luni, 12 mai 2008

Spui ADEVARUL? Nu Esti Pe Gustul Ligilor!

Am prezentat problema "Bazinului de Inot" asa cum este ea in REALITATE. Unde am gresit?
V-am informat ca a avut loc inaugurarea lui. Am mintit cu ceva? NU. E un fapt mult prea public, ajuns inclusiv in mass-media din Timisoara ca sa poata fi negat.
V-am informat ca in ciuda "deschiderii oficiale" bazinul este inchis pentru noi, studentii. Am mintit cu ceva? NU. Va puteti convinge fiecare din voi de acest lucru printr-o simpla vizita la Baza 2.

Ce spun LIGILE, "reprezentantii nostrii"? Credeti ca e cineva indignat din Ligi ca se intampla asa ceva? Ca "oficial ne merge bine", insa in realitate stam pe la usile celebrului Bazin? In nici un caz. Iata ce are de spus un personaj din una din ligi, pe care il sfatuim pe aceasta cale sa se reprofileze si sa puna bazele unei LIGI A CONDUCERII UPT, pentru ca reprezinta mult mai bine interesele lor.
"Noua ne-a spus d-nul rector ca in cateva zile, dupa ce se vor obtine inca niste avize, de la Sanepid sau asa ceva, accesul studentilor de la Poli va fi liber intre orele 8-16 si 22-24, intre 17-22 bazinul fiind la dispozitia angajatilor UPT. Asa ca sa vorbesti de "Bataie de joc"... e cel putin ridicol. Dar tu "revolutionarule" care colorezi totul in negru se pare ca n-ai cum sa fii altfel, dupa tot ce-ai debitat pana acum pe acest blog."
Si ca sfidarea sa fie completa, iata ce ne spune un individ de la Liga AC:
" EU AM FACUT BAIE IN "VESTITUL BAZIN" (SAC! SAC!) astazi, sambata, impreuna cu alti colegi de la AC si de aiurea veniti la actiunea ligii noastre de rahat, cum o considerati voi si aflati ca a fost SENZATIONAL. Mai aveti putintica rabdare si-o sa vedeti si voi cum e ca cica nu se poate deschide inca de-a binelea ca mai trebuie ceva avize de la Sanepid. "
NOTA REDACTIEI: Bravo mai baiatule! Sincer noi iti dorim tie sa te ineci urmatoarea data cand mai intri intr-un bazin la care altii nu au acces si mai ai tupeul nesimtit sa faci din asta ceva remarcabil.

***Si ca sa vedeti in totalitate cum stau lucrurile, in programul Zilelor Tehnice Studentesti din acest an apare un punct interesant"Asadar, fie Liga de la Mecanica presimte ca pana JOI se vor rezolva toate "problemele" si vom avea acces la Bazin, fie pe ei nici nu ii intereseaza pentru ca oricum pot intra. Face Maestrul B o d i n i (asemeni cunoscutului Houdini) niste "magii" specifice ca lucrurile sa mearga bine pentru ei.
Sugeram "organizatorilor" care au compus acest program sa numeasca Bazinul respectiv SEMIOLIMPIC (cum este in realitate), chiar daca le e greu de multe ori sa respecte adevarul si le e mai comod sa arunce o minciuna fie ea mica sau mare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mai citesc si eu din cand in cand ce scrie pe aici si cred ca omul asta care tot critica o realitate pe care toata lumea o vede altfel decat el este nebun de legat si trebuie ignorat complet.

Anonim spunea...

Inca o data ne adresam indivizilor din Ligile Studentesti cu mesajul: nu mai incercati sa va afirmati aici pentru ca aveti destule metode prin care sa transmiteti ceea ce aveti de transmis.
Sunteti o rusine pentru studenti si nu faceti decat sa cadeti din ce in ce mai jos prin ceea ce continuati sa faceti.

Anonim spunea...

baaa ala anonimul din liga de mai sus!! dupa cate inteleg eu noi toti studentii vedem aceeasi realitate si voi unii cretini din ligi vedeti altceva. mi-e sila de voi!

Anonim spunea...

Pe ala din liga AC care ne face in ciuda ca el a facut baie in bazin l-as strange de gat fara nici o problema.