sâmbătă, 6 septembrie 2008

Informatii Utile

Pentru sesiunea de restante 01.09.2008 - 14.09.2008 s-a stabilit taxa pentru cazarea in camin la 15 RON/zi. Studentilor carora li s-a perceput taxa de 35 RON/zi li se va restitui diferenta.

In data de 15.09.2008 studentii cazati pe perioada vacantei de vara in caminele 8C, 14C si 20C se vor muta (sau daca e cazul vor ramane) pe locurile unde au precazarile facute. Regimul de taxare va fi acelasi ca si in perioada verii pana in data de 25.09.2008 dupa care se va intra in regimul de taxare cunoscut valabil pe parcursul anului universitar.

Comunicatul oficial il gasiti AICI.

***Semne bune anul are. Este bine ca cineva si-a dat seama in cele din urma ca taxa de 35 RON/zi era cel putin absurda pentru conditiile din camin. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Problema este ca cei care ar trebui sa stie despre aceste lucruri (cei de la social, administratorii de camin) nu le stiu.

8 comentarii:

Anonim spunea...

ca sa vezi...
organizatiile mai fac si ceva bun...

Anonim spunea...

Ca sa vezi ca prezentam realitatea indiferent ca e pro sau contra unora. Daca de cele mai multe ori se intampla sa fie contra, asta nu mai este vina noastra.
Nu vrem sa facem rau nimanui ci doar sa informam, iar in cazul Ligilor sa le aducem pe drumul cel bun daca se poate. Putem fi cel mai mare ajutor sau cel mai aspru judecator.

Anonim spunea...

Traiasca TATA ROBU! Traiasca ligile sau cine i-o fi prezentat situatia. Voi nenorocitilor care tot criticati pe-aici, cand o sa ne comunicati ceva bun facut de voi pt. noi? Va spun eu: NEVER, pt. ca dupa cate bazaconii ati spus despre Robu, rectorul cel mai tare si cel mai apropiat de studenti din tara -da ma, asa-i si asta este si parerea tuturor studentilor din tara care l-au cunoscut- cred ca v-ar tremura vocea in fata lui si ati face pe voi de rusine, cat sunteti voi de nerusinati!

Anonim spunea...

Exact...fa-i statuie!

Plesea Iulian spunea...

complextm in locul tau as interzice comentariile "anonimilor", sau anonimului mai bine zis, pentru ca de fiecare data cand apare un comentariu proUPT e de la un necunoscut.

Anonim spunea...

Pentru cel din Li[n]ga:

Anul trecut la inceputul lu' Decembrie dau o fuga la Real si am dat peste niste DVD-R cu 8RON cake de 10. Prin 23, inainte sa plec acasa, am mai dat o fuga sa mai iau vreo 2 cutii. Stupoare...11RON cake-ul. I-am "sfintit" bine asa ca de sarbatori si am plecat. In Ianuarie mai dau o fuga pe acolo si vad ditamai afisul cu reducere la DVD-R, pret final 7RON cake-ul. Deci Real ne ofera reduceri mari dupa sarbatori ;)

Acuma...in situatia de fata eu vad doua variante. Prima varianta e ca in Poli nu stie stanga ce face dreapta, si Robu saracu' a fost prea ocupat si nu a vazut cat costa caminul. Cineva a mers si i-a prezentat situatia, au facut un calcul, si au vazut ca pe o camera de CAMIN incaseaza 1050RON/luna cu acel tarif. Si uite au adus tariful din zona penibilului in cea apropiata normalului.

Varianta a doua suna cam asa: intentionat a fost pus acel tarif ca apoi sa vina Justitiarul Robu, sa faca dreptate si sa arate lumii cat de marinimos e (vreau sa vad daca intra in campanie cu asta).

Indiferent pe care o iei de buna, tot in penibil da.

Anonim spunea...

Eu sunt un simplu student. N-am fost niciodata in liga si nici nu ma intereseaza sa fiu. L-am avut insa profesor pe Robu si o sa-l mai am si la anu'. Ei, aflati de la mine, nenorocitilor care va tot luati de el ca asa prof si om mai rar. Asta stie meserie, e cinstit si tine cu adevarat la studenti. La fiecare curs cand ii semnalam nemultumiri ale noastre da imediat telefoane si pune lucrurile la punct. Iar cum arata UPT acum fata de cum era cand am venit eu in anul I (acum urmez anul V, din pacate), nici nu se poate face comparatie. Asa ca lasati politica sau ce interese aveti voi si respectati VALOAREA!
Zic si eu ca cel de mai sus (probabil tot de la AC ca mine, ca la noi i se zice Tata Robu): Traiasca TATA ROBU!

Anonim spunea...

pentru cei din ligi: un mare falus sa va penetreze normal, anal, oral