e asa cum zici tu mai sus. si vezi ca suntem multi care sustinem blogul asta, ai grija pe cine faci nebun, ca poate iti tranteste vreun "nebun" una la ureche de vezi stele verzi.

astora ca tine , va pot spune: "Luati PULA!"

Anonim spunea...

Proprietarule, eu cred ca ai facut bine ca ai ridicat cenzura. Eu n-am treaba cu ligile dar vreau sa-l apar pe Robu pt. ca l-am avut profesor si acum am un frate in anul III la AC unde-am terminat si eu. Stiu de la el, mi-a aratat si poze cate a facut ca rector in facultati si in camine (in camine am si vazut pe viu de fapt). Din pacate eu si parintii nu locuim in Timisoara ca l-am vota toti. Timisorenii trebuie sa fie fraieri sa nu voteze un asemenea om ca ma-ndoiesc ca au si alti candidati valabili.

Anonim spunea...

Mie cel mai tare mi-a placut astazi secretara de la mecanica, pe nume Mihaitza...astazi a fost foarte activ. Invartea si el ceva hartii de pe-o parte pe alta impreuna cu comisia de admitere la master. Cred ca daca nu era Mihaitza acolo, nu stiu cand naiba mai confirmau atata amar de stundenti locurile la master. Inca odata Felicitari Mihaitza!!! Nu stiu ce ne-am fi facut fara tine.

Vezi sa te stergi de scortisoara pe la gura inainte sa mai postezi ceva.

Anonim spunea...

Cica s-a facut un sondaj si Robu e de departe preferatul timisorenilor motiv pt. care de la celelalte partide nu vrea nimeni sa-l contracandideze, li-i frica si sa nu ajunga de rasu curcilor cand vor fi impreuna la TV.

Anonim spunea...

Unde s-a facut sondajul acesta? In rectorat? Probabil intervievati au fost Catana si cu Bodin. Ar fi cu adevarat trist sa creada cineva in astfel de glume electorale.

Anonim spunea...

Bravo ma. Chiar esti tare daca ai publicat chestiile alea prin care cei din ligi te jignesc. Altfel spus le-ai tras-o.

Anonim spunea...

:))) deci postul asta mo amuzat de am cazut de pe scaun. ma fara suparare...da unul e r*h*t celalalt c*c*t...scuze limbajul urat....dar sper ca ati inteles ideea..

Anonim spunea...

=)) Vreau sa zic ca sunt membru al unei ligi si ma amuza foarte tare reactiile din articolul asta... Fratilor...Daca sunteti membri ai vreunei ligi, lasati-va! Astea sunt reactii de oameni cu lipsuri. Daca incercati sa demonstrati ceva, nu ati reusit decat sa va injositi si sa ne faceti pe toti de ras.

Inca ceva... Parerea mea este ca partidele politice si UPT-ul nu ar trebui sa aibe nimic in comun. Dar ce cred eu nu conteaza :)

Anonim spunea...

Campanie necampanie, mie imi convine ca platesc cu 100 lei pe luna mai putin ca anul trecut si ca 5 zile pana la 1 oct. stau in camin pe gratis. De fapt nu cred ca-i chestie de campanie ca si anul trecut inaintea primei mele vacante de iarna ca student Robu ne-a facut o surpriza scutindu-ne de taxa de camin pe luna decembrie. A fost asa sau nu? In care universitate mai stiti voi sa se intample asemenea minuni in favoarea studentilor? Niciunde pt. ca singurul rector care tine cu adevarat la studenti este Robu al nostru.
Asa ca... ciocu mic!

Anonim spunea...

Aia era din cauza ca a crescut subventia pentru camine/cantina bah desteptule. Si ne-au dat-o intr-o singura transa iar caminul a ramas la fel in restul lunilor.

Dar, desigur, si atunci ni s-a adus in atentie prin afise ca acest lucru se datoreaza managerilor din Politehnica.

Anonim spunea...

