marți, 22 aprilie 2008

Paradoxul Cartofilor

Dupa cum ati vazut cu totii Fast-Food-ul Politehnicii s-a deschis cu preturi ceva mai mici decat in alte parti. Foarte buna si laudabila treaba. Totusi, cartofii prajiti fac nota discordanta. Cu pretul de 3 RON, cartofii de la "Cantina" sunt lideri de piata in segmentul Fast-Foodurilor din Complex si nu numai. Care sa fie explicatia?

***Cu o idee de ultima ora credeam ca am gasit solutia problemei. De ce cartofii prajiti de la 3F sunt mai ieftini decat cei de la "Catina"?
Pentru ca s-a scumpit uleiul de ceva vreme, dar cei de la 3F inca nu au schimbat uleiul vechi in care prepara cartofii cu altul nou la preturile actuale. Asadar vom vedea cand se va schimba uleiul in bucataria celor de la 3F in momentul in care se vor scumpi si cartofii prajiti.

10 comentarii:

Anonim spunea...

La inceput mi-o placut blogu'... da' ai luat-o pe ulei... si nu cred ca pe ala de la cantina sau 3F. Daca nu ai subiect de postat, macar nu te lua de cartofi prajiti... adica nu-i prost cine cere ii prost cine da.

Cred ca exista probleme mai presante de tratat... si macar cartofii de la cantina is mai reali decat ce se da la 3F (nu cred ca cineva la 3F o curatat vreun cartof din aia care ii servesc) si portia e mai mare (cel putin a mea o fost).

Anonim spunea...

propune dorine niste subiecte "mai presante"... Pana atunci ne mai relaxam si noi ca a venit soarele :))

Anonim spunea...

ata ete nu mai papam caltofi plaziti. papam mancale mai sanatoasa

Anonim spunea...

Nu am mai interesante... nici nu am cautat... da' vad ca nici blogu' nu are :)

Constatam numa' ca s-o stricat ceva care imi placea la blogu' asta... in plus inca nu am vazut dovada ca o sa se cumpere 100 de compuri (Nu cred in stare nici chiar pe Poli sa faca asa ceva - topic trecut stiu da inca ma macina)

Anonim spunea...

In postul de mai sus am vrut sa spun 1100 de compuri :D

Anonim spunea...

Iti spun eu explicatia.
La cantina pretul e 3lei 200 de grame, la 3f e 2.5lei 100 de grame

Anonim spunea...

aia cu 1100 de compuri e aproape citat din ceea ce a zis robu. am fost la intalnirea cu el si confirm cele scrise aici.

Anonim spunea...

se poate manca cu 8RON o masa? adica o ciorba, cartofi + gratar si salata?

Anonim spunea...

ciorba 3,8RON +
cartofi 3 RON
Gratar 4 RON
Salata 1,5 RON
Chifla 0.5 RON
----------------
= 12,8 RON

Anonim spunea...

rahat...bine ca au dat miliarde pe frigidere in loc sa subventioneze cantina. sa mancam si noi o mancare calda pe zi la cantina la un pret decent.