#nu am treaba cu acest blog. l-am primit si eu azi, m-am uitat fugitiv peste el si am citit acest post in intregime.

dupa ce am terminat lunga lectura vreau sa spun/sa intreb:

1. cine e profesorul la care fac referire ligile? presupun ca nu deranjeaza pe nimeni daca se posteaza numele. sunt curios cine e, nu ca ar fi sanse sa-l cunosc. rectificare, mai exact sunt curis la ce facuta preda si ce tip de materie. :)

2. in cazul in care reprezentantii ligilor nu au postat anonim, ar fi interesant sa puneti/pui si numele lor in dreptul commentului. poate aflam si liga din care sunt. :)

3. am tot auzit vorbindu-se de cenzura si nu stiu exact unde e. ca si propietar de blog pot sa fac ce vreau pe el. daca nu vreau sa dau drumu la commenturi e alegerea mea. e blogul meu si eu stetez regulile jocului. fa-ti blog si scrie ce vrei pe el. cenzura, mai exact lipsa de fair-play, apare in momentul in care accepti commenturi pro dar nu si pe cele contra. singura urma de cenzura gasita in acest articol (si blog pana acum) a fost nota de la final unde se spune ca e interzit accesul celor de la liga. internetul e pt toti si atata timp cat e ceva public nu poti sa spui cuiva sa intre sau nu.

4. se simte in acest post si un iz de politica si asta nu-mi place. unde apare si politica pute a rahat.

5. legat de reteau/internetul din complexul studentesc. merge ca pula si asa a mers de cand ma stiu (am prins ziua in care s-au facut retele intre camine si ziua in care s-a dat drumu la net). s-au platit bani multi pt sculele lu' peste si tot nimic. am fost mult timp si prin regie si acolo nu exista restrictii ca la noi si totusi zboara netul. toti descarca de pe torenti in draci si toti se joaca pe net si surprinzator pe dc nu cobori sub 10 mega (sunt peste 20 de camine) iar pe torenti esti pe la 1 mega sau peste de cele mai multe ori. cine nu crede sa-si sune ceva amic din bucuresti (regie) sa faca un test la telefon.

inca putin si am terminat :)

6. e adevarat ca s-au facut multe lucruri bune pt complex in ultimii ani si recunosc ca robu e bun gospodar, dar adevarul e undeva pe la mijloc. s-au facut atat de multe pt ca s-au primit bani de la anumite institutii din tara si strainatate, iar banii aia daca nu sunt cheltuiti pana la un anumit termen se pierd. acum sa ma scuze al de sus da' si eu daca primesc bani si mi se spune ca pot sa-i cheltuiesc doar pe x si y sau ii pierd ma pun si cheltuiesc. s-a mers si la primarie cu propune sa fie renovat tot complexul dar primaria nu l-a acceptat. presupun ca lor nu le iesea comision, banii venid de la uniune.

7. am vazut un comment care spunea ca nu au existat contra-candidati pt ca le era rusine sa nu fie facuti de ras in fata lu' robu. pai sa stiti ca robu nu e cel mai bun speaker. foloseste un limbaj destul de vechi (ca sa ma explim in stil politehnist) si greoi. mai multe detalii nu vreau sa dau. oricum nu ma intereseaza de politica.

done!

pt cei care o sa inceapa cu traditionalul "tu esti tot ala", "bah esti nebun ca nu e asa" si alte rahaturi de genu vreau sa le spun: mă-ta-i curvă. forevăr. =))

Anonim spunea...

Genial! Congrats`

Anonim spunea...

vad ca cine se simte, raspunde. chiar si la o luna dupa. hai li[n]gile!!

camelia spunea...

@Anonim: daca ai vedea modul in care se exprima Iliescu(sau oamenii lui) atunci cand unii tineri le fac publice faptele comuniste...tot cam asa te exprimi si tu. De ce oare? Injuraturile, mania, amenintarile...e acelasi stil.
Si mie chestia asta mi-a pus un MARE semn de intrebare.
cu dl Robu n-am nici o probelma...ata ca s-a ocupat doar de asptectul exterior al facultatii si EDUCATIA din Poli e yero barat.
Eu putem sa invat si in camin jegos, DAR SA INVAT CEVA !

Anonim spunea...

pentru care anonim? ca sunt cam multi pe aici :D

Anonim spunea...

IA Atitudine ... oaa ... parca imi suna cunoscut ... aaaaa, tanti Baseasca parca mai spunea de astea prin campanie :))

Anonim spunea...

mie mi se pare ca prea multi dintre studentii care ne reprezinta se lasa prea usor corupti de niste mici avantaje si pierd imaginea de perspectiva, au si ei un pic de putere si uite cum o folosesc